КОМЕНТАРІ | «Створення» клієнта 29 листопада 2013 р.

Три числа, які має знати кожен керівник

Автор: Террі Сент-Марі (Terry St. Marie)
Джерело: Innovations.com.ua

Як досягти того, щоб усі працівники і менеджери в компанії «дивились в одному напрямку», були сфокусовані на найважливішому? В цьому допоможе так звана теорія трьох чисел. Усі ці числа стосуються клієнтів, адже, як відомо, головна мета будь-якого бізнесу, — «створення» клієнта.

Террі Сент-Марі (Terry St. Marie)
Террі Сент-Марі
(Terry St. Marie)
1. Загальна кількість клієнтів. Для деяких компаній цю цифру вирахувати легко. Скажімо, для кабельного телебачення — це кількість людей, що платять за користування кабелем. Для інших видів бізнесу, можливо, знайти це число буде не так просто. Проте найважливіше, на що треба орієнтуватись — це мають бути ті люди, які забезпечують вам прибуток.

2. Показник, що відображає проблеми клієнтів. Наприклад, це може бути кількість звернень до сервісного відділу, або кількість повернень товару, або кількість скарг. Кожній компанії варто обрати власний показник, який би найповніше відображав масштаб проблем, з якими стикаються клієнти.

3. Кількість щасливих клієнтів. Не просто задоволених — а саме щасливих, тобто тих, хто рекомендуватиме вас друзям і знайомим. Найпростіший спосіб дізнатись їхню кількість (хоча б приблизно) — це провести опитування, в якому клієнти за десятибальною шкалою оцінять, наскільки вони готові розказати про вас друзям.

Дуже корисно, якщо кожен працівник в компанії буде знати і відслідковувати ці три цифри. Їх варто вимірювати раз на тиждень і розміщувати або в корпоративній мережі, або на дошці оголошень. Як свідчить практика, якщо ви приділяєте увагу цим трьом показникам, то прибуток неодмінно піде вгору.

За матеріалами "3 Numbers Every Leader (And All Their Followers) Should Know".

Про автора:

    Террі Сент-Марі (Terry St. Marie), підприємець, інвестор стартапів, який практикує та пише про лідерство. Спів-засновник SOBCon, президент Social Media Club PDX.


comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
23 лютого 2017
Київ, Клуб експортерів
Путівник з експорту солодощів і снеків у Китай (Чжан Пей-Ень, Геннадій Шепелєв)
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)