ІНТЕРВ’Ю | Chike Aguh, Beth Cobert & Bror Saxberg 20 березня 2020 р.

Як підвищити якість корпоративного навчання

Зараз, коли оперативне освоєння нових навичок стає першочерговою потребою, компанії стикаються з низкою непростих питань. Зокрема, це проблема доступності такого інструменту як коучинг, та невідповідність програм навчальних закладів запитам реального бізнесу.

Як підвищити якість корпоративного навчання (Аннетт Сіммонс)

Про це йшла мова в бесіді, яку провів головний редактор видання McKinsey Quarterly Аллен Вебб (Allen Webb) з членами Консорціума з питань навчання та розвитку дорослих (CAALD) — Чайком Агухом (Chike Aguh), топ-менеджером McChrystal Group; Бет Коберт (Beth Cobert), СЕО неприбуткової організації Skillful; та Брором Саксбергом (Bror Saxberg), віце-президентом Chan Zuckerberg Initiative (компанія, заснована подружжям Цукербергів).

Коучинг для всіх

Брор Саксберг: Практика показує, що індивідуальні коучингові сесії — це найкращий спосіб розвинути широкий діапазон складних когнітивних навичок. Але як зробити так, аби кожний міг пройти таке навчання? Як масштабувати цей підхід у межах цілої організації? Тут можуть дуже сильно допомогти технології.

Бет Коберт: Працюючи в спільнотах, які раніше не мали доступу до коучингу, ми переконалися у надзвичайній важливості комбінації технології і індивідуального підходу. Саме сила особистого впливу наставника дає змогу досягти величезних зрушень — дає людям впевненість, потрібну для того, аби вийти з точки, де вони «застрягли», та отримати хорошу роботу із стабільною зарплатою.

Ми зробили свої програми набагато інтенсивнішими та більш індивідуалізованими; а також створили спільноту коучів (поки що в двох штатах). Всі вони використовують онлайн-платформу, що функціонує на основі сервісу Microsoft Teams, — мають як доступ до потрібних у роботі інструментів, так і можливість у режимі реального часу обмінюватися інформацією одне з одним. Це і стане відправною точкою для масштабування.

Чайк Агух: Абсолютно погоджуюся з тим, що індивідуалізація є критично важливою. Слід визнати, що люди, які знаходяться в несприятливих умовах, з меншою імовірністю можуть отримати доступ до коучингу. Отже, ми маємо не просто дати таким індивідам малодоступний для них інструмент, але й використовувати його так, аби компенсувати деякі складнощі, з якими вони стикаються.

Брор Саксберг: Здебільшого, розмірковуючи про організаційне навчання, ми фокусуємося тільки на оволодінні технічними знаннями, упускаючи при цьому багатоаспектну проблему розвитку індивіда. Хоча питання не обмежується суто професійними уміннями. Однаково важливою є проблема самосприйняття або подолання «синдрому самозванця». Одним притаманне сильно виражене відчуття ідентичності або налаштованість на кар’єрне зростання — в інших цього не має, що може стати однієї із перепон для успішного функціонування в корпоративному середовищі. Реалізуючи навчальну програму, ви матимете справу з індивідами обох типів. Тому важливо зрозуміти — де вони знаходяться в цілій низці різнопланових вимірів, а потім працювати, допомагаючи долати обмеження, які можуть стати перепоною на шляху професійного чи кар’єрного зростання.

Участь різних стейкхолдерів

Чайк Агух: Потрібно усвідомлювати, що неможливо вміти все. Кожний сектор щось робить краще, а щось гірше. Урядові структури мають найкращі позиції для розробки та масштабування освітніх ініціатив. Приватний сектор краще, ніж будь-хто інший, може ідентифікувати проблему та визначити — які знання та навички потрібні для її вирішення. Але їм бракує зорієнтованості на тривалу перспективу (особливо це стосується публічних компаній), бо такою є природа стимулів, якими вони змушені керуватися. У свою чергу, неприбуткові організації з більшою готовністю беруться за ризиковані проекти, бо не залежать ані від виборців, ані від акціонерів. Розуміючи, хто в чому найсильніший, ви починаєте думати — як найефективніше розподілити відповідальність і обов’язки між зацікавленими сторонами.

Брор Саксберг: Трильйони доларів цінності, які могли би отримати організації, застрягли за мурами поганого корпоративного навчання. Залишається сподіватися, що всі гравці — доброчинні організації, уряд та корпорації — чітко визначать зміст свого внеску у вдосконалення організаційної освіти та почнуть «ламати» цю стіну.

Слід продумати весь ланцюг: від того, що необхідно компаніям — до того, що потрібно, аби підготувати людей до роботи у новому світі. Можна скільки завгодно сперечатися, що включати в шкільну програму, але це ніяк не пов’язано з тим, що в майбутньому буде потрібно для успішної роботи. Важливо, нарешті відійти від таких дискусій та поставити питання: «Чи ця математична навичка, про яку ми дискутуємо вже кілька років, є насправді тим, що використовується в робочому середовищі?»

Чому ми витрачаємо стільки часу на освоєння умінь, які автоматизуються? Свого часу мене навчили користуватися логарифмічною лінійкою. Тоді вже з’явилися наукові калькулятори і в цьому не було жодної необхідності. Але цей інструмент мовби вкарбувався в ідентичність інженера. Тому вважалося, що потрібно ним володіти дуже добре. Необхідно розірвати це «порочне коло»: зміни у робочому середовищі мусять відбиватися у навчальних програмах, які ми проходимо впродовж усього професійного життя.

Зміна процесів, зміна інститутів

Бет Коберт: Вкрай важливо оперативно оновлювати навчальні курси так, аби вони відповідали запитам бізнесу. Сьогодні «швидко» змінити програму означає, що це буде зроблено за два роки. Працедавці кажуть: «Чудово — але нові вміння мені потрібні вже зараз». Тому одне із наших завдань — це сприяти формуванню активних зв’язків між працедавцями і місцевими навчальними закладами.

Ми дещо просунулися у розробці програми, зорієнтованої на освоєння комплексу фахових навичок. Вона підготує вас до роботи на посаді початкового рівня у компанії певної галузі і зможе відкрити шлях до кар’єрного зростання без наявності диплому бакалавра.

Подивившись на нашу програму, викладач одного місцевого коледжу сказала: «Я вже викладаю три чверті з цього, хоча використовую інші терміни — тому просто зроблю в курсі зміни». Протягом одного семестру вона переписала та переакредитувала програму. У підсумку вийшло те, чого хотів працедавець. Такий підхід ми хотіли би масштабувати.

Брор Саксберг: Якось я пішов на електротехнічний факультет одного із університетів, де навчався, щоб поцікавитися, як у них йдуть справи. Викладачі мені розповіли, що поняття не мають — чим реально займаються їхні випускники на своїх роботах — та поскаржилися, що ніхто практично не намагається подолали «прірву», що відділяє академічне середовище від бізнес-світу. Ніхто не створює для цього жодних стимулів. А видання, в яких професорсько-викладацький склад має публікувати статті, ця тема взагалі не цікавить. Тому викладачі знаходяться у «глухому куті». І ми маємо їх звідти вивільнити.

За матеріалами "Boosting the accessibility of workplace reskilling", McKinsey Quarterly.

Ілюстрація: TopCV



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 червня 2020
Київ
KPI-Мотивація. Побудова системи оплати за результатом
12-13 червня 2020
Київ
Ефективне управління товарними запасами
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПрокрастинаціяПрокрастинація
НЕ НЮНЬ. Просто, трясця йому, зроби це!НЕ НЮНЬ. Просто, трясця йому, зроби це!
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)