КОМЕНТАРІ | HR 19 серпня 2013 р.

Характеристики найефективніших працівників

Сьогодні сучасні HR-системи у компаніях не рідкість. Скажімо, працівники можуть власноруч оновлювати інформацію про себе, вести облік свого робочого часу, довідуватися про нові вакансії, навчальні курси тощо. Що ж, прозорість та можливість більшою мірою контролювати своє робоче життя — непоганий спосіб підвищити рівень мотивації людей. Проте, як нагадує керівникам бізнес-публіцист Меган Біро (Meghan Biro), новітні HR-рішення самі по собі мало чого варті — найміть не тих людей, і всі інвестиції у найсучасніші системи підуть «коту під хвіст». У своїй статті, опублікованій у Forbes, Біро пропонує лідерам освіжити у пам’яті п’ять основних характеристик персоналу, які споконвічно були запорукою успіху будь-якого бізнесу.

Меган Біро (Meghan Biro)
Меган Біро
(Meghan Biro)
1. Талант. Зрештою, ніщо не може замінити талант. Обдаровані люди — джерело нових ідей, інновацій та натхнення. Вони є «душею» кожної видатної компанії. Зверніть увагу: талант, який проявила людина в одній сфері, дозволяє передбачити (а то й гарантувати) її успіх в іншій царині. Отже, шукайте людей, які мають за собою яскраві досягнення, хай навіть вони і не пов’язані безпосередньо із напрямом діяльності вашої фірми.

2. Пристрасть. Саме вона живить велич. Крім того, пристрасть заразлива. Працівник, яким рухає пристрасть, завжди готовий докласти зайвих зусиль задля досягнення бажаного результату. Винаймаючи людей, дивіться, чи є в їхньому резюме якісь, може й дещо незвичні, захоплення; скажімо, гірськими подорожами, даосизмом, східною літературою — будь-чим. Закохана у щось людина неодмінно збагатить оргкультуру вашої компанії запалом і натхненням.

3. Ставлення. Життєрадісна, відкрита особистість із щедрою душею — неабияке надбання для кожної компанії. Люди із позитивним ставленням прагнуть навчатися та розвиватися, набувати нових знань і досягати максимально високих результатів. Крім того, їхній оптимізм та ставлення «я таки зможу це зробити» завжди передаються решті колективу.

4. Кмітливість. Щоб передбачити кроки, які можуть вчинити конкуренти, у вашій компанії повинно бути достатньо людей, які чудового орієнтуються у всіх сьогоднішніх реаліях та, крім того, мають добру «чуйку» стосовно того, що може відбутися на бізнес-полі завтра. І ще, вони мусять мати здібність швидко опановувати усі інноваційні інструменти, що з’являються. Якщо таких вмінь у вашому колективі достатньо, тоді впевненість у своїх силах є для нього нормою. Відповідно, члени вашої команди посилають клієнтам, партнерам та іншим причетним до вашого бізнесу сторонам потужний сигнал — ми чудово знаємо, що робимо.

5. Наполегливість. Наснага — конче потрібна для успіху. Проте лише її недостатньо. Потрібна ще й важка, подеколи рутинна праця. Отже, уважно аналізуйте історію проектів, реалізованих кандидатами на роботу у вашій компанії. Чи є в ній епізоди, котрі вказують на те, що вони не бояться братися за звичайну, не вельми цікаву роботу? Не бояться авралів, безсонних ночей, якщо тільки це потрібно для успіху ініціативи? Такі трудяги показують іншим працівникам приклад — натхнення та буденна праця не тільки не антиподи, а, навпаки, вони завжди йдуть поруч.

Таким чином, винаймайте людей, яким притаманні усі п’ять вищенаведених характеристик, а потім озбройте їх новітніми HR-рішеннями, тоді ви на сто відсотків на шляху до того, щоб сформувати команду світового класу, що прагнутиме до безперервного розвитку та здобуватиме результати, про які ваші конкуренти можуть лише мріяти.

За матеріалами "5 Attributes Of A World-Class Workforce", Forbes.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)