КОНСАЛТИНГ | Проміжні результати 13 серпня 2010 р.

Проміжні результати консалтингового проекту та чи варто за них платити?

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор багатьох публікацій та засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка надає послуги розробки інноваційних стратегій сервісним організаціям, розмірковує по важливість і цінність проміжних результатів консалтингового проекту.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
Якщо ви займаєтесь консалтингом більше одного тижня, то швидш за все вам уже доводилося чути від клієнта наступне запитання: "А якими будуть проміжні результати проекту?" Іноді ви, будучи консультантом, можете почути це запитання навіть після того, як підписано договір, обговорені всі умови та завдання проекту.

Схоже, що деякі клієнти (і консультанти також) відчувають шалений дискомфорт, якщо не можуть побачити миттєвих результатів своєї діяльності, які можна красиво "запакувати", оцінити і отримати за них оплату. Більшість консультантів (зазвичай, за ініціативи клієнта) погоджуються отримувати оплату саме за оцінкою проміжних результатів. Якщо спробувати перенести це в іншу сферу — то така оплата роботи консультантів схожа на оплату роботи перукаря, який ще не закінчив стрижку. Уявіть собі — перукар зголив вам волосся біля лівого вуха — і ви даєте йому аванс. Зголив біля правого — і ви даєте йому другий аванс. І так далі. Але вся суть полягає в тому, що стрижка не має жодного значення, поки вона не буде закінчена.

Звісно, деякі особливо складні проекти та ІТ-ініціативи дійсно вимагають формальних етапів та оцінки досягнутих результатів. Але дуже часто проміжні результати консалтингового проекту стають річчю в собі. Як наслідок, консультанти починають орієнтуватися саме на проміжні результати, які будуть оцінені і оплачені клієнтом, упускаючи при цьому із виду загальний консалтинговий проект, який насправді і має найбільшу цінність. Вони забувають, що тільки цілісний підхід може бути ефективним. Відомо безліч провальних консалтингових проектів, яким передували успішні, затверджені клієнтом і оплачені проміжні етапи.

Безперечно, консультанти повинні якимось чином оцінювати прогрес. Але при цьому потрібно пам'ятати, що успіх проекту не повинен повністю асоціюватися з проміжними його етапами. Інакше ви ризикуєте втратити з поля зору головне, те, заради чого клієнт вас найняв — цілісну картину.

За матеріалами "Deliverables", MichaelWMcLaughlin.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)