ІНТЕРВ'Ю | Oswaldo Lorenzo 9 вересня 2009 р.

Освальдо Лоренцо: Новий підхід до технологій

Технології створені для того, щоб підвищувати результативність організацій. Але, на превеликий жаль, деякі компанії сприймають їх як самоціль. В інтерв'ю, яке наведене нижче, професор управління, менеджменту, експерт в питаннях побудови бізнес-процесів та корпоративних систем Освальдо Лоренцо (Oswaldo Lorenzo) закликає по-новому глянути на технології та ту роль, яку вони виконують у компанії. Навіть у ці складні для світової економіки часи, він закликає організації фокусуватися на майбутнє, а не лише оцінювати процеси, які відбуваються сьогодні.

Освальдо Лоренцо (Oswaldo Lorenzo) З.: Один із термінів, які Ви використовуєте у своїх працях — це "тривала розмова" (long conversation). Чи не могли б Ви розпочати із пояснення, що мається на увазі?

В.: Наше дослідження аналізувало різні підходи до викликів у компаніях. Багато компаній фокусуються на короткострокових цілях та активностях, щоб справитися із викликами, з якими стикаються. У деяких випадках це може бути виправдано. Але з точки зору майбутніх перспектив, ми повинні завжди пам'ятати про внутрішні можливості компанії для виживання та розвитку.

Наприклад, коли компанії беруться скорочувати людей, відмовлятися від певних процесів чи закривати цілі відділи — їм потрібно насамперед задатися запитанням, до чого призведе така поведінка у майбутньому. Саме ця ідея приховується за терміном "тривала розмова".

З.: Чи відомі Вам приклади компаній, які успішно з цим справляються?

В.: Так. Прямо зараз я можу згадати про дві компанії. Одна з них — Ericsson. Якщо проаналізувати, як компанія Ericsson реагує на технологічну кризу, можна побачити, що вони сповідують саме довгостроковий підхід до бізнесу і думають про майбутнє, а не лише намагаються будь-якими способами вирішити свої поточні проблеми.

Інший приклад — це банк у Латинській Америці. Під час фінансової кризи 1994-1995 років у Венесуелі половина банків просто зникла протягом шести місяців. Цей же банк зумів не лише справитися з критикою та іншими викликами для своєї репутації, але й продовжити роботу над внутрішніми активами, інвестуючи в навчання, розвиток процесів та нові технології.

Як наслідок, коли криза закінчилася, банк був сильнішим практично за будь-якого зі своїх конкурентів і розпочав процес злиттів та поглинань з іншими фінансовими інституціями країни. Йому вдалося вибудувати кращу систему знань, процесів, залучити кращих спеціалістів та менеджерів проектів. Сьогодні це провідний банк у Венесуелі, який має свої відділення у Панамі, Пуерто Ріко та Маямі.

З.: Де в організації повинна відбуватися "тривала розмова"? Чи чують цю "розмову" в раді директорів?

В.: Безперечно, вам потрібно залучитися підтримкою ради директорів та топ-менеджерів. В обидвох наведених вище прикладах політика компанії щодо фокусу на довгострокову перспективу та розвиток підтримувалась найвищим керівництвом. Зрештою, цей процес належить до розряду тих, які йдуть зверху-вниз (від керівництва до підлеглих).

З.: Чи є у компаній, схильних до "тривалої розмови", якісь особливості?

В.: Так, вони повинні бути відкритими до змін і мати власні внутрішні цінності. Вам знадобляться люди з конкретним набором навичок, які були б лояльні до вашої компанії.

Підприємництво, на мою думку, також має неабияке значення. Говорячи "підприємництво", я маю на увазі людей, які створюють цінність різними способами — думаючи про потреби клієнтів; розмірковуючи про те, яким чином можна змінити та адаптувати процеси; аналізуючи технології необхідні для втілення запланованого та продукти, які потрібні для реалізації всіх цих планів.

З.: Але завжди будуть генеральні директори, які вважатимуть, що їхнім компаніям не потрібні ніякі "тривалі розмови". Їм потрібно діяти негайно для того, щоб впоратися з кризою і перестати втрачати гроші. Що Ви скажете таким людям?

В.: Я не стверджую, що потрібно працювати виключно над довгостроковими цілями і не наполягаю, що варто забути про короткострокові. Особливо, зважаючи на сучасну ситуацію на ринку. Можливо, вам доведеться працювати з терміновими завданнями, які потребують негайної уваги. Але головне при цьому — у жодному разі не забувати про те, що може бути корисним у довгостроковому розрізі.

По суті, потрібно працювати паралельно. Це надзвичайно складно! Але у жодному разі не можна припиняти інвестиції у важливі речі, тому що, якщо під час кризи ви зможете продовжувати інвестувати ресурси як у довгострокові, так і в короткострокові цілі — тоді після її закінчення ви будете набагато сильнішими.

За матеріалами "A new take on technology: Oswaldo Lorenzo", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
18 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ключові навички сучасного керівника. Секрети сучасного менеджменту (Ірина Головньова)
18 серпня 2017
Київ
Як заробити в каналі збуту "Мережі" (Максим Голубєв)
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мир 3.0. Глобальная интеграция без барьеровМир 3.0. Глобальная интеграция без барьеров
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Заговор богатыхЗаговор богатых
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)