КОНСАЛТИНГ | Стосунки з клієнтом 9 березня 2010 р.

10 причин вибрати клієнта

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор багатьох публікацій та засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка допомагає розробляти інноваційні стратегії залучення клієнтів професійним сервісним організаціям, розповідає про причини, якими керуються компанії при виборі клієнта.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
Якщо ви вже давно працюєте у сервісному бізнесі, то вам, безперечно, доводилося продавати хоча б один проект, який в результаті ви краще б залишили для іншого клієнта. Вже в процесі переговорів із потенційним новим клієнтом ви раптово починаєте відчувати, що щось тут не так.

Основна хитрість під час вибору наступного партнера — це вміння прийняти свідоме і добре проінформоване рішення, щодо того, з ким насправді ви плануєте працювати. Хороша сервісна (консалтингова) компанія вибирає своїх клієнтів аж ніяк не менш прискіпливо, ніж вони вибирають її.

То яким же чином вирішити, який із нових клієнтів підходить вам? Переконайтесь, що у вас є як мінімум три причини працювати саме з цим клієнтом і до цих причин не входить: "А мені все одно не було чим зайнятися, то чому б і ні?"

Ось перелік десяти можливих причин, чому компанії вирішують працювати з клієнтами:

  1. Досягнення бажаного рівня прибутку
  2. Робота у нових і цікавих для компанії напрямках
  3. Створення довгострокових стосунків зі стратегічним клієнтом
  4. Отримання цінних знайомств та нових зв’язків
  5. Покращення клієнтської бази, яке в майбутньому дасть змогу наймати кращих співробітників
  6. Розробка нового сервісу для ринку
  7. Підвищення галузевої видимості вашого бізнесу
  8. Професійний розвиток завдяки новим викликам
  9. Збільшення власного інтелектуального капіталу
  10. Отримання цінних знань та досвіду для подальшого розвитку свого бізнесу

Ви можете керуватися будь-якими іншими причинами для вибору клієнтів. Але що має найбільше значення — то це ваше бажання (без найменшого вагання) відмовитися від співробітництва, якщо будь-які умови не виконуватимуться.

Зрештою, ваш бізнес та його професійне "здоров’я" значною мірою є відображенням ваших клієнтів. І перелік ваших партнерів говорить для сторонньої людини більше, ніж будь-які рекламні проспекти. Тому вам варто з особливою прискіпливістю підходити до вибору клієнтів і вміти говорити їм "ні", коли клієнт вам не підходить.

За матеріалами "10 Reasons to Choose a Client", MichaelWMcLaughlin.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 травня 2017
Київ, Royal Olympic Hotel
Неймовірний успіх в бізнесі (майстер-клас Джона Кехо)
1 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мир 3.0. Глобальная интеграция без барьеровМир 3.0. Глобальная интеграция без барьеров
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Работа твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым деломРабота твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым делом


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)