Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ПОДІЇ | Post Factum

Креативність може і повинна бути запланованою

Репортаж з майстер-класу Орлі Сігал
"Інструменти для створення яскравого креативу в продуктивних комунікаціях"

28 лютого 2012 року в Києві відбувся майстер-клас Орлі Сігал "Інструменти для сворення яскравого креативу в продуктивних комунікаціях". Майстер-клас був організований оператором професійних конференцій IdeasFirst.

Орли Сигал (Orly Seagull) Орлі Сігал (Orly Seagull) — фасилітатор у сфері реклами та маркетингової комунікації в компанії SIT (Systematic Inventive Thinking). Вона спеціалізується на розвитку креативності рекламних агенцій, покращенні стосунків з клієнтами, конструюванні більш вигідного позиціонування бренду, пошуку інноваційних рішень у сфері медіа- та інтернет-технологій.

Серед компаній, які вона консультувала, такі визнані бренди як McCann, Leo Burnett, DDB, Y&R, BBDO, Saatchi, Publicis, GREY, TBWA та інші.

Участь в майстер-класі взяли українські та іноземні спеціалісти з маркетингових комунікацій та креативних рішень. Зокрема в аудиторії були присутні директори з креативу, копірайтери, арт-директори, директори з розвитку бізнесу, керівники рекламних агенцій та співробітники відділів маркетингу.

Програма майстер-класу базується на методиці SIT (Systematic Inventive Thinking) — тобто йдеться про систематичне винахідливе мислення, яке дозволяє досягнути підвищення ефективності комунікацій з використанням креативних підходів. Чи, якщо говорити простіше, Орлі Сігал навчала українську аудиторію планувати креативність.

Для цього протягом майстер-класу було запропоновано і дуже детально розглянуто широкий перелік інструментів, які дозволяють налаштувати системну розробку рекламних концепцій, знаходити нестандартні рішення для їх втілення та вигадувати оригінальні "фішки", відточуючи власний неповторний "почерк" в комунікаціях.

Варто відзначити надзвичайно активну участь аудиторії в майстер-класі Орлі Сігал. Буквально з перших хвилин і до кінця занять Орлі не дала нікому сидіти без справи. Почалося все із обміну бейджиками та згадування "улюбленої реклами", а продовжилося численними вправами та закріпленням практичних навичок роботи з інструментами для створення креативності. При цьому працювали учасники як індивідуально, так і в групах. А ближче до середини дня на майстер-класі навіть відбулася своєрідна виставка "рекламних принтів", створених його учасниками.

Зокрема було розглянуто наступні теми:

  • створення креативних комунікацій завдяки моделі NFS (near, far, sweet);
  • метод "надзвичайного (перебільшеного) наслідку";
  • метод "об'єднання задач";
  • інструмент "піраміда злиття";
  • та інші.

Учасники майстер-класу краще зрозуміли, як прискорювати процеси генерування ідей та робити їх більш контрольованими, як реалізовувати нестандартні проекти, як боротися з "творчими блоками" та іншими "поглиначами" часу. Але, вочевидь головне, чому навчилися учасники майстер-класу Орлі Сігал — це те, як керувати своїм натхненням, а не залежати від нього.

ФОТОРЕПОРТАЖ


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Образование против талантаОбразование против таланта
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)