Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ПОДІЇ | Post Factum

Дні директ-маркетингу в Україні 2009

Автор: Ярослав Федорак, MCUa.

Дні директ-маркетингу в Україні 2009 28-29 травня 2009 р. у Києві відбувся міжнародний форум "Дні Директ-Маркетингу в Україні 2009". Першого дня конференції "Директ Маркетинг: Інструменти і технології", а також "Живі кейси Call-центри та CRM-рішення" радували учасників різноманітними цікавими виступами, сповненими найнеобхіднішою інформацією для сучасного маркетолога. Загалом протягом першого дня учасники форуму мали нагоду прослухати 27 доповідей, представлених професіоналами директ-маркетингу із 10 країн світу (хоча, оскільки доповіді відбувалися у кілька потоків — потрапити на всі виступи було неможливо).

Активне обговорення почутого на конференціях продовжувалося і в кулуарах, на кава-брейках та за обідом. Дуже вразило використання організаторами новітніх технологій не лише для інформування про захід (у коридорах готелю, де відбувався форум, працювали Bluetooth-передавачі, які надсилали програми виступів, розклад та іншу корисну інформацію на мобільні телефони учасників), але й для організації самих виступів під час конференції.

Так, доповіді спеціалістів із Латвії транслювалися в режимі відеоконференції напряму із Риги. При цьому створювалося абсолютне відчуття присутності, оскільки оратори мали повний зворотній зв'язок із аудиторією (вони бачили зал, реагували на людей у залі, без жодних "технічних" затримок відповідали на запитання, тощо). Що ж, схоже мобільні та інтернет-технології таки справді роблять людей ближчими. І виступи латвійців на Форумі ще раз це засвідчили.

Особливо вразила доповідь латвійських колег про впровадження програми по забезпеченню хворих людей донорськими органами (серце, печінка, нирки, тощо). Для цих цілей була створена доволі оригінальна рекламна кампанія, орієнтована в першу чергу на водіїв, які небезпечно поводяться на дорозі. Повідомлення звучало приблизно так: "Ви їздите немов навіжені і будете їздити як навіжені. З цим нічого не можна вдіяти! Але є люди, які хотіли б опинитися на Вашому місці. Їм потрібні ті органи, які Вам, схоже, більше не потрібні. Поки ще не пізно — зробіть хорошу справу. Напишіть заповіт, щоб після смерті Ваші органи можна було використати у донорських цілях... Окрім мозку..."

До цієї акції залучалися люди, які порушили правила дорожнього руху. Їм пропонувалося заплатити нижчий штраф за умови, якщо вони підпишуть документ, який у разі нещасного випадку дозволятиме використати їхні органи у донорських цілях. За короткий час участь у акції взяло кілька сотень водіїв.

У загальному ж більшість доповідачів акцентували увагу на відстежуванні результатів маркетингових кампаній. Сьогодні і замовники і агентства контролюють кожну копійку. І звісно ж — тут також не обійшлось без впливу кризи, яка вже встигла набити оскомину.

Також говорили про можливості мобільного маркетингу і намагалися відповісти на запитання, чому ж оператори зазвичай із такою обережністю ставляться практично до будь-яких рекламних кампаній і як можна зробити свою кампанію більш успішною.

28 травня в рамках бізнес-форуму відбувся публічний захист проектів, які увійшли у шорт-лист конкурсу найкращих ДМ-проектів "Direct Hit". У захисті взяло участь 22 проекти компаній із Латвії, Норвегії, Білорусії, Росії, України. Одноголосним рішенням журі найкращим ДМ-проектом конкурсу, який і отримав титул "Гран-прі Міжнародного відкритого конкурсу "Direct Hit", визнано проект "New Fence" компанії Razzhigaev & Company (Латвія).

Більш детальну інформацію можна отримати на сайті Форуму — www.dmdays.com.ua


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)