ІНТЕРВ'Ю | Monika Hamori 5 жовтня 2010 р.

Неможливо миттєво опинится на вершині кар'єрного шляху

У одній зі своїх останніх публікацій у Harvard Business Review "Намагання «застрибнути» на вершину та інші кар'єрні помилки" (Job-Hopping to the Top and Other Career Fallacies), Моніка Хаморі (Monika Hamori), представниця іспанської IE Business School, пропонує переосмислити традиційні підходи до створення кар'єри. В інтерв'ю, яке наведене нижче, вона ділиться своїми думками щодо нових кар'єрних реалій.

Моніка Хаморі (Monika Hamori)
Моніка Хаморі
(Monika Hamori)
З.: Ваша стаття ідентифікує кар'єрні помилки. Які саме?

В.: Існує міф, що люди, які часто змінюють роботу ("перестрибують" з одного місця на інше), досягають успіху. Мої дослідження доводять, що це неправда. Наполеглива робота в рамках однієї компанії - це найкраща стратегія.

Друга помилка - це стереотип, що розвиток кар'єри повинен неодмінно рухатися вгору. Насправді ж всього 40% змін роботи закінчуються підвищенням, така ж кількість залишається на тому самому рівні, що й до зміни, і 20% "просувань" є по суті "пониженням" працівника на кар'єрній драбині.

Третій стереотип пов'язаний з переконанням, що будь-які зміни галузі призводять до втрати набутих вами переваг у іншій сфері. Насправді ж, зміна сфери діяльності радше корисна для кар'єри, ніж навпаки.

І останній міф звучить так: "велика риба плаває у великому озері". Іншими словами, існує стереотип, що найперспективніші та найефективніші працівники, які працюють у найвідоміших корпораціях, можуть змінювати компанію тільки якщо їм запропонують роботу у такій же відомій кропорації. Реальність же показує, що 64% менеджерів, які покинули компанію із переліку Fortune's Most Admired Companies, змінюють її на компанію, яка не входить до цього рейтингу.

З.: Який ключовий урок люди повинні винести з Вашої статті та дослідження?

В.: Вони повинні зрозуміти, що здоровий глузд та традиційні стереотипи далеко не завжди здатні вказати вам на найкращий шлях розвитку кар'єри. Наприклад, здоровий глузд підказує багатьом менеджерам, що часта зміна роботодавця напряму пов'язана із кар'єрним зростанням. Але, якщо проаналізувати дані, то ми бачимо, що більших успіхів досягають саме ті люди, які протягом тривалого часу працюють в одній компанії.

З.: Розкажіть більше про дослідження. Які ресурси було залучено?

В.: Стаття у Harvard Business Review базується на кількох ресурсах. По-перше, я використала дані, надані компанією, яка займається пошуком керівників. Ці дані покривали 14 000 топ-менеджерів із фінансового сектору.

Окрім цього, я дослідила кар'єрні історії більше 1000 генеральних директорів, які у різні часи керували найбільшими організаціями Європи та США.

Також було проведено 45 інтерв'ю з провідними консультантами, які займаються пошуком та підбором керівників на найвищі посади.

З.: Наскільки універсальними є принципи, про які Ви говорите у статті?

В.: Звісно, деякі відмінності між принципами, які використовуюється у Європі, та принципами, які діють у США все-таки існують. Але вони надзвичайно незначні. Наприклад, існує стереотип, що європейські керівники більш лояльні до своїх організацій, ніж американці. Але коли я провела аналіз даних, значної різниці між поведінкою американських та європейських топ-менеджерів не було виявлено. Тож, якщо й можна говорити про певні відмінності у менталітеті, то вони надзвичайно незначні і не впливають на загальну картину.

З.: Наскільки Ваше дослідження повинно схвилювати управлінців?

В.: В моєму дослідженні немає нічого такого, що могло б когось схвилювати. Але управлінцям, безперечно, слід переосмислити деякі свої підходи та по-новому поглянути на фактори, які стоять за успішним розвитком кар'єри, як от: не змінювати роботодавця занадто часто, не боятися пробувати себе у нових галузях та напрямках діяльності тощо.

З.: Що найбільше здивувало Вас у дослідженні?

В.: Найбільший подив викликало те, що міжгалузеві та міжфункціональні переходи менеджерів ніяк не "пеналізуються". Це дійсно суперечить традиційній логіці. Адже всі ми очікуємо, що людина, яка не має досвіду роботи у певній сфері чи напрямку, буде отримувати меншу зарплатню, посідатиме нижчі посади тощо. На практиці ж бачимо, що зміна напрямку чи галузі впливає на кар'єрний розвиток виключно позитивно.

За матеріалами "You can't hop to the top", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работа твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым деломРабота твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым делом
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Мир 3.0. Глобальная интеграция без барьеровМир 3.0. Глобальная интеграция без барьеров

Відгуки

Энвил, anvil4@i.ua
Что я вычитал. Одни позитивы!
• Але, якщо проаналізувати дані, то ми бачимо, що більших успіхів досягають саме ті люди, які протягом тривалого часу працюють в одній компанії.
• Насправді ж, зміна сфери діяльності радше корисна для кар'єри, ніж навпаки. На практиці ж бачимо, що зміна напрямку чи галузі впливає на кар'єрний розвиток виключно позитивно.
2010-12-28 13:38:30
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)