ІНТЕРВ'Ю | Прогноз 30 січня 2008 р.

Що чекає керівників у 2008-му році?

2008-ий рік (як і все прийдешнє десятиріччя) обіцяє бути багатим на нові виклики для генеральних директорів провідних світових компаній в тому й числі й тих, які входять до рейтингу Fortune 500. Журнал Chief Executive провів опитування лідерів бізнесу із різних галузей, запитавши їх про очікування щодо найбільш ймовірних викликів, з якими вони, їх бізнес та галузь може зіткнутися протягом найближчих 12-18-ти місяців. І ось про що розповіли топ-менеджери компаній.

Гектор Руіз (Hector Ruiz), голова ради директорів та генеральний директор AMD

Гектор Руіз (Hector Ruiz) Міжнародний глобальний бізнес ще ніколи не мав такого впливу на суспільство, який він має сьогодні. Тож керівники та лідери провідних міжнародних компаній змушені брати на себе відповідальність не лише за процвітання бізнесу, але й за добробут суспільства, дотичного до цього бізнесу. Одним із найбільших викликів, який постає перед топ-менеджментом компаній є вміння із належною відповідальністю підійти до свого впливу на суспільство, зуміти при цьому забезпечити прибутковість компанії та ще й надати найкращий приклад майбутньому поколінню вищого менеджменту.

Як лідери бізнесу, ми отримуємо надзвичайну владу. У наших руках безліч важелів впливу — Інтернет, глобалізація та демократизація — які сприяють розповсюдженню бізнесу, його продуктів та сервісів по всьому світі. Із розвитком технологій ми залучаємо до співробітництва в рамках глобальної економіки все більше та більше людей. Наш успіх перетворив глобальний бізнес на найбільш ефективний та організований механізм зв'язку з людьми по всьому світі.

Як лідери глобального бізнесу, ми володіємо унікальними можливостями. Ми маємо історичні можливості впливу не лише на бізнес, але й на суспільство, на рівень забезпеченості. Ми можемо покласти край бідності. Ми можемо надати освіту цілим поколінням, забезпечити медичним обслуговуванням мільйони, сповільнити процеси глобального потепління, запобігти раковим та пухлинним хворобам. Вирішення цих проблем сьогодні також залежить від доброї волі міжнародних бізнесів. Наприклад, однією із ініціатив нашої компанії є забезпечення 50% населення планети доступом до всесвітньої мережі Інтернет до 2015-го року.

Генеральних директорів XXI-го століття будуть оцінювати не лише за їхнім внеском до галузі, в якій працює їхній бізнес, але й за тим, наскільки потужний позитивний вплив вони мали на світ та суспільство в цілому.

Зміни, які відбуваються у сучасному світі, самі по собі є чудовим дороговказом для генеральних директорів. Цей дороговказ вимагатиме від лідерів більшої відповідальності, але й надаватиме більших можливостей. Тільки таким чином вони отримають змогу зробити цей світ кращим.

Кеті Блек (Cathie Black), президент Hearst Magazines

Кеті Блек (Cathie Black) Виклики, з якими сьогодні стикаються генеральні директори, стосуються інновацій, переосмислення цінностей, фокусування на прибутках, максимізації інвестицій в технології, а також залучення та утримання найкращих талановитих спеціалістів. Ми повинні поєднувати інвестиції у зростання та у ринки, що розвиваються із управлінням ринками, які сьогодні перебувають у стані стагнації. Наприклад, сьогодні ми бачимо суттєві рівні зростання в Росії, Китаї та Австралії. Натомість, реалії американської економіки викликають стурбування.

Зважаючи на сьогоднішній 24-годинний цикл новин та блискавичний розвиток технологій, інноваційна діяльність, яка надає медіа-компаніям нові можливості, так і загрожує їм новими ризиками та ставить перед ними нові виклики. Вже сьогодні 20-30% свого часу я проводжу, працюючи із електронними медіа. Наш бренд Cosmo є чи не найкращим прикладом мультиплатформенного видання. На сьогодні Cosmo продає 2 мільйони журналів на місяць (додатково до 900 тис. абонентів підписки), володіє власним каналом радіо та публікує подкасти. Ми хочемо створити бренди, які працюватимуть на якомога більшій кількості платформ, щоб залучити молодих технологічно підкованих споживачів, покоління Facebook та блогів.

З іншого боку, метою нашої роботи є створення привабливої атмосфери для залучення, розвитку та утримання найкращих талановитих співробітників. Кількість талановитих молодих жінок, які сьогодні долучаються до лав персоналу світових організацій важко навіть уявити. Поволі відходить у минуле ієрархічний підхід у побудові організаційної структури. Все більше та більше керівників починають розуміти, що взаємовигідна співпраця та партнерський підхід до стосунків із працівниками приносить куди більше вигоди та призводить до підвищення результативності компаній. Сьогодні очікування від взаємодії із компаніями 22-річних та 25-річних співробітників є абсолютно різними. І ті компанії, які не здатні задовольнити їх — втрачають значну частку талантів.

Джим Скіннер (Jim Skinner), генеральний директор McDonald's

Джим Скіннер (Jim Skinner) У 2008-му році нам було б легко досягнути результатів, які ще у 2007-му видавалися абсолютним рекордом. Проте це не той спосіб, до якого звикли у McDonald's. І моє завдання як генерального директора полягає в тому, щоб залишатися відданими до своїх клієнтів і зростати якісно, а не тільки кількісно. Ми відповідальні перед своїми споживачами як внутрішньо (коли вони відвідують наші ресторани) так і зовнішньо (у щоденному житті). І зростання кількості наших споживачів (щоденно ресторани McDonald's приймають близько 52 мільйонів відвідувачів по всьому світі) свідчить про те, що ми обрали правильний шлях розвитку.

Ми горді й тим, що наша робота виходить далеко за рамки ресторанної діяльності. На сьогодні компанія провадить велику роботу в напрямку ініціатив корпоративної соціальної відповідальності та захисту навколишнього середовища.

Сучасні споживачі очікують від бренду чогось більшого, ніж просто продуктів та сервісу. Вони шукають тих брендів, які будуть відстоювати певну точку зору. Саме тому у нашій компанії досвід споживача вважається найбільшою цінністю.

Джонатан Шварц (Jonathan Schwartz), генеральний директор Sun Microsystems

Джонатан Шварц (Jonathan Schwartz) Сьогодні ніхто не стане заперечувати, що Інтернет перетворився на предмет необхідності для світового суспільства. Він сприяє створенню глобального багатства, забезпечує прозорість діяльності компаній, сприяє суспільному прогресові та організованості серед ринків. 12 мільйонів людей приєднуються до мережі щоденно. Ми вимушені справлятися із викликами навколишньому середовищу, які постають внаслідок розростання мережі. Енергія, необхідна для підтримки всієї інфраструктури у активному стані, подвоюється кожні п'ять років.

А за наступні п'ять-вісім років вартість енергії, необхідної для живлення інформаційних технологій, перевершить вартість самих технологій. І це той виклик, який постає перед топ-менеджерами Sun Microsystems. Саме тому сьогодні ми особливо активно інвестуємо у сферу зростання та розвитку, а також фокусуємося на інноваціях.

За матеріалами "Agenda 2008", Chief Executive.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)