КОНСАЛТИНГ | Клієнт не завжди правий 4 квітня 2008 р.

Проблема не у вас — проблема в клієнтах

Алан Вейс (Alan Weiss), доктор філософських наук, автор двадцяти п'яти книг, серед яких і бестселер "Консалтинг на мільйон доларів" (Million Dollar Consulting), переможець десятків письменницьких та консалтингових винагород, пояснює, чому у сфері консалтингу іноді легше відмовитися від клієнта, ніж надати йому ефективну послугу.

Алан Вейс (Alan Weiss) Більшість компаній по всьому світі послуговуються загальноприйнятим принципом: "Клієнт завжди правий". Проте, для бізнесу іноді буває вигідніше перестати звинувачувати себе у всіх негараздах та нездатності створити надійні стосунки з клієнтом. Можливо проблема не у вас?

Деякі клієнти та споживачі послуг просто не хочуть розуміти, що консультант розуміється у своїй справі краще ніж вони. Коли Алан працював із Mersedes і керівництво компанії намагалося занадто глибоко втрутитися у консалтинговий проект, він любив повторювати: "Я не розповідатиму вам, як створювати гальмівні колодки, а ви не розповідайте мені, як вести консалтинг".

Деякі клієнти відчувають себе не захищеними, якщо до найдрібніших деталей не залучені у всі аспекти консалтингу. Втім, як би нелогічно це не прозвучало — такі люди найбільше обмежують себе. Вони занадто фокусуються на внескові консультанта, часові та інвестиціях, при цьому забуваючи про результати та зміни, які відбулися у компанії. Себто вони турбуються про кожну витрачену копійку, але при цьому їм абсолютно байдуже, на що ж вони витрачають всі ці гроші.

Якщо ви не можете "навчити" свого клієнта правильно ставитися до послуг консалтингу, можливо легше просто відмовитися від такого клієнта? Вони забувають про те, заради чого проводиться консалтинг, піддаючись надмірному бажанню все контролювати. Зрештою доходить до того, що вони починають вважати консультанта своєю власністю (майже найманим співробітником).

Не намагайтесь бути ідеальними для свого "неідеального" клієнта. Якщо проблема в ньому, а не у вас, то для вашої ж компанії буде краще, якщо ви просто відмовитесь від такого клієнта.

За матеріалами "It's Not You, It's Them", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
18 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ключові навички сучасного керівника. Секрети сучасного менеджменту (Ірина Головньова)
18 серпня 2017
Київ
Як заробити в каналі збуту "Мережі" (Максим Голубєв)
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу

Відгуки

Смерек Віталій, smerekvitalik@rambler.ru
Звичайно, що пан Алан Вейс правий. Але для нас (себто України та Росії) така правда може бути шкідливою. І ось по якій причині. Внаслідок існуючої низької культури у спілкуванні з клієнтами, яка панує на наших теренах ти тільки но скажи "жлобатим" тіткам і дядечкам, що клієнт не завжди правий і вони вчіплються за цю в загальному правильну істину як за виручальну соломинку. Тому висновок можна зробити такий: Для цивілізованого світу бувають ситуації, коли клієнт є не правий, а для України та Росії клієнт в найближчі 5-10 років завжди правий.
2008-04-05 12:04:00
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)