ІНТЕРВ'Ю | Betsy Burton 4 квітня 2007 р.

Розширюючи кордони Business Intelligence

Чи можна було помислити, що хоча б якась категорія обійде "охорону та збереження даних" у списку проблем, які найбільше хвилюють директорів з ІТ? Відповідно до дослідження, проведеного компанією Gartner, категорія Business Intelligence (BI) була названа найвищим пріоритетом для працівників сфери інформаційних технологій у 2006-му році.

Віце-президент компанії Gartner Бетсі Бартон (Betsy Burton) переконана, що BI є доволі різностороннім феноменом і ІТ-директорам слід зважати не лише на її загальне визначення, але й на особливості її функціонування у конкретній компанії. Іншими словами, вона переконана, що директорам з інформаційних технологій варто переосмислити не лише процеси утворення даних завдяки системі BI, але й те, хто в компанії матиме змогу та право скористатися цими даними. Нижче наведено коротке інтерв'ю із Бетсі Бартон.

Віце-президент компанії Gartner Бетсі Бартон (Betsy Burton) З.: Яка мета ваших досліджень? Чи намагаєтесь Ви показати різницю між сучасними підходами до BI та тим, якими ці підходи будуть у майбутньому?

В.: Ми лише намагаємося донести до свідомості керівників бізнесу, що ринок BI — та те, чого люди очікують від BI — еволюціонує з неймовірною швидкістю. Люди досі використовують класичне звітування, запити і т. п. Ми ж говоримо, що ВІ — інструмент, який здатен допомогти людям керувати, вимірювати, оптимізувати, помічати нові можливості, та провадити інноваційну діяльність з метою зміни ландшафту їхньої організації. Тобто означення BI з кожним днем стає дедалі ширшим.

З.: Яким чином BI використовується сьогодні?

В.: Мені здається, що BI завжди виконував у компанії своєрідну елітарну роль. Це інформація, доступна для певних категорій працівників, яка подається у формі графіків та звітів. Ми намагаємося полегшити доступ до BI та підвищити користь від неї для більш широкого кола індивідів, щоб надати їм можливість приймати рішення, базуючись на конкретних числах.

З.: Вочевидь, йдеться про певну демократизацію ВІ?

В.: Так, це один із підходів. Використання ВІ для оптимізації бізнесу та знаходження нових можливостей для бізнесу. Це своєрідна протилежність між прийняттям бізнес-рішень та пошуками нових можливостей. Прийняття рішень — дуже складний і консервативний процес, який відбувається через аналіз безлічі чисел та фактів. ВІ перестає бути інструментом аналізу і перетворюється на невід'ємну частку щоденної роботи кожного працівника. Вона допомагає працювати з інформацією під час будь-яких ваших дій, а не лише при прийнятті складних рішень.

З.: Ви можете навести приклад, яким чином це працюватиме?

В.: У минулому мені доводилося спілкуватися із ІТ-директором доволі потужної компанії, яка займалася роздрібною торгівлею. Він поділився зі мною своєю мрією: щоб по приїзді у будь-яку із торгівельних точок компанії він міг завантажити дані про інвентар, найбільш популярні товари, і базуючись на даних, отриманих через свій КПК — приймати ефективні рішення. Це і є приклад щоденного використання ВІ для ефективної діяльності компанії.

З.: Ми говоримо про таку саму революцію, яка відбувалася із системами CRM? Спершу це були системи автоматизації продажу та управління контактами, потім вони перетворилися на CRM, а сьогодні вже стають одним із блоків ERP.

В.: Можна охарактеризувати її й таким чином. Іншим підходом до ВІ є намагання застосовувати її всіма можливими способами, а не лише через спеціалізовані інструменти ВІ. Програми захисту можуть звітувати про спробу вторгнення до бази даних; інструменти управління системою можуть звітувати про статус системи — це все належить до ВІ. І немає сенсу шукати універсального інструменту, який замінить кожен із цих елементів. Просто слід чітко визначити, які дані мають для вас значення.

З.: Схоже, що Ви маєте рацію, оскільки дійсно, якщо доступність вашої системи впливає на доступність вашого корпоративного сайту, значить вона впливає і на ефект задоволеності споживачів.

В.: Саме так, і оскільки це дуже важливий аспект вашого бізнесу, краще переконатися, що ви включили дані про це до своєї системи ВІ.

З.: Чому саме ІТ-директори повинні керувати процесом становлення ВІ?

В.: Існує декілька причин. По-перше, фінансовий та маркетинговий відділи, які потребують аналітичні дані, що продукуються системами ВІ, звертаються саме до ІТ-відділу по допомогу. По-друге, системи ВІ, вочевидь, пов'язані з певними комп'ютерними програмами, з якими найлегше справлятися саме відділові інформаційних технологій. Таким чином ми приходимо до розуміння ролі ІТ у системах BI.

За матеріалами "Expanding The Boundaries Of Business Intelligence", Optimize Magazine.
Переклад з англійської: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)