КОНСАЛТИНГ | Контакти з клієнтом 21 квітня 2010 р.

Чому клієнт не йде на контакт?

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор багатьох публікацій та засновник компанії MindShare Consulting LLC, що допомагає розробляти інноваційні стратегії залучення клієнтів професійним сервісним організаціям, пропонує свій погляд на ситуацію, коли ваш клієнт не йде на контакт.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
Ви обговорили з клієнтом всі деталі майбутньої вигідної умови, поділилися з ними цікавими та корисними ідеями, які можуть суттєво покращити його бізнес, запропонували наступні кроки, а далі... тиша...

Клієнт не телефонує, не відповідає на листи, і ви, як і кожна консалтингова компанія, щиро дивуєтесь, що ж було зроблено неправильно. Після короткого аналізу, ви все ж приходите до висновку, що проблема не у вас і чекаєте кілька днів, щоб знову спробувати встановити контакт із клієнтом. Іноді це спрацьовує. Але значно частіше клієнт продовжує ігнорувати вас.

Якщо клієнт не йде на контакт, спробуйте поставити себе на його місце і дати відповідь на просте запитання: Що змушує клієнта активно шукати контакту з вами?

Більшість компаній будуть шукати контакту, якщо виконуються три умови.

Насамперед, угода, про яку ви говорите, знаходиться для клієнта в переліку першочергових пріоритетів. Можна скільки завгодно говорити на цікаву для обох сторін тему і шукати інноваційні креативні рішення, втім, якщо ця тема не перебуває в переліку пріоритетів клієнта, він не поспішатиме переходити від слів до реалізації. Адже у нього є безліч важливіших справ.

По-друге, ваша пропозиція повинна лежати в центрі уваги клієнта. Адже перелік щоденних завдань може бути переповнений високопріоритетними роботами — втім, лише частина з них є абсолютно критичною. І якщо клієнт практично не звертає увагу на вашу ідею — значить він просто не думає про неї в даний момент. В такому разі не варто турбуватися — якщо ваша ідея дійсно цінна для клієнта, то рано чи пізно він повернеться до неї.

Насамкінець, джерелом ідеї повинен виступати той, кому клієнт довіряє. Ваша ідея може бути корисною і вчасною, втім, якщо клієнт не довіряє вам, тоді він швидш за все розпочне пошуки іншого виконавця.

Більшість із нас щиро вірять, що знають, чого хочуть їхні клієнти. Але ми можемо не знати, коли вони хочуть цього і коли вони готові почути вашу пропозицію. А без цих знань дуже легко втратити потенційну вигідну угоду.

Тому дуже важливо навчитися дивитися через призму клієнта на питання вчасності, доречності та довіри. Як тільки ми навчимося робити це — клієнти з радістю йтимуть на контакт.

За матеріалами "Why Clients Call You Back", MichaelWMcLaughlin.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)