ПОДІЇ | Post Factum 30 березня 2007 р.

"Google в Україні — це я": Виступ Дмитра Шоломка, консультанта Google в Україні


Дмитро Шоломко
фото з сайту blogobig.com
28 березня 2007-го року у стінах Національного університету "Києво-Могилянська Академія" відбулась унікальна подія — презентація компанії Google для студентів НаУКМА. Перед відвідувачами виступав Дмитро Шоломко — консультант Google в Україні. Він представив студентам головну концепцію компанії: "Зробити світову інформацію максимально досяжною і організованою, щоб кожен зміг її використати з найбільшою користю".

Почався короткий виступ із розповіді про історію компанії, яка бере свій відлік від кінця 90-их років, коли два студенти Стенфордського університету подали на розгляд комісії свою докторську роботу про алгоритми пошуку інформації в Інтернеті. Як можна здогадатися — цими студентами були Ларі Пейдж та Сергій Брін — засновники компанії Google. Проте спершу проект не був комерційним. На прибуток він вийшов лише у 2000-му році. При цьому бізнес-модель компанії максимально проста — Google заробляє свої гроші на рекламі. Але от реклама у Google — особлива. Це не банальна банерна інформація, яку сьогодні можна зустріти практично на кожному популярному сайті, а високоефективна контекстна реклама. Продовжуючи свій розвиток, у 2002-му році компанія дуже успішно виходить на IPO.

Проте, однією з найбільш цікавих частин виступу були роздуми Дмитра Шоломка про те, чому Google до сих пір не вийшла на ринок України. Можна сказати, що аудиторія так і не почула до кінця осмисленої відповіді. Звісно, говорилося і про недорозвинутість української інтернет-спільноти, і про нестачу ресурсів для розвитку інтернет-ринку. Навіть про небажання інвесторів вкладати гроші у таку малоприбуткову сферу, як Інтернет. Як наслідок — навіть локалізовані під українського користувача сервери Google знаходяться за кордоном.

"В Україні зараз немає навіть маленького офісу Google — є тільки один я. Але те, що я тут є як консультант компанії — це вже дуже хороший знак, — пояснює Дмитро Шоломко. — Google виходить на ринки нових країн через три кроки. Перший крок — локалізація домену та мови основних сервісів. Це те, що Google вже зробив в Україні. Другий крок — підготовка ґрунту. Це якраз і є поява консультанта — тобто мене. Третій крок — відкриття офісу Google. Тож наше завдання перевести Google в Україні зі стану другого до стану третього кроку".

Структура Google чимось схожа на людину, щоправда — трохи дивну людину, оскільки у неї три голови. Перша голова — Ерік Шмідт, друга — Сергій Брін, і третя — Ларі Пейдж. Це засновники і керівники Google. У цієї людини також є дві руки. Права рука дуже довга і сильна — програмісти, технологи. Ліва рука маленька і допоміжна — це менеджмент. "На жаль, я є частиною цієї другої руки", — зізнається Дмитро Шоломко.

Розповідав Дмитро і про основні сервіси Google: пошуковик, AdSense, AdWords, Gmail, Google Maps та багато інших.

Півгодинний виступ консультанта Google в Україні викликав просто-таки зливу запитань. Вони зайняли вдвічі більше часу, ніж сама презентація. На жаль, на більшість із них Дмитро або не давав відповіді, або ж давав відповідь "із власного досвіду", наголошуючи на тому, що його думка може не співпадати із думкою компанії.

Та це не змогло зіпсувати загального позитивного настрою презентації. Приємно, що Google, нехай навіть через такий довгий час, нарешті починає з'являтися і у нас — в Україні. Приємно, що йому не байдужа доля студентства і він проводить такі чудові заходи для студентів. Приємно, що керівництво компанії не намагається закритися і виносить питання, пов'язані із Google, на широку публіку.

Ще про подію:

Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)
24-25 лютого 2017
Київ
Ефективні переговори 360° (Максим Голубєв)
24 лютого 2017
Київ, Гранд Пасаж
Фінанси для нефінансистів (Наталія Єременко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)