ПОДІЇ | Post Factum 8 вересня 2006 р.

Презентація конкурсу EFFIE Ukraine

6 вересня у приміщенні клубу "Сейф" відбулась чергова презентація премії EFFIE (попередня презентація пройшла 21 квітня 2006 р.). Цього разу вона була присвячена приїзду в Україну Ліндона Девіса — колишнього Президента Нью-Йоркської маркетингової асоціації і голови премії EFFIE, директора групи зі стратегічного планування та досліджень компанії DRAFT.

На презентації також були присутні генеральний директор Видавничого Дому «Коммерсантъ-Украина» Казбек Бектурсунов та голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції Ірина Кузнєцова.

EFFIE — це перший міжнародний конкурс в Україні, який оцінює не лише креативні знахідки, але й ефективність витрат рекламодавця на рекламу. "Ми будемо оцінювати, чи вдалося учасникові досягнути мети. Незалежно від того, яким був бюджет реклами, для нас найважливіше, щоб кампанія зуміла досягнути поставлених перед нею цілей. При цьому мета повинна бути своєрідним викликом (англ. challenge)", — стверджує Казбек Бектурсунов.

Першою перешкодою, щоб потрапити до списку учасників конкурсу, є власні страхи учасника: страх взяти участь у конкурсі, страх показати свої рекламні бюджети і т. п. Ліндон Девіс приїхав до України саме з метою допомогти учасникам подолати ці страхи. Він проводитиме спеціальні тренінги, які мають на меті підготовку учасників конкурсу та розповідь про багаторівневу систему суддівства EFFIE. Як говорить про нього Генеральний директор видавничого дому "Коммерсантъ": "Рекламний досвід Ліндона Девіса (який складає більше, ніж 30 років) удвічі перевищує тривалість рекламної історії України".

Багато говорилося про саму премію та її важливість для рекламного ринку нашої держави. "Участь у EFFIE — це доказ високого рівня рекламного професіоналізму та символ вступу до еліти світової рекламної спільноти", — говорить гість презентації Ліндон Девіс.

Поява премії EFFIE в Україні неодмінно вплине на подальший розвиток рекламного ринку в країні. Значення EFFIE Awards полягає в підвищенні рівня маркетингового мислення і відкритості економічних та інших показників національних рекламних кампаній. Рекламні кампанії в нашій країні, як правило, оперують абстрактними поняттями "добре", "правильно", "успішно". Завдання EFFIE змінити цю ситуацію.

Організаторами EFFIE Awards Ukraine виступають Всеукраїнська рекламна коаліція та ВД "Коммерсантъ-Україна".

Детальніше про премію EFFIE дивіться на сайті — www.effie.org.ua.

Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)