ІНТЕРВ'Ю | Marshall Goldsmith 18 січня 2012 р.

Маршал Голдсміт про управління віддаленими командами

В інтерв'ю, яке сьогодні пропонується вашій увазі, Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith), лауреат престижної нагороди 2011 Thinkers 50 Leadership Award та один із найбільш впливових бізнес-мислителів у світі, розповідає про управління "віртуальними" віддаленими командами.

Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith)
Маршал Голдсміт
(Marshall Goldsmith)
З.: Що для компанії та її лідера означає перехід до віддаленого чи віртуального способу взаємодії з працівниками та командами?

В.: Така зміна насамперед означає, що лідерові необхідно навчитися комунікувати у абсолютно новий спосіб. Лідерам потрібно навчитися використовувати новітні технології, а також наставляти свої команди у віртуальному середовищі. При цьому комунікація стає ще важливішою, ніж раніше. Лідерам критично необхідно навчитися встановлювати близькі стосунки з іншими ще швидше та ефективніше.

З.: Які незвичайні виклики чи навіть проблеми це може створити для них?

В.:Лідерам майбутнього доведеться навчитися мислити більш глобально, сприймати міжкультурну різноманітність, стати більш освіченими технологічно, створювати віртуальні партнерства та проявляти своє лідерство більш активно.

З.: Які зміни в мисленні чи ставленні необхідні лідерам для того, щоб ефективно працювати з людьми віддалено?

В.: Лідери повинні бути більш чутливими до практичних логістичних викликів — таких як різні часові зони чи різні мови спілкування. А також їм слід ефективно справлятися з більш широкими проблемами комунікації — навчитися спілкуватися "стисло" та передавати свої повідомлення максимально лаконічно і зрозуміло.

З.: У Вас є досвід роботи з великими компаніями. Кому з них вдалося стати ефективними з точки зору "віртуальної" взаємодії з персоналом і що для цього було потрібно?

В.: Одним із найбільш натхненних лідерів, з яким мені довелося зустрітися, був Алан Мулалі (Alan Mulally), генеральний директор компанії Ford. Не так давно я спілкувався з Аланом у Детройті. Він продемонстрував мені (та моїм клієнтам) дивовижні підходи до комунікації та збереження фокусу під час взаємодії з віддаленими клієнтами.

У Алана налаштований тижневий процес, який включає всю його лідерську команду. Участь беруть люди з різних куточків світу. Вони проводять віртуальну конференцію. При цьому кожен лідер ділиться прогресом за ключовими проектами. І всі вони націлені в першу чергу на допомогу одне одному.

У минулому році Алан заслужив звання "Генеральний директор року" у США. Йому вдалося вирішити безліч доволі складних проблем навколо компанії Ford. Сам же він публічно визнає, що його успіх був би неможливий без успішної віртуальної взаємодії з іншими учасниками команди.

З.: Якщо компанії здійснюють так багато інвестицій у технології віддаленої співпраці, чому ж більшість з них до сих пір залишаються настільки слабкими з точки зору комунікації (особливо тієї, яка відбувається "зверху-вниз").

В.: Одна з основних помилок комунікації (як сьогодні, так і в минулому) полягає в абсолютно безпідставному і хибному припущенні: "Якщо я сказав — значить підлеглі зроблять!" Це абсурд! Якісна комунікація — надзвичайно складний процес.

Один із найкорисніших уроків, який мені вдалося засвоїти за час своєї практики полягав у тому, що ефективна комунікація вимагає спільної відповідальності. Кожен учасник розмови (а не тільки керівник) повинен бути зацікавлений у тому, щоб правильно донести до співрозмовника свою точку зору, правильно зрозуміти точку зору колеги, і що найважливіше — втілити розроблену під час комунікації стратегію в життя!

За матеріалами "Marshall Goldsmith on leading remote teams", management-issues
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
20 грудня 2018
Київ
Результативні продажі по телефону із задоволенням
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера
Заговор богатыхЗаговор богатых
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)