ІНТЕРВ'Ю | Tom Peters 13 жовтня 2010 р.

Розмова з Томом Пітерсом

Том Пітерс (Tom Peters), автор книги "У пошуках досконалості" (In Search of Excellence) та більше десяти інших бестселлерів, змушує людей бізнесу переосмислювати стереотипи, які здавалися їм непорушними. Він також є головою власної компанії Tom Peters Company, яка займається консалтинговими та тренінговими послугами у всіх куточках світу. У своїй останній книзі "Маленькі великі речі" (The Little BIG Things) Том Пітерс розповідає про 163 найкращі уроки досягнення досконалості.

В інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Том Пітерс відповідає на запитання, пов'язані з його роботою, підбором персоналу до його консалтингової компанії, способи диференціації консультаційних організацій та інші.

Том Пітерс (Tom Peters)
Том Пітерс
(Tom Peters)
З.: Якщо Ви шукаєте людину, з якою плануєте працювати, то на які якості звертаєте увагу, окрім, власне, здатності виконувати роботу?

В.: Я звертаю увагу на людський характер та відвертість ще до того, як оцінюю кваліфікацію людини. Ці особистісні навички мають надзвичайно велике значення для того, щоб можна було визначити, з якою людиною ви маєте справу.

З.: Численні дрібні консалтингові компанії на ринку намагаються скопіювати методологію та поведінку потужних організацій? Чи є в цьому сенс?

В.: Я сказав би, що в цьому є не більше сенсу, ніж якби невеличкі магазинчики намагалися скопіювати поведінку такого гіганта, як Wal-Mart. Коли Wal-Mart почав розширюватися, він міг просто відкрити свій супермаркет на якійсь із вулиць міста, і тим самим вирішити долю будь-якої конкуренції на цій вулиці. Конкурувати із цим гігантом, беручи на озброєння його тактику — просто безглуздо.

З.: У такому разі, яким чином компанії можуть диференціюватися, стати несхожими на будь-кого іншого?

В.: Вам потрібно бути феноменально ефективним у тій сфері, в якій ви працюєте. Наприклад, вас може виділити з натовпу подібних унікальний талант, який ви просуваєте на ринок? Чи навіть неунікальний талант, але підкріплений неймовірними навичками впровадження.

Багато людей ладні віддати останні свої заощадження у відкриття бізнесу, а коли їхній стартап провалюється, вони говорять собі: "Я підприємець і все може статися". Але правда зазвичай полягає в тому, що у них ніколи насправді не було нічого особливого на продаж.

З.: Багато консалтингових компаній сьогодні більше орієнтуються на клієнтський досвід, ніж на створення та впровадження дієвого робочого плану.

В.: Саме так. Втім, мій досвід підказує, що незалежно від того, чи фокусуєтесь ви тільки на клієнтському досвіді, чи взагалі не фокусуєтесь на ньому — в обидвох випадках ви залишаєтесь у програші. Потрібно думати як про клієнтський досвід, так і про виконання та впровадження дієвого плану.

З.: Ви надзвичайно захоплена людина і багато чого досягнули в своїй кар'єрі. А що надихає Вас і змушує вставати з ліжка вранці?

В.: Одна з моїх улюблених теорій полягає в тому, що таким мотиватором може бути тільки одне джерело — інновації. Уявіть ситуацію: ви молодий 26-річний співробітник відділу закупок у $40-мільйонній компанії. Навіть якщо ви не Ейнштейн — то все одно бачитимете, що у багатьох випадках компанія працює неідеально. Це стає вашим мотиватором — ви намагаєтесь стати агентом змін, який прагне вдосконалити свою роботу та роботу компанії.

За матеріалами "A Conversation with Tom Peters", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)
7-8 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Видатний керівник: Лідерство. Менеджмент. Управління людьми. Мотивація. Управління ключовими фінансовими показниками (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью

Відгуки

GKanishchenko, gk@strategyminds.biz
ну такое.... что ж это за мода такая воспринимать как великую мудрость все, что бы не произносил гуру. Это же банальщина
2010-10-13 10:16:44
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)