ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОНСАЛТИНГ | Консультанти-фрилансери 20 травня 2009 р.

Великий розподіл?

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska), засновниця та керуючий директор компанії Arkimeda, директор менеджмент-консалтингової асоціації Think Tank, одна зі світових авторитетів консалтингової галузі, авторка кількох книг, серед яких "Business Consulting: A guide to how it works and how to make it work", "Value Based Consulting", "Management Consulting in Practice", "Management Consultancy: What next?", розповідає про поточні тенденції консалтингової діяльності, зокрема, про попит на консультантів-фрилансерів.

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska) Одна з найбільш явних особливостей, яка відрізняє сучасну економічну кризу від попередніх, полягає в тому, що попит на консультантів-фрилансерів, схоже, скоротився. І хоча до сих пір немає жодних офіційних звітів про скорочення попиту, все ж кулуарні розмови, які тривають в компаніях, серед консалтингових організацій і навіть між окремими консультантами-фрилансерами — підтверджують це.

Існує кілька можливих пояснень цього.

Криза 2002-го року призвела до стрімкого зростання кількості фрилансерів-консультантів, зробивши їхні послуги більш доступними навіть для невеликих компаній. Окрім того, досвід цих консультантів був доволі значним, оскільки більшість із них вже спробували свої сили у великих консалтингових компаніях. Таким чином консультанти-фрилансери вважалися хорошою альтернативою дорогим послугам іменитих консалтингових компаній.

Сьогодні ж консалтингові компанії куди більш стримано підходять до скорочення своїх співробітників, намагаючись утримати всіх найкращих консультантів на своїх місцях. Тим самим вони "перекривають" потік кваліфікованих консультантів у сферу фрилансу.

Клієнти також поводяться куди більш обережно при підборі консультантів-фрилансерів. У великих компаніях витрати на фрилансерів (жоден з яких не отримує велику платню сам по собі) можуть у сумі призводити до доволі відчутних витрат у бюджеті. Іноді ця сума досягає 20% від загального консалтингового бюджету.

Окрім того, клієнти все більше та більше починають звертати увагу на те, що вони купують: "навичку" чи "рішення". У випадку з консультантами-фрилансерами зазвичай йдеться про "навичку". Такий підхід передбачає індивідуальну роботу з персоналом клієнта протягом тривалого періоду часу. У випадку ж, коли купується "рішення" — йдеться про короткостроковий проект, під час якого досягається той чи інший результат. "Рішення" купується, як правило, в рамках великої консалтингової компанії.

Межа між навичкою/рішенням постійно зростає, піднімаючи все нові та нові питання перед консультантами. Ким же вони будуть: власниками "навичок" чи постачальниками "рішень"?

За матеріалами "The great divide?", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 квітня 2017
Київ, kmbs
Від персональної місії до командних результатів (Ярослава Лоянич)
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силыБизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Прыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успехаПрыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успеха
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)