КОНСАЛТИНГ | Інтернет 25 серпня 2011 р.

Онлайн-бренд має велике значення для консультантів

Традиційно вважається, що клієнти вибирають консультантів із наперед визначеного переліку компетентних кандидатів. Втім, як показує практика, сьогодні вони все частіше звертаються до онлайн-інструментів задля проведення власних ринкових досліджень щодо консалтингової сфери, вважає Марк Хаас (Mark Haas), президент CMC FIMC, експерт у сфері організаційного управління.

Марк Хаас (Mark Haas)
Марк Хаас
(Mark Haas)

Нас досі дивує, наскільки швидко розвинулися технології і як вони змінили практику бізнесу. Всього десять років тому ніхто навіть уявити не міг сервіси на зразок LinkedIn та Facebook, а сьогодні вони стали реальністю нашого життя.

Найцікавіше те, що сьогодні завдяки Інтернету клієнти мають змогу отримувати реальне розуміння про великі консалтингові компанії, як про індивідів. Корпорації більше не можуть "ховатися" за брендом компанії і повністю відкриваються перед клієнтами, які прагнуть, щоб з ними працювала конкретна людина, а не абстрактна організація. Самі консультанти можуть вважати цю тенденцію як позитивною, так і негативною, але клієнти однозначно сприймають її як позитивну.

Останні опитування рекрутерів та бізнесів показують, наскільки комфортно компаніям займатися дослідженням індивідів, з якими вони хочуть співпрацювати. Більшість компаній сьогодні вдаються до пошуку через Інтернет, приймаючи рішення щодо того, яку людину найняти. Кожного дня в пошук Google вводиться більш 80 мільйонів запитів щодо пошуку людей.

Ось цікаві витяги з кількох досліджень:

  • 79% рекрутерів у США шукають співробітників, користуючись онлайн-інструментами (профілі та блоги);
  • 70% рекрутерів приймали негативне рішення щодо найму кандидата, базуючись на інформації, яку їм вдалося відшукати в онлайні;
  • 80% респондентів переконані, що їхня онлайн-ідентичність сьогодні не менш важлива, ніж персональна чи професійна репутація;
  • 44% дорослого населення шукали в Інтернеті інформацію про того, чиїми послугами планували скористатися.

Важливо пам'ятати, що як інструмент для побудови особистісного бренду, Інтернет — це не лише інформація, яку ви надаєте про себе, але й та, яку надають про вас ваші клієнти, колеги чи знайомі.

За матеріалами "If You Think Your Online Brand Doesn't Matter, Think Again", IMC USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)