ІНТЕРВ'Ю | Oswaldo Lorenzo 9 вересня 2009 р.

Освальдо Лоренцо: Новий підхід до технологій

Технології створені для того, щоб підвищувати результативність організацій. Але, на превеликий жаль, деякі компанії сприймають їх як самоціль. В інтерв'ю, яке наведене нижче, професор управління, менеджменту, експерт в питаннях побудови бізнес-процесів та корпоративних систем Освальдо Лоренцо (Oswaldo Lorenzo) закликає по-новому глянути на технології та ту роль, яку вони виконують у компанії. Навіть у ці складні для світової економіки часи, він закликає організації фокусуватися на майбутнє, а не лише оцінювати процеси, які відбуваються сьогодні.

Освальдо Лоренцо (Oswaldo Lorenzo) З.: Один із термінів, які Ви використовуєте у своїх працях — це "тривала розмова" (long conversation). Чи не могли б Ви розпочати із пояснення, що мається на увазі?

В.: Наше дослідження аналізувало різні підходи до викликів у компаніях. Багато компаній фокусуються на короткострокових цілях та активностях, щоб справитися із викликами, з якими стикаються. У деяких випадках це може бути виправдано. Але з точки зору майбутніх перспектив, ми повинні завжди пам'ятати про внутрішні можливості компанії для виживання та розвитку.

Наприклад, коли компанії беруться скорочувати людей, відмовлятися від певних процесів чи закривати цілі відділи — їм потрібно насамперед задатися запитанням, до чого призведе така поведінка у майбутньому. Саме ця ідея приховується за терміном "тривала розмова".

З.: Чи відомі Вам приклади компаній, які успішно з цим справляються?

В.: Так. Прямо зараз я можу згадати про дві компанії. Одна з них — Ericsson. Якщо проаналізувати, як компанія Ericsson реагує на технологічну кризу, можна побачити, що вони сповідують саме довгостроковий підхід до бізнесу і думають про майбутнє, а не лише намагаються будь-якими способами вирішити свої поточні проблеми.

Інший приклад — це банк у Латинській Америці. Під час фінансової кризи 1994-1995 років у Венесуелі половина банків просто зникла протягом шести місяців. Цей же банк зумів не лише справитися з критикою та іншими викликами для своєї репутації, але й продовжити роботу над внутрішніми активами, інвестуючи в навчання, розвиток процесів та нові технології.

Як наслідок, коли криза закінчилася, банк був сильнішим практично за будь-якого зі своїх конкурентів і розпочав процес злиттів та поглинань з іншими фінансовими інституціями країни. Йому вдалося вибудувати кращу систему знань, процесів, залучити кращих спеціалістів та менеджерів проектів. Сьогодні це провідний банк у Венесуелі, який має свої відділення у Панамі, Пуерто Ріко та Маямі.

З.: Де в організації повинна відбуватися "тривала розмова"? Чи чують цю "розмову" в раді директорів?

В.: Безперечно, вам потрібно залучитися підтримкою ради директорів та топ-менеджерів. В обидвох наведених вище прикладах політика компанії щодо фокусу на довгострокову перспективу та розвиток підтримувалась найвищим керівництвом. Зрештою, цей процес належить до розряду тих, які йдуть зверху-вниз (від керівництва до підлеглих).

З.: Чи є у компаній, схильних до "тривалої розмови", якісь особливості?

В.: Так, вони повинні бути відкритими до змін і мати власні внутрішні цінності. Вам знадобляться люди з конкретним набором навичок, які були б лояльні до вашої компанії.

Підприємництво, на мою думку, також має неабияке значення. Говорячи "підприємництво", я маю на увазі людей, які створюють цінність різними способами — думаючи про потреби клієнтів; розмірковуючи про те, яким чином можна змінити та адаптувати процеси; аналізуючи технології необхідні для втілення запланованого та продукти, які потрібні для реалізації всіх цих планів.

З.: Але завжди будуть генеральні директори, які вважатимуть, що їхнім компаніям не потрібні ніякі "тривалі розмови". Їм потрібно діяти негайно для того, щоб впоратися з кризою і перестати втрачати гроші. Що Ви скажете таким людям?

В.: Я не стверджую, що потрібно працювати виключно над довгостроковими цілями і не наполягаю, що варто забути про короткострокові. Особливо, зважаючи на сучасну ситуацію на ринку. Можливо, вам доведеться працювати з терміновими завданнями, які потребують негайної уваги. Але головне при цьому — у жодному разі не забувати про те, що може бути корисним у довгостроковому розрізі.

По суті, потрібно працювати паралельно. Це надзвичайно складно! Але у жодному разі не можна припиняти інвестиції у важливі речі, тому що, якщо під час кризи ви зможете продовжувати інвестувати ресурси як у довгострокові, так і в короткострокові цілі — тоді після її закінчення ви будете набагато сильнішими.

За матеріалами "A new take on technology: Oswaldo Lorenzo", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
50 великих книг об успехе50 великих книг об успехе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)