ІНТЕРВ'Ю | Steve Ballmer 27 лютого 2009 р.

Балмер: Google, Google, економіка і знову Google

Генеральний директор Microsoft Стів Балмер (Steve Ballmer) прибув на виставку споживчої електроніки (Consumer Electronics Show) зі своїм звичним оптимізмом, але й з відчуттям реальності.

"Те, що сьогодні відбувається в економіці — це не просто криза. Це своєрідне «перезавантаження»", — пояснює Стів. В інтерв'ю з представниками CNET News, яке наведене нижче, генеральний директор Microsoft пояснює, що таке перезавантаження означає для його компанії, її продуктів та світової економіки в цілому.

Стів Балмер (Steve Ballmer)

З.: Один з найбільших викликів, які сьогодні постають перед бізнесом персональних комп'ютерів — це розвиток нової технології — нетбуків. Що це означатиме для Microsoft, як із технічної, так і з бізнесової точки зору? Як це вплине на вас?

В.: Наше програмне забезпечення чудово підходить для нетбуків. Думаю для споживача різниця полягає в тому, що нетбук — це просто невеликий і дешевий комп'ютер. На жаль, тут ми мали деякі проблеми з Windows Vista, яка не підходила для нетбуків. І сьогодні докладаємо всіх зусиль, щоб Windows 7 чудово працювала на цих портативних комп'ютерах.

З точки зору бізнесу дешеві нетбуки означають менший прибуток із кожної одиниці. Але ми плануємо надолужити втрачене кількісно. Адже з допомогою цих популярних комп'ютерів можна розширити свою частку ринку.

З.: А як на Microsoft впливає теперішня економічна рецесія?

В.: На сучасну ситуацію можна дивитися під двома кутами зору. По перше, те що відбувається — це своєрідне оновлення економіки та ринку комп'ютерів зокрема. Всі компанії потерпатимуть від скорочення прибутків. Цього варто було очікувати.

З іншого боку, немає жодних причин для скорочення темпів інновацій у нашій галузі. Можливості не будуть змінюватися. Тому основне питання звучить так: яким чином трішечки змінити галузь (із розумінням того, що прибутки підуть вниз) для того, щоб не втратити інноваційний запал і впевнено продовжувати свій рух вперед?

З.: Повертаючись до пошуку, можна сказати, що це один із ключових напрямків діяльності для Microsoft. Ви вже оголосили кілька партнерських угод, які дають вам нові можливості для дистрибуції. Але очевидно й те, що цих угод занадто мало для того, щоб скласти достойну конкуренцію Google? Що, на Вашу думку, ще потрібне Microsoft для того, щоб успішно конкурувати з першим на сьогодні пошуковим гігантом?

В.: Продовжувати працювати. Ринок не змінюється за одну ніч. Не варто очікувати, що за короткий час ми відберемо у провідної компанії її частку ринку. У нас справді дуже сильний конкурент, але, з іншого боку, ми бачимо реальні можливості для покращення пошукового алгоритму. Можливості для диференціації. І саме тому ми будемо дуже багато працювати у цьому напрямку.

З.: Ми говорили про Google, ми говорили про економіку. А на що Ви зараз витрачаєте найбільше часу?

В.: Думаю, чесна відповідь звучатиме приблизно так: Google, Google, Google, Google, Google! Економіка — вона нікуди не подінеться. Не залежно від того, чи це просто тимчасовий і короткостроковий спад чи тривале і глобальне перезавантаження — ми все-рівно будемо працювати і рухатися вперед. Ми не можемо контролювати економіку, а от своє конкурентне становище — можемо! Цим і займаємося.

З.: Одна із найпотужніших змін у робочому середовищі сьогодні полягає в тому, що вже найближчим часом люди отримають змогу повністю мати доступ до офісу через Інтернет. Які можливості це відкриває?

В.: Я бачу два аспекти. Перший із них полягає в тому, щоб мати доступ до програмного забезпечення навіть тоді, коли людина знаходиться не за своїм комп'ютером. Це чудово! Люди завжди хочуть мати повні можливості. Другий аспект полягає в тому, чи зможемо ми надавати людям все кращі та кращі можливості для взаємодії та підвищення продуктивності.

Це дуже важливо. Це відкриває нові можливості. Але я б не сказав: "Ох! Тепер я можу користуватися Excel через браузер". Мобільні версії програм поки-що не здатні виконувати ті функції, які виконують їх десктопні аналоги. Хлопці з Google люблять голосно кричати. Але я не зовсім їх розумію.

З.: І останнє запитання. Як Ви вважаєте, це "перезавантаження", як ви його називаєте, змусить Microsoft відмовитися від деяких своїх продуктів?

В.: На макро-рівні ми продовжуватимемо займатися тими ж речами, якими завжди займалися. На мікро-рівні, можливо, нам доведеться відмовитися від деяких речей. Деякі наші проекти, можливо, доведеться спростити. Адже у будь-якому бізнесі завжди є ті речі, які не несуть особливого сенсу. Саме від них ми й будемо відмовлятися.

За матеріалами "Ballmer: Google, Google, the economy, Google", CNET News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
ПрокрастинаціяПрокрастинація
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)