КОНСАЛТИНГ | Прийняття рішень 17 листопада 2009 р.

Швидкість, яка «вбиває»

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор багатьох публікацій та засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка допомагає розробляти інноваційні стратегії залучення клієнтів професійним сервісним організаціям, розповідає, чому для консалтингу висока швидкість прийняття рішень щодо проектів не завжди є позитивним явищем.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
У момент, коли клієнт телефонує консультантові з проханням допомогти втілити той чи інший проект — дуже часто присутнє відчуття терміновості. Річ у тім, що початківці зазвичай намагаються два чи три рази втілити проект власноручно, без запрошення людей ззовні, перш ніж вони визнають безнадійність такого підходу. А коли вони нарешті звертаються до консультантів, терміни можуть бути настільки стиснуті, що братися до справи потрібно негайно і виконувати її дуже швидко.

Із точки зору консультантів (а особливо тих людей, які безпосередньо займаються продажем консалтингових послуг) також є спокуса якомога швидше "накинутися" на угоду. Якщо поєднати мотивацію покупця та продавця — проект може втілюватися у дуже стиснуті строки, оскільки потенційно це влаштовує обидві сторони. Але наскільки якісним може бути такий проект?

Звісно, це не означає, що консультанти чи клієнти повинні штучно сповільнювати перебіг проекту. Вміння працювати швидко — це обов'язкова умова успішності у довгостроковому розрізі. Але швидко — не означає неякісно. Тому перш, ніж приступити до справи, потрібно дати відповідь на три прості запитання, які й визначатимуть з якою швидкістю вам варто рухатися вперед:

  1. Чи зобов'язані ви, як консультант, виконувати накази клієнта? Якщо вся ваша участь у проекті є більшою мірою формальністю і ви по суті лише виконуватимете те, що скаже вам клієнт, тоді шанси на успіх зменшуються. Тому перш, ніж братися за будь-який проект, переконайтеся, що ви шукатимете рішення разом із клієнтом, а не лише втілюватимете у життя його ідеї.

  2. Чи готові ви взяти на себе відповідальність? Коли на горизонті з'являються перспективи нової вигідної угоди — існує ризик погодитися на неї заради грошей, навіть якщо ви не готові брати на себе ту відповідальність, яку передбачає такий проект. Тому, перш ніж взятися за неї — постарайтеся критично оцінити свої можливості.

  3. Чи справді ви переконані, що здатні принести користувачеві цінність? Процес продажу консалтингових послуг значною мірою складається із демонстрації цінності сервісу, який ви пропонуєте. Але як ви можете ефективно продавати власні переваги, якщо й самі сумніваєтесь, що зможете допомогти клієнту.

За матеріалами "When Speed Kills" Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 червня 2018
Київ
Вбудовані продажі або продажі на "вхідних" і сервісних дзвінках (Наталія Дегтярьова)
2 липня 2018
Одеса
Ораторське мистецтво 2.0 (майстер-клас Радислава Гандапаса)
10 липня 2018
Київ
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)