ІНТЕРВ'Ю | Laurel Richie 5 жовтня 2012 р.

Лоурел Річі: Поділіться зі мною своєю ідеєю

Лоурел Річі (Laurel Richi), президент W.N.B.A. (Women National Basketball Association), завжди спонукала своїх підлеглих бути максимально відкритими і прямо висловлювати свою точку зору. В інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, вона ділиться своїми думками та спостереженнями щодо ефективного лідерства.

Лоурел Річі (Laurel Richi)
Лоурел Річі
(Laurel Richi)
З.: Які найважливіші уроки лідерства Вам вдалося засвоїти?

В.: Одне із найбільш несподіваних і водночас дуже важливих відкриттів полягало в тому, що люди вимагають до себе уваги. Згадую, як отримавши посаду віце-президента Ogilvy & Mather, я керувала відділом, який демонстрував дуже хороші результати. Задоволена собою я поїхала у відпустку. Але коли я повернулася, то виявила, що майже всі учасники моєї команди скаржилися до HR-відділу з проханням перевести їх у інші відділи. "Ми не хочемо працювати з Лоурел, — наголошували вони, — тому що вона приписує собі весь успіх відділу".

З.: Не найприємніше повернення на роботу після відпустки, чи не так?

В.: Так. Я пам'ятаю, що почувалася повністю розбитою та шокованою. Спершу у мене була спокуса звинуватити у всьому підлеглих, але зрештою я відступила і вирішила прислухатися до того, про що вони говорять. Я вважала себе чудовим керівником, тому що наш відділ демонстрував хороші фінансові результати. Але завдяки цій ситуації я раз і назавжди зрозуміла, що незалежно від результатів люди не будуть відчувати себе задоволеними, якщо вони не отримують постійного зворотнього зв'язку та схвалення своїх дій.

З.: Що ж Ви вирішили зробити?

В.: Я переосмислила свою роботу як керівника і почала працювати над створенням середовища, в якому люди почуватимуться комфортно, відчуватимуть, що їх поважають, їхні дії мають безпосередній вплив на результат і вони отримують за це визнання та винагороду. Це спрацювало! Через деякий час люди дійсно почали зовсім по-іншому ставитися до своєї роботи. Але найприємнішим для мене було те, що наприкінці року один з учасників команди підійшов до мене і сказав: "За Вами я готовий йти у воду та в полум'я".

З.: А які конкретно кроки Ви здійснили?

В.: Я запитала у людей, чим саме вони хочуть займатися. А також запитала, які види діяльності змушують їх почуватися "не в своїй тарілці", та попросила повідомляти мені, якщо я почну рухатися в неправильному напрямку.

Окрім того, я купила Silly Putty (креативна іграшка, зроблена з матеріалу, схожого на пластилин), тож на мітингах я відтепер намагалася дати людям більше часу на роздуми, займаючи себе грою з Silly Putty. І хоча у більшості випадків мені хотілося вигукнути: "Я краще знаю, що нам потрібно робити", все ж я зупиняла себе, даючи змогу висловитися кожному. І з часом я все більше переконувалася, що існує більше, ніж один спосіб досягнути бажаного результату.

З.: Чи були якісь інші уроки?

В.: Ще одна велика компанія, на яку я працювала, була Kimberly-Clark. В центральному офісі цієї компанії, як і в Ogilvy, працювало дуже мало жінок. Тому я відчувала себе білою вороною. Але президент Kimberly Clark доклав усіх зусиль, щоб зберегти баланс — він помічав відмінності, але при цьому завжди знаходив в них позитив. Завдяки йому я зрозуміла, що дуже важливо формувати команду таким чином, щоб у ній відчувалася справжня різноманітність думок, стилів, біографій та досвіду.

З.: А які лідерські уроки Вам вдалося засвоїти останнім часом?

В.: Я продовжую навчатися кожного дня і постійно приходжу до висновку, що дуже важливо мати чітку візію і комунікувати її. Я дуже ясно усвідомлюю куди компанія повинна рухатися і розумію, що про це постійно потрібно говорити з командою. "Занадто багато" не буде ніколи! Іноді це може трішки втомлювати, тому що для мене візія очевидна і зрозуміла, але для команди вона повинна перетворитися на своєрідну мантру, щоб кожен співробітник знав, куди прямує компанія.

З.: Чим ще відзначається Ваш стиль управління?

В.: Я завжди попереджую підлеглих, що мій стиль управління може бути дещо занадто "контролюючим", тому якщо люди відчувають, що у них занадто мало простору та свободи — вони повинні мені про це прямо говорити. Я пояснюю людям, що люблю виклики. Фактично завжди у мене є своя точка зору, і тому я прошу співробітників щонайменше тричі повертатися до мене зі своєю ідеєю, якщо вони дійсно вірять у її успішність.

Зазвичай я говорю дуже прямолінійно і безапеляційно. Іноді це змушує людей негайно погоджуватися і відмовлятися від своєї ідеї. Але насправді це просто стиль спілкування — це не означає, що я не підтримую ідею. Якщо людина буде переконана у власній правоті і наполегливо повертатиметься до мене зі своєю ідеєю знову і знову — рано чи пізно ідея буде втілена. Я не маю нічого проти того, щоб зі мною сперечалися і доводили свою точку зору.

І останнє, про що хотілося б згадати — це урок, який дався мені нелегко: у кожній компанії є своя внутрішня політика. Я ненавиджу політику і я не займаюся політикою. Мені не хотілося б, щоб люди після зустрічі зі мною сиділи і думали: "що ж вона мала на увазі?" Тому я завжди говорю те, що думаю і нічого не приховую.

За матеріалами "Tell Me Your Idea (and Don't Mind the Silly Putty)", The New York Times.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)