КОНСАЛТИНГ | Вчитель чи оратор? 21 серпня 2010 р.

Консультант — це радше вчитель, ніж промовець

Марк Хаас (Mark Haas), президент CMC FIMC, експерт у сфері організаційного управління, пояснює, чому консультант — це радше вчитель, ніж промовець.

Марк Хаас (Mark Haas)
Марк Хаас
(Mark Haas)
Виголошення промов перед групою людей може змусити хвилюватися навіть найспокійніших людей. Вчителі, натомість, стають частиною аудиторії і рідко коли відчувають те саме занепокоєння, що й промовці.

Втім, між вчителями та ораторами є і багато спільних ознак. Незалежно від того, чи виголошуєте ви промову, чи навчаєте, по суті ви займаєтесь комунікацією, використовуючи голос, мову тіла і, у деяких випадках, аудіо/відео матеріали. І хоча публічний виступ зазвичай передбачає меншу кількість прямої взаємодії з аудиторією, його ціллю, які і ціллю навчання, є обмін інформацією з аудиторією та її засвоєння.

Тож навіть якщо ви виголошуєте промову — сприймайте її як навчальну сесію, а себе — як вчителя. Ментально "переключаючись" на інший стан, ви знімаєте з себе зайвий тиск і спільно зі слухачами робите процес засвоєння інформації легким і приємним. У такому разі ви "працюватимете" з аудиторією замість того, щоб проголошувати промову зі сцени.

Окрім того, варто бути впевненим, що приміщення дасть змогу перетворити аудиторію для публічних виступів на аудиторію для навчання (мінізувати розрив між вами та аудиторією, дати змогу слухачам комунікувати тощо).

За матеріалами "Think of Yourself as a Teacher Rather Than a Speaker", Institute of Management Consultants USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21-22 вересня 2017
Київ, Нивки-хол
Стратегія оптимізації витрат (Олена Павлова)
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)