Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Інноваційні рішення 18 грудня 2014 р.

«Дорожня карта» для інновацій

Хоча запорука зростання компанії — в її спроможності генерувати інноваційні рішення, на жаль, більшість керівників демонструють свою нездатність створити потрібні для цього умови.

Стів Андерсон (Steve Anderson)
Стів Андерсон
(Steve Anderson)
Про це пише у своєму блозі Стів Андерсон (Steve Anderson), один із провідних фахівців світу з технологій страхового бізнесу.

«Значною мірою майбутнє будь-якого бізнесу залежить від молодого покоління — "покоління ідей", — сказав під час одного свого виступу Террі Джонс (Terry Jones), голова Travelocity та засновник Kayak.com. — "Міленіали" вже довели свою здатність дивувати нас проривними задумами, перевертати традиційну ієрархію з ніг на голову та розв’язувати проблеми у найраціональніший, на їхню думку, спосіб; а тому ми повинні вислуховувати їх, бо новатори — це вони!».

Втім, згідно недавнього масштабного дослідження, яким були охоплені люди, народжені після 1982-го, лише 26% респондентів вважають, що їхні керівники роблять достатньо для стимулювання інновацій.

Террі Джонс навів конкретні кроки, які можуть та повинні вчинити лідери для того, аби дати інноваціям «зелене світло».

1. Сформуйте культуру експериментування

Не кожний проект стає успішним — але як ви навчатиметеся, якщо уникатимете помилок? Висновок: зажди аналізуйте, що пішло не так; ставте собі запитання — чому саме це не спрацювало?

Подумки прокручуйте «відео» невдалого проекту — адже провали можуть навчити вас дещо більшого, ніж успіх. Один із найпростіших способів експериментування — це протестувати варіанти вашої пропозиції в онлайні.

2. Вбивайте проекти, а не людей

У багатьох компаніях люди припиняють пропонувати ідеї та братись за ризиковані проекти тому, що покарання за невдачу більше, ніж нагорода за успіх. Чи може можливість отримати якійсь там бонус чи пообідати з босом компенсувати ризик опинитися на нижчій посаді, а може й взагалі втратити роботу? Якщо проект завершується невдало, перше, що слід сказати підлеглому — це: «А над чим би ви хотіли працювати далі?»

3. «Розмінуйте» територію

Найкращі інноваційні ідеї народжується на «передовій» — працівниками, котрі безпосередньо контактують з клієнтами чи з виробниками. Проте якщо ви надійно відгородилися від підлеглих усіма можливими і неможливими заслонами, то навряд чи почуєте від них щось цікаве. Зрештою, хто ризикуватиме, якщо знає, що йдучи до директорського кабінету, може натрапити на «міну»? (Див. п.2.)

Якщо ж ви насправді прагнете розвернути культуру у бік інноваційності, то подумайте, як отримуватимете ідеї від торгових представників та інших фахівців, що працюють в безпосередній близькості від ринку. Винагороджуйте авторів цікавих та корисних для бізнесу задумів, пригортаючи до них загальну увагу.

4. Встановіть «сенсори» для вловлювання ідей клієнтів

Одних лише ідей працівників недостатньо. Прислуховуйтесь до думок клієнтів. Саме вони можуть вам підказати, які нові продукти та нові способи взаємодії з компанією їм потрібні. А «сенсором» для вас можуть стати соціальні мережі чи форум на сайті фірми.

І ще одним надзвичайно багатим джерелом інформації для вас є скарги клієнтів. Так, компанія Travelocity встановила в холі телефонну кабіну, де будь-який член колективу може вислухати нарікання клієнтів. Щомісяця кожний працівник повинен надати відповідь по принаймні двом скаргам, запропонувати щось, що могло б запобігти появі аналогічних питань у майбутньому, а також представити свій варіант якнайшвидшого рішення проблеми.

Варто врахувати, що очікування клієнтів змінюються швидше, ніж розвиваються інноваційні спроможності тієї чи іншої галузі, а тому, культивуючи культуру експериментування, ви отримуєте шанс зберегти конкурентоспроможність фірми впродовж найближчих років.

За матеріалами "4 Ways to Help Your Organization Innovate", LinkedIn.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)