ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 4 квітня 2011 р.

8 тенденцій в соціальних медіа, які впливають на бізнес

Разом із продовженням інтеграції бізнесу та соціальних медіа ми бачимо все більше змін у свідомості користувачів. Дослідження, проведене компанією SmartBrief спільно з партнером Summus Limited, в якому взяло участь більше 6000 респондентів, мало на меті визначити, яким чином соціальні медіа впливають на бізнес.

Було названо вісім тенденцій, які визначають поведінку підприємців, власників компаній та менеджерів у соціальних медіа.

  1. Більшість компаній до сих пір залишаються новачками у соціальних медіа. 66,5% почали використовувати їх менше, ніж 18 місяців назад. Майже половина респондентів використовує соціальні медіа не більше року.

  2. Бізнес фокусується на "велику п'ятірку" проектів у соціальних медіа. Переважно інвестиції бізнесу йдуть у блоги, Facebook, Twitter, LinkedIn та YouTube.

  3. Компаніям необхідно багато часу, перш ніж вони почнуть почуватися впевнено у соціальних медіа. Середньостатистичному бізнесу потрібно для цього не менше 2-х років. Ті компанії, які використовують соціальні медіа протягом 2-х років або більшого періоду (а таких всього 25%) стверджують, що соціальні інструменти та платформи за цей час повністю інтегрувалися у їхню бізнес-модель.

  4. Компанії переважно використовують соціальні медіа як "рупор", а не як інструмент двосторонньої комунікації. Маркетинг та просування є первинною метою, тоді як спілкування з потенційними та наявними клієнтами відходить на другий план. Таким чином багато компаній втрачає можливість зміцнювати стосунки з користувачами.

  5. Бізнеси все рідше звертаються до зовнішніх агенцій, які б проводили підтримку у соціальних медіа, і все частіше намагаються втілювати медійну стратегію своїми власними (внутрішніми) силами.

  6. Нестача підтримки з боку управління та відсутність впевненості — це основні причини проблем, які виникають із використанням соціальних медіа.

  7. Менше 15% компаній, які використовують соціальні медіа у своїй роботі, проводять оцінку повернення інвестицій. Близько 33% взагалі не проводять оцінку повернення інвестицій. Причина в тому, що організації не можуть визначитися, що міряти, як міряти і як інтерпретувати отримані дані.

    Серед тих компаній, які все-таки проводять оцінку, ключовими ідентифікаторами є кількість користувачів та вхідний трафік. Цікаво те, що більшість із них не використовують традиційні бізнес-метрики.

  8. Попри той факт, що на сьогодні близько 60% компаній використовують соціальні медіа, більшість із них демонструють низький рівень впевненості щодо обраної стратегії. Лише 14,2% назвали свої стратегії "дуже ефективними" і лише "7,3%" відгукнулися про них як про ті, що "генерують значний прибуток".

За матеріалами "8 Social Media Trends Impacting Businesses", Social Media Examiner.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Змінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у життіЗмінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у житті
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)