КОНСАЛТИНГ | Клієнт не завжди правий 4 квітня 2008 р.

Проблема не у вас — проблема в клієнтах

Алан Вейс (Alan Weiss), доктор філософських наук, автор двадцяти п'яти книг, серед яких і бестселер "Консалтинг на мільйон доларів" (Million Dollar Consulting), переможець десятків письменницьких та консалтингових винагород, пояснює, чому у сфері консалтингу іноді легше відмовитися від клієнта, ніж надати йому ефективну послугу.

Алан Вейс (Alan Weiss) Більшість компаній по всьому світі послуговуються загальноприйнятим принципом: "Клієнт завжди правий". Проте, для бізнесу іноді буває вигідніше перестати звинувачувати себе у всіх негараздах та нездатності створити надійні стосунки з клієнтом. Можливо проблема не у вас?

Деякі клієнти та споживачі послуг просто не хочуть розуміти, що консультант розуміється у своїй справі краще ніж вони. Коли Алан працював із Mersedes і керівництво компанії намагалося занадто глибоко втрутитися у консалтинговий проект, він любив повторювати: "Я не розповідатиму вам, як створювати гальмівні колодки, а ви не розповідайте мені, як вести консалтинг".

Деякі клієнти відчувають себе не захищеними, якщо до найдрібніших деталей не залучені у всі аспекти консалтингу. Втім, як би нелогічно це не прозвучало — такі люди найбільше обмежують себе. Вони занадто фокусуються на внескові консультанта, часові та інвестиціях, при цьому забуваючи про результати та зміни, які відбулися у компанії. Себто вони турбуються про кожну витрачену копійку, але при цьому їм абсолютно байдуже, на що ж вони витрачають всі ці гроші.

Якщо ви не можете "навчити" свого клієнта правильно ставитися до послуг консалтингу, можливо легше просто відмовитися від такого клієнта? Вони забувають про те, заради чого проводиться консалтинг, піддаючись надмірному бажанню все контролювати. Зрештою доходить до того, що вони починають вважати консультанта своєю власністю (майже найманим співробітником).

Не намагайтесь бути ідеальними для свого "неідеального" клієнта. Якщо проблема в ньому, а не у вас, то для вашої ж компанії буде краще, якщо ви просто відмовитесь від такого клієнта.

За матеріалами "It's Not You, It's Them", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!

Відгуки

Смерек Віталій, smerekvitalik@rambler.ru
Звичайно, що пан Алан Вейс правий. Але для нас (себто України та Росії) така правда може бути шкідливою. І ось по якій причині. Внаслідок існуючої низької культури у спілкуванні з клієнтами, яка панує на наших теренах ти тільки но скажи "жлобатим" тіткам і дядечкам, що клієнт не завжди правий і вони вчіплються за цю в загальному правильну істину як за виручальну соломинку. Тому висновок можна зробити такий: Для цивілізованого світу бувають ситуації, коли клієнт є не правий, а для України та Росії клієнт в найближчі 5-10 років завжди правий.
2008-04-05 12:04:00
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)