Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ІНТЕРВ'Ю | Ariane de Bonvoisin 23 вересня 2008 р.

Зміни — це добре

У інтерв'ю, яке наведене нижче, Аріан де Бонвізін (Ariane de Bonvoisin), засновниця та генеральний директор The First Thirty Days, Inc., автор нещодавно опублікованої книги "Перші 30 днів: Ваш посібник до змін" (The First 30 Days: Your Guide to Any Change), пояснює важливість змін у сучасних організаціях та розповідає про їх впровадження на практиці.

Аріан де Бонвізін (Ariane de Bonvoisin) З.: Чому "досягнення професійності" в змінах має настільки велике значення?

В.: Кожного дня ми стаємо свідками змін в економіці, ринках, політиці, бізнесі, середовищі, освіті, системі охорони здоров'я, технологіях і навіть особистому житті. По суті зміни — це єдина постійна річ у нашому житті. Єдине, в чому ми можемо бути впевнені на 100% — це в тому, що все змінюватиметься.

Кожна людина, з якою ви спілкуєтесь, швидш за все перебуває у процесі змін або ж мріє змінити щось у своєму житті. Все, що відбувається у вашому житті — це зміни. Можливо, ви щойно випустились з університету, вступили на нову посаду, закохались, звільнились, дізнались про щось таке, що змінило ваше життя, отримали незадовільний діагноз у лікарні, тощо. Це все зміни.

Досягнення професійності у сфері змін означає всього лише вміння орієнтуватися та керувати власним життям. Коли ми перестаємо остерігатися змін, а навпаки, почуваємося комфортно — тоді ми готові керувати власним життям і рухатися до поставлених цілей. Ваше ставлення до змін часто є відображенням ставлення до життя, проблем, подій, викликів та можливостей.

З.: На що потрібно звертати увагу коли ви вступили у тридцятиденний період особистих чи професійних змін?

В.: Насамперед, потрібно навчитися ставити перед собою "правильні" запитання. Замість того, щоб запитувати себе: "Чому мені завжди не щастить?", "Які причини змін?", "Чому ці зміни сталися саме зі мною?", "Чому життя таке складне?" — почніть задавати собі інші запитання: "Які позитивні риси у цих змінах?", "Чому я можу навчитися від цих змін?" Найважче повірити, що навіть найскладніші ситуації завжди мають позитивні риси, а головне — помітити їх.

Потрібно пам'ятати, що "всередині" вас завжди є той стрижень, "ядро", яке ніколи не змінюється, навіть якщо все навколо змінилося. Навчитися встановлювати зв'язок із цим внутрішнім его (як би ви його не назвали: інтуїція, підсвідомість чи внутрішній голос). Ця частина вас завжди знає, що потрібно робити. Навіть у найскладніших ситуаціях. І вона "кричить" вам про це. Потрібно лише навчитися до неї прислухатися.

Насамкінець, варто пам'ятати, що ви не один. І хоча може видатися, що тільки ви переживаєте певні зміни — завжди є ті люди, які почуваються так само. Більше того — найчастіше вони готові допомогти. Ніколи не вагайтесь і завжди сміливо просіть про допомогу. Але будьте чіткими і прямолінійними.

З.: Чому деякі люди та компанії легше переносять зміни, ніж інші?

В.: Після того, як було проведено інтерв'ю з понад 1000 людьми, яке стосувалося їхнього ставлення до змін, ми виявили 9 принципів, які є свідченням професійності у сфері змін:

  1. Вони вірять у позитивність змін і в загальному є оптимістами.
  2. Вони вірять, що навіть у найскладніших ситуаціях завжди є позитивні риси.
  3. Вони знають про існування "мускула змін" і регулярно його тренують.
  4. Вони не піддаються впливу "демонів змін" — негативним емоціям, які можуть виникнути внаслідок змін.
  5. Вони ніколи не протистоять змінам — натомість, вони піддаються новим відчуттям і починають самі керувати ситуацією.
  6. Вони розуміють власні думки, усвідомлюють власні слова та відчуття.
  7. Вони вірять, що життя має глибше значення, ніж те, що можна легко побачити чи відчути.
  8. Вони оточують себе однодумцями та людьми, які завжди готові допомогти.
  9. Вони відмовляються від того, щоб зміни могли застати їх непідготовленими. Вони завжди готові до змін, морально, фізично та емоційно.

З.: Чи можна "натренувати" "м'яз змін" і як це зробити?

В.: У кожного з нас є так зване "резюме змін", заповнене сотнями змін, через які нам вже довелося пройти. Кожен із нас вже знає, як переживати зміни, бо це знання належить до базових інстинктів людини. І хоча зміни часто виявляються шокуючими — ви знаєте, що ваша свідомість і тіло зможе їх пережити.

Як і звичайний м'яз — "м'яз змін" також тренується, коли виконує повторювані рухи. Кожного разу, коли ви переживаєте якусь зміну — ваш "м'яз" стає сильнішим. І такий розвиток дозволяє полегшити наступні зміни.

З.: Які найбільш розповсюджені помилки трапляються з компаніями та людьми, які намагаються впровадити зміни?

В.: Люди та компанії часто потрапляють у залежність від так званих "демонів змін" — таких емоцій, як страх, смуток, злість, сумнів та сором. Головне — пам'ятати, що кожен із "демонів" може бути замінений позитивною емоцією, яка надає сил для подальшого розвитку.

Люди, які бояться змін також часто:

  • ховаються і відчувають себе самотніми перед обличчям змін;
  • не довіряють своєму внутрішньому єству, натомість, намагаючись відшукати проблему ззовні;
  • займаються поточними справами і не можуть відволіктися, тоді як їм потрібен час та концентрація для роздумів;
  • діють або занадто багато або занадто мало;
  • змінюються дуже повільно, бо на їхню думку, повільні зміни будуть менш травматичними;
  • завжди порівнюють себе з іншими.

За матеріалами "Change is Good", Guy Kawasaki on Innovation.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
ПобедительПобедитель
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)