Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОНСАЛТИНГ | Скромність консультанта 3 вересня 2008 р.

Віддаючи належне своїм талантам

Цього разу Алан Вейс (Alan Weiss), доктор філософських наук, автор двадцяти п'яти книг, серед яких і бестселер "Консалтинг на мільйон доларів" (Million Dollar Consulting), переможець десятків письменницьких та консалтингових винагород, пояснює, чому зайва скромність не красить консультанта.

Алан Вейс (Alan Weiss) Протягом останніх десятиліть ми перетворили на банальність у цілому дуже правильну концепцію — що потрібно бути відображенням власних слів та ідей. Ми є тим, що ми робимо. Втім, до сих пір дуже багато консультантів лицемірно перебільшують свої досягнення і вимагають до себе ставлення, на яке вони попросту не заслужили.

"Я ніколи не починаю роботу з клієнтом із припущення, що його компанія знаходиться у поганій ситуації, а сам клієнт — занадто тупий, щоб помітити очевидне", — пояснює Алан Вейс. Більшість консультантів, розпочинаючи роботу з клієнтом, ставляться до нього, як до неповноцінного невігласа, який найняв консультанта тільки тому, що не здатен справитися з проблемою самостійно.

Протилежний підхід

Протилежний підхід полягає в тому, щоб із повагою ставитися до свого клієнта і розуміти, що його достоїнство полягає в тому, що він виявився достатньо розумним, щоб найняти вас — найкращого спеціаліста у своїй справі. І, до речі, вміння донести до клієнта, що ви справді є найкращим спеціалістом у своїй справі — також надзвичайно важлива навичка успішного консультанта.

На майстер-класі "Million Dollar Consulting" у Ritz Carlton Hotel у Флориді, Алан Вейс так представив своїх колег-консультантів робітникам готелю: "Це найкращі експерти своєї справи. І ми щасливі, що можемо працювати і обмінюватись досвідом на території вашого готелю, при цьому, допомагаючи вам".

Це повністю змінило ставлення представників готелю до консультантів. І, як наслідок, останні отримали найвищий рівень сервісу і безліч подяк. Ось що трапляється, коли ви поважаєте себе та свого клієнта.

Самолюбування та бравада

Якщо ви не дотримуєтесь своїх обіцянок, а ваші слова розходяться з ділом — тоді клієнти перестають вам довіряти. Коли ви розхвалюєте свої навички та досвід — вас можуть звинуватити у самолюбуванні та егоїзмі. Та, водночас, якщо ви, надаючи винятковий сервіс і допомагаючи клієнтам досягнути найкращих результатів у бізнесі, виявляєтесь занадто скромними, найцінніші клієнти можуть так ніколи й не дізнатися про ваше існування.

Мораль

Що ви, як консультант, говорите своєму клієнтові, вступаючи з ним у взаємодію? Чи визнаєте ви його професійність і чи пропонуєте об'єднати свої зусилля для досягнення успіху? Чи навпаки — ставитесь до нього, як до неосвіченого невігласа, при цьому дякуючи йому за можливість працювати на нього (оскільки ніхто інший не готовий платити вам за це гроші)?

За матеріалами "Talking the Walk", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Можливо все!Можливо все!
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)