ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОНСАЛТИНГ | Прийняття рішень 17 листопада 2009 р.

Швидкість, яка «вбиває»

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор багатьох публікацій та засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка допомагає розробляти інноваційні стратегії залучення клієнтів професійним сервісним організаціям, розповідає, чому для консалтингу висока швидкість прийняття рішень щодо проектів не завжди є позитивним явищем.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
У момент, коли клієнт телефонує консультантові з проханням допомогти втілити той чи інший проект — дуже часто присутнє відчуття терміновості. Річ у тім, що початківці зазвичай намагаються два чи три рази втілити проект власноручно, без запрошення людей ззовні, перш ніж вони визнають безнадійність такого підходу. А коли вони нарешті звертаються до консультантів, терміни можуть бути настільки стиснуті, що братися до справи потрібно негайно і виконувати її дуже швидко.

Із точки зору консультантів (а особливо тих людей, які безпосередньо займаються продажем консалтингових послуг) також є спокуса якомога швидше "накинутися" на угоду. Якщо поєднати мотивацію покупця та продавця — проект може втілюватися у дуже стиснуті строки, оскільки потенційно це влаштовує обидві сторони. Але наскільки якісним може бути такий проект?

Звісно, це не означає, що консультанти чи клієнти повинні штучно сповільнювати перебіг проекту. Вміння працювати швидко — це обов'язкова умова успішності у довгостроковому розрізі. Але швидко — не означає неякісно. Тому перш, ніж приступити до справи, потрібно дати відповідь на три прості запитання, які й визначатимуть з якою швидкістю вам варто рухатися вперед:

  1. Чи зобов'язані ви, як консультант, виконувати накази клієнта? Якщо вся ваша участь у проекті є більшою мірою формальністю і ви по суті лише виконуватимете те, що скаже вам клієнт, тоді шанси на успіх зменшуються. Тому перш, ніж братися за будь-який проект, переконайтеся, що ви шукатимете рішення разом із клієнтом, а не лише втілюватимете у життя його ідеї.

  2. Чи готові ви взяти на себе відповідальність? Коли на горизонті з'являються перспективи нової вигідної угоди — існує ризик погодитися на неї заради грошей, навіть якщо ви не готові брати на себе ту відповідальність, яку передбачає такий проект. Тому, перш ніж взятися за неї — постарайтеся критично оцінити свої можливості.

  3. Чи справді ви переконані, що здатні принести користувачеві цінність? Процес продажу консалтингових послуг значною мірою складається із демонстрації цінності сервісу, який ви пропонуєте. Але як ви можете ефективно продавати власні переваги, якщо й самі сумніваєтесь, що зможете допомогти клієнту.

За матеріалами "When Speed Kills" Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)