КОМЕНТАРІ | «Створення» клієнта 29 листопада 2013 р.

Три числа, які має знати кожен керівник

Автор: Террі Сент-Марі (Terry St. Marie)
Джерело: Innovations.com.ua

Як досягти того, щоб усі працівники і менеджери в компанії «дивились в одному напрямку», були сфокусовані на найважливішому? В цьому допоможе так звана теорія трьох чисел. Усі ці числа стосуються клієнтів, адже, як відомо, головна мета будь-якого бізнесу, — «створення» клієнта.

Террі Сент-Марі (Terry St. Marie)
Террі Сент-Марі
(Terry St. Marie)
1. Загальна кількість клієнтів. Для деяких компаній цю цифру вирахувати легко. Скажімо, для кабельного телебачення — це кількість людей, що платять за користування кабелем. Для інших видів бізнесу, можливо, знайти це число буде не так просто. Проте найважливіше, на що треба орієнтуватись — це мають бути ті люди, які забезпечують вам прибуток.

2. Показник, що відображає проблеми клієнтів. Наприклад, це може бути кількість звернень до сервісного відділу, або кількість повернень товару, або кількість скарг. Кожній компанії варто обрати власний показник, який би найповніше відображав масштаб проблем, з якими стикаються клієнти.

3. Кількість щасливих клієнтів. Не просто задоволених — а саме щасливих, тобто тих, хто рекомендуватиме вас друзям і знайомим. Найпростіший спосіб дізнатись їхню кількість (хоча б приблизно) — це провести опитування, в якому клієнти за десятибальною шкалою оцінять, наскільки вони готові розказати про вас друзям.

Дуже корисно, якщо кожен працівник в компанії буде знати і відслідковувати ці три цифри. Їх варто вимірювати раз на тиждень і розміщувати або в корпоративній мережі, або на дошці оголошень. Як свідчить практика, якщо ви приділяєте увагу цим трьом показникам, то прибуток неодмінно піде вгору.

За матеріалами "3 Numbers Every Leader (And All Their Followers) Should Know".

Про автора:

    Террі Сент-Марі (Terry St. Marie), підприємець, інвестор стартапів, який практикує та пише про лідерство. Спів-засновник SOBCon, президент Social Media Club PDX.


comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)