КОНСАЛТИНГ | Скромність консультанта 3 вересня 2008 р.

Віддаючи належне своїм талантам

Цього разу Алан Вейс (Alan Weiss), доктор філософських наук, автор двадцяти п'яти книг, серед яких і бестселер "Консалтинг на мільйон доларів" (Million Dollar Consulting), переможець десятків письменницьких та консалтингових винагород, пояснює, чому зайва скромність не красить консультанта.

Алан Вейс (Alan Weiss) Протягом останніх десятиліть ми перетворили на банальність у цілому дуже правильну концепцію — що потрібно бути відображенням власних слів та ідей. Ми є тим, що ми робимо. Втім, до сих пір дуже багато консультантів лицемірно перебільшують свої досягнення і вимагають до себе ставлення, на яке вони попросту не заслужили.

"Я ніколи не починаю роботу з клієнтом із припущення, що його компанія знаходиться у поганій ситуації, а сам клієнт — занадто тупий, щоб помітити очевидне", — пояснює Алан Вейс. Більшість консультантів, розпочинаючи роботу з клієнтом, ставляться до нього, як до неповноцінного невігласа, який найняв консультанта тільки тому, що не здатен справитися з проблемою самостійно.

Протилежний підхід

Протилежний підхід полягає в тому, щоб із повагою ставитися до свого клієнта і розуміти, що його достоїнство полягає в тому, що він виявився достатньо розумним, щоб найняти вас — найкращого спеціаліста у своїй справі. І, до речі, вміння донести до клієнта, що ви справді є найкращим спеціалістом у своїй справі — також надзвичайно важлива навичка успішного консультанта.

На майстер-класі "Million Dollar Consulting" у Ritz Carlton Hotel у Флориді, Алан Вейс так представив своїх колег-консультантів робітникам готелю: "Це найкращі експерти своєї справи. І ми щасливі, що можемо працювати і обмінюватись досвідом на території вашого готелю, при цьому, допомагаючи вам".

Це повністю змінило ставлення представників готелю до консультантів. І, як наслідок, останні отримали найвищий рівень сервісу і безліч подяк. Ось що трапляється, коли ви поважаєте себе та свого клієнта.

Самолюбування та бравада

Якщо ви не дотримуєтесь своїх обіцянок, а ваші слова розходяться з ділом — тоді клієнти перестають вам довіряти. Коли ви розхвалюєте свої навички та досвід — вас можуть звинуватити у самолюбуванні та егоїзмі. Та, водночас, якщо ви, надаючи винятковий сервіс і допомагаючи клієнтам досягнути найкращих результатів у бізнесі, виявляєтесь занадто скромними, найцінніші клієнти можуть так ніколи й не дізнатися про ваше існування.

Мораль

Що ви, як консультант, говорите своєму клієнтові, вступаючи з ним у взаємодію? Чи визнаєте ви його професійність і чи пропонуєте об'єднати свої зусилля для досягнення успіху? Чи навпаки — ставитесь до нього, як до неосвіченого невігласа, при цьому дякуючи йому за можливість працювати на нього (оскільки ніхто інший не готовий платити вам за це гроші)?

За матеріалами "Talking the Walk", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 червня 2018
Київ
Вбудовані продажі або продажі на "вхідних" і сервісних дзвінках (Наталія Дегтярьова)
2 липня 2018
Одеса
Ораторське мистецтво 2.0 (майстер-клас Радислава Гандапаса)
10 липня 2018
Київ
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
Хаос. Как беспорядок меняет нашу жизнь к лучшемуХаос. Как беспорядок меняет нашу жизнь к лучшему
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)