КОНСАЛТИНГ | Мікеланджело 24 жовтня 2007 р.

Мікеланджело також був бізнесменом

Алан Вейс (Alan Weiss), доктор філософських наук, автор двадцяти п'яти книг, серед яких і бестселер "Консалтинг на мільйон доларів" (Million Dollar Consulting), переможець десятків письменницьких та консалтингових винагород, пояснює, чому Мікеланджело Буонаротті також був бізнесменом та ділиться деякими таємницями успішного бізнесу.

Мікеланджело Буонаротті — один із найвидатніших митців у історії людства. Проте проблеми, з якими він стикався, полягали не у відтінках, рідкісних фарбах, складному освітленню чи критиці. Його найскладнішою проблемою була потреба підтримувати свій бізнес, який постійно балансував на грані загибелі. Мікеланджело не був багатим, тому не міг займатися "мистецтвом заради мистецтва". Більше того, він повинен був платити своїм помічникам та орендодавцям. Єдиний спосіб зробити це полягав у спроможності Мікеланджело задовольнити меценатів та патронів, які й фінансували великого художника. Щоб вижити, його бізнесові потрібні були спонсори. І він навчився приваблювати їх та задовольняти їхні потреби, хоча часто з такими клієнтами, які були у Мікеланджело, не потрібно було ні ворогів, ні критиків.

Чи зможуть люди робити з вами бізнес?

Мікеланджело зумів залишити нам свої великі скульптури, картини та розписи лише тому, що у нього були споживачі, які платили гроші. Зважаючи на скупість, зверхність та жорстокість його клієнтів, великий художник був просто чудовим бізнесменом.

А до якої міри готові керувати бізнесом ви? Можливо, ви дуже хороший консультант. Можливо, ви чудово розумієтесь у своїй сфері діяльності, захоплюєтеся новинками, застосовуєте ефективні методології та провели не один успішний проект. Але всі ці якості не мають жодного значення, якщо ви не дасте змоги людям робити з вами бізнес.

Чи приймаєте ви кредитні картки? Чи працюєте ви в той час, коли зручно вашим колегам з іншого кінця світу? Чи можете ви надати послуги клієнтам з іншої країни? Чи можете ви забезпечити місце для проведення зустрічі, якщо хтось із клієнтів вирішить відвідати вас?

Ви можете борсатися, намагаючись утриматися на поверхні води, але хіба ж це бізнес?

Консалтинг — це бізнес, а не хобі; професія, а не просто схильність до певного заняття. І якщо ви прагнете і надалі незграбно борсатися у бізнесі, бо гроші вам не потрібні — це ваше право. Якщо вам подобається бути волонтером, даруючи свій час за безкоштовно — це ваш вибір. Але якщо ви прагнете бути у бізнесі і мати змогу фінансово забезпечувати себе та свою сім'ю, тоді вам слід навчитися задовольняти потреби своїх клієнтів. Для цього потрібно відмовитися від таких стереотипів, що вам не потрібна власна поштова скринька, що потенційні клієнти повинні добиратися до вашого офісу за власні кошти, що вони повинні платити за телефонний дзвінок, коли телефонують до вашого кол-центру, тощо.

Іншими словами, вам необхідні бізнес-процеси та навички, які б підтримували вашу консультаційну методологію. Те, чому ви навчаєте, повинно яскраво ілюструватися тим, як ви поводитесь і працюєте. Ваша стратегія повинна створювати бізнес, а не руйнувати його. А бізнес, у свою чергу, повинен приносити прибуток.

Мистецтво консалтингу є бізнесом аж ніяк не меншою мірою, ніж художнє мистецтво. Мікеланджело зрозумів, що він займається бізнесом, і приніс світові велику користь. Зрозумійте це і ви.

За матеріалами "Michelangelo Was a Businessman", Management Consulting News.
Переклад з англійської: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 вересня — 10 жовтня 2020
Київ
ШКОЛА ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА. Управлінський облік. Показники ефективності. Бюджетування. Аналіз компанії. Менеджмент. Мотивація
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)