КОНСАЛТИНГ | Знання 17 вересня 2012 р.

Межі знань

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska), засновниця та керуючий директор компанії Arkimeda, директор менеджмент-консалтингової асоціації Think Tank, одна зі світових авторитетів консалтингової галузі, авторка кількох книг, серед яких Value Based Consulting, Management Consulting in Practice, Management Consultancy: What next?, стверджує, що не існує межі досконалості у консалтингу, як не існує її і в будь-якій іншій сфері знань.

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska)
Фіона Чернявська
(Fiona Czerniawska)
У фільмі "Зоряний шлях" ("Star Trek") говорили неправду. Космос не є фінальною межею, оскільки ніщо у цьому світі не має фінальної межі. Подолання кожної межі схоже на подолання швидкості звуку у 1940-му році. Коли людство зрозуміло, що може рухатися зі швидкістю звуку, межа відразу віддалилася і наступним викликом стало перевершити швидкість звуку вдвічі, вчетверо і так далі.

Єдине, у чому ми справді можемо бути впевнені, так це в тому, що коли ми подолали одну межу — досягнення наступної буде складнішим. Нові дослідження вимагають від нас все більшої та більшої спеціалізації, та й переваги від них, схоже, стають все меншими. Ми можемо спостерігати подібну тенденцію у розвитку певного типу ліків, але те саме можна сказати і про консалтинг. І наслідки цього не менш важливі для консультантів, ніж для фармацевтів.

Ви можете стверджувати, що у ранні дні консалтингу було так само легко наткнутися на нову управлінську ідею, як і сьогодні, коли більшість концепцій уже доведені до стану консервативних парадигм і багатократно перевірені на практиці. Ви також можете стверджувати, що сучасна модель консалтингу працює за тим самим принципом, що й раніше — тобто спрямована на пошук нових ідей, які допоможуть клієнтам досягнути небувалих вершин у бізнесі. Але практика свідчить, що, як і у фармацевтичній сфері, нові межі будуть подолані тільки за умови значних інвестицій у дослідження та розвиток, а також більш сфокусованому підходу до інновацій.

Нове дослідження, яке аналізує консалтингові практики у Європі, Середньому Сході та Індії свідчить, що інновації дійсно залишаються одним із основних рушіїв зростання консалтингу. Рівень ризику та низького повернення інвестицій означає, що відносно незначна кількість компаній готова стати "основоположниками" (originators) — тобто компаніями, які зосереджуються саме на створенні нових ідей, а не на запозиченні чужих інструментів. Їхня ідея або вистрілить і вони отримають величезні прибутки, або ж вона так і не народиться — і вони взагалі залишаться без засобів для існування.

З іншого боку, існують "адаптери" (adapters) — тобто компанії, які сповідують практику "найнижчого ризику" і розраховують на невисокий але гарантований прибуток. Вони застосовують тільки запозичені практики, які довели свою ефективність. Основним недоліком такого підходу є те, що потенціал для зростання у подібних компаній є за визначенням обмеженим.

Саме тому більшість компаній потрапляють до категорії "розповсюджувачів" (disseminator). Ці компанії запозичують ті нові ідеї та інструменти, які були розроблені іншими компаніями, але ще не стали заїждженими. Такий підхід, з одного боку, передбачає не так багато ризиків, оскільки компаніям не потрібно було самостійно інвестувати час у розробку ідеї, а з іншого — у компанії залишається більше можливостей для зростання, оскільки концепція ще не дуже розповсюджена. Єдиний ризик полягає в тому, що інші компанії теж можуть помітити перспективну ідею і почати працювати з нею. Тому конкурентною перевагою буде здатність помічати такі ідеї раніше за інших.

За матеріалами "Frontiers of knowledge", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии
	
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)