ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 4 квітня 2011 р.

8 тенденцій в соціальних медіа, які впливають на бізнес

Разом із продовженням інтеграції бізнесу та соціальних медіа ми бачимо все більше змін у свідомості користувачів. Дослідження, проведене компанією SmartBrief спільно з партнером Summus Limited, в якому взяло участь більше 6000 респондентів, мало на меті визначити, яким чином соціальні медіа впливають на бізнес.

Було названо вісім тенденцій, які визначають поведінку підприємців, власників компаній та менеджерів у соціальних медіа.

  1. Більшість компаній до сих пір залишаються новачками у соціальних медіа. 66,5% почали використовувати їх менше, ніж 18 місяців назад. Майже половина респондентів використовує соціальні медіа не більше року.

  2. Бізнес фокусується на "велику п'ятірку" проектів у соціальних медіа. Переважно інвестиції бізнесу йдуть у блоги, Facebook, Twitter, LinkedIn та YouTube.

  3. Компаніям необхідно багато часу, перш ніж вони почнуть почуватися впевнено у соціальних медіа. Середньостатистичному бізнесу потрібно для цього не менше 2-х років. Ті компанії, які використовують соціальні медіа протягом 2-х років або більшого періоду (а таких всього 25%) стверджують, що соціальні інструменти та платформи за цей час повністю інтегрувалися у їхню бізнес-модель.

  4. Компанії переважно використовують соціальні медіа як "рупор", а не як інструмент двосторонньої комунікації. Маркетинг та просування є первинною метою, тоді як спілкування з потенційними та наявними клієнтами відходить на другий план. Таким чином багато компаній втрачає можливість зміцнювати стосунки з користувачами.

  5. Бізнеси все рідше звертаються до зовнішніх агенцій, які б проводили підтримку у соціальних медіа, і все частіше намагаються втілювати медійну стратегію своїми власними (внутрішніми) силами.

  6. Нестача підтримки з боку управління та відсутність впевненості — це основні причини проблем, які виникають із використанням соціальних медіа.

  7. Менше 15% компаній, які використовують соціальні медіа у своїй роботі, проводять оцінку повернення інвестицій. Близько 33% взагалі не проводять оцінку повернення інвестицій. Причина в тому, що організації не можуть визначитися, що міряти, як міряти і як інтерпретувати отримані дані.

    Серед тих компаній, які все-таки проводять оцінку, ключовими ідентифікаторами є кількість користувачів та вхідний трафік. Цікаво те, що більшість із них не використовують традиційні бізнес-метрики.

  8. Попри той факт, що на сьогодні близько 60% компаній використовують соціальні медіа, більшість із них демонструють низький рівень впевненості щодо обраної стратегії. Лише 14,2% назвали свої стратегії "дуже ефективними" і лише "7,3%" відгукнулися про них як про ті, що "генерують значний прибуток".

За матеріалами "8 Social Media Trends Impacting Businesses", Social Media Examiner.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)