КОНСАЛТИНГ | Проміжні результати 13 серпня 2010 р.

Проміжні результати консалтингового проекту та чи варто за них платити?

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор багатьох публікацій та засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка надає послуги розробки інноваційних стратегій сервісним організаціям, розмірковує по важливість і цінність проміжних результатів консалтингового проекту.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
Якщо ви займаєтесь консалтингом більше одного тижня, то швидш за все вам уже доводилося чути від клієнта наступне запитання: "А якими будуть проміжні результати проекту?" Іноді ви, будучи консультантом, можете почути це запитання навіть після того, як підписано договір, обговорені всі умови та завдання проекту.

Схоже, що деякі клієнти (і консультанти також) відчувають шалений дискомфорт, якщо не можуть побачити миттєвих результатів своєї діяльності, які можна красиво "запакувати", оцінити і отримати за них оплату. Більшість консультантів (зазвичай, за ініціативи клієнта) погоджуються отримувати оплату саме за оцінкою проміжних результатів. Якщо спробувати перенести це в іншу сферу — то така оплата роботи консультантів схожа на оплату роботи перукаря, який ще не закінчив стрижку. Уявіть собі — перукар зголив вам волосся біля лівого вуха — і ви даєте йому аванс. Зголив біля правого — і ви даєте йому другий аванс. І так далі. Але вся суть полягає в тому, що стрижка не має жодного значення, поки вона не буде закінчена.

Звісно, деякі особливо складні проекти та ІТ-ініціативи дійсно вимагають формальних етапів та оцінки досягнутих результатів. Але дуже часто проміжні результати консалтингового проекту стають річчю в собі. Як наслідок, консультанти починають орієнтуватися саме на проміжні результати, які будуть оцінені і оплачені клієнтом, упускаючи при цьому із виду загальний консалтинговий проект, який насправді і має найбільшу цінність. Вони забувають, що тільки цілісний підхід може бути ефективним. Відомо безліч провальних консалтингових проектів, яким передували успішні, затверджені клієнтом і оплачені проміжні етапи.

Безперечно, консультанти повинні якимось чином оцінювати прогрес. Але при цьому потрібно пам'ятати, що успіх проекту не повинен повністю асоціюватися з проміжними його етапами. Інакше ви ризикуєте втратити з поля зору головне, те, заради чого клієнт вас найняв — цілісну картину.

За матеріалами "Deliverables", MichaelWMcLaughlin.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов
Обретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеруОбретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеру


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)