КОМЕНТАРІ | Підприємницький успіх 26 серпня 2014 р.

Найважливіші навички підприємця

Хороший продукт, наполегливість плюс везіння, — такими є деякі основні складники підприємницького успіху. Втім, щоб закріпитися на вершині, цього не достатньо — потрібні ще й спеціальні знання та навички. Роберт Софія (Robert Sofia), відомий у фінансовому світі публіцист та співзасновник компанії Platinum Advisor Strategies, радить підприємцям не зволікаючи взятися за опанування вмінь із шести наступних царин.

Роберт Софія (Robert Sofia)
Роберт Софія
(Robert Sofia)
1. Ринкові дослідження. Вивчення ринку дасть вам потрібну інформацію про галузь, у якій ви функціонуєте. Таке дослідження включає в себе, щонайменше, такі сфери, як:
  • галузь: тенденції, головні конкуренти, темпи зростання основних гравців, обсяги їхнього продажу;
  • конкуренти: особливості ваших конкурентів, їхні сильні і слабкі місця;
  • еталонні клієнти: демографічні характеристики, територіальне розміщення, типовий профіль.

2. Тестування бізнес-ідей. Запуск нового бізнесу чи проекту — це завжди море суперечливих емоцій: радість очікування, хвилювання, страх... Подеколи підприємці, закохуючись у своє дітище, вкладають у реалізацію погано обґрунтованих або не вивірених ідей занадто багато часових та матеріальних ресурсів. А це майже завжди є гарантією провалу.

Отже, продумайте, як ви зможете протестувати ваш задум. Сьогодні зробити це зовсім нескладно — адже в інтернеті є безліч інструментів, які допоможуть вам ефективно протестувати та вдосконалити свою ідею.

3. Розробка бізнес-плану. Вміння планувати — ще одна критично важлива підприємницька навичка. Розробляючи бізнес-план, ви суттєво збільшуєте шанси на успіх свого почину. Адже це змушує вас на самому початку продумати, з якими проблемами, ймовірно, доведеться стикнутися та як ви їх долатимете. А якщо ви систематично приділятимете час плануванню (принаймні раз на рік — хоча в сучасних умовах це варто робити частіше), то навчитеся краще адаптуватися до змін на ринку.

4. Збалансування витрат та накопичень. Подеколи підприємці відразу витрачають на справу більше коштів, ніж можуть собі дозволити, таким чином наражуючи бізнес на смертельну небезпеку. Тож варто мати певний резерв, котрий би дав вам змогу втриматися на плаву до часу, коли фірма почне щось заробляти. В ідеалі перед тим, як давати бізнесу старт, непогано напакувати до «панчохи» кошти, що дозволять покривати операційні витрати протягом десь шести місяців.

5. Майстерність вести переговори. Без навички результативно вести переговори — успіху вам не досягти. Ви повинні вміти оговорювати найнижчі для себе ціни, коли щось купуватимете, та найвищі — коли продаватимете вашу продукцію. Якщо ж ви відчуваєте, що переговірник з вас кепський — вчиться вести перемовини та тренуйте цю навичку при першій-ліпшій можливості.

6. Психологічна стійкість. Хай навіть все складається для вас на диво добре — але не розраховуйте, що так буде завжди. Зрештою, немає на світі підприємця, який би спромігся уникнути невдач. Вони можуть бути не занадто болісними, а можуть бути і такими, що вам здаватиметься, що світ навколо трощиться вщент. Тому вам знадобиться вміння не впадати у відчай, коли справи підуть не так, як би хотілося, а також рішучість попри все просуватися вперед.

Може вас гризуть сумніви на кшталт «чи зможу я взагалі вибудувати успішний бізнес»? Але ж тисячі людей спромоглися це зробити! Вони не були геніями — просто вперто набували навичок, що дозволяли перетворювати мрії на реальність, та послідовно вчиняли дії, які наближали бажані цілі. А що може завадити вам зробити те ж саме?

За матеріалами "The Six Disciplines Entrepreneurs Need To Succeed", Forbes.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13-14 грудня 2017
Київ
ELForum 2017. Щорічна подія для професіоналів, практиків і фанатів дистанційного навчання
14 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Тонкое искусство пофигизма. Парадоксальный способ жить счастливоТонкое искусство пофигизма. Парадоксальный способ жить счастливо
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)