Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Управлінська ефективність 30 січня 2014 р.

Вісім помилок нового керівника

Нова перспективна людина на управлінській посаді — це майже завжди надії на позитивні зміни. На жаль, у більшості випадків великі очікування змінюються великими розчаруваннями. Чому? За словами відомого бізнес-публіциста Александри Левіт (Alexandra Levit)1, «причина — у недостатній підготовленості менеджера для лідерської позиції. Отже, не дивно, що опинившись у новій ролі він одразу починає робити купу прорахунків».

Александра Левіт (Alexandra Levit)
Александра Левіт
(Alexandra Levit)
Левіт наводить деякі помилки, які найчастіше стають на заваді управлінській ефективності. Так, новоспечений керівник:

1. Намагається стати колегою для всіх

Звісно, гарні стосунки з кожним членом команди — це дуже важливо. Адже без цього навряд чи у колективі ствердиться довіра. Проте вашим головним пріоритетом повинно бути зміцнення команди як єдиного цілого. А крім цього, варто відразу показати підлеглим: ви для них не приятель, а бос. Інакше розмивання меж між цими двома ролями спантеличуватиме людей та руйнуватиме продуктивність їхньої праці.

2. Вважає, що посада дає чарівний жезл

Марно сподіватися, що вам вдасться реалізувати свої задуми завдяки одним лише управлінським повноваженням. Наділення людини владою не породжує поваги до неї — це треба заслужити. Замість того, аби тільки віддавати накази, ви мусите надихати членів команди на те, щоб вони прагнули працювати з вами та для вас.

3. Роздає обіцянки, які не в змозі виконати

Подеколи новоспечені керівники люблять пообіцяти якнайшвидше вирішити усі болючі проблеми, хоча і знають: зробити це — не завжди в їхніх силах. Отже, якщо ви не хочете розчарувати людей, давайте лише реалістичні обіцянки та беріться за питання, які ви реально спроможні розв’язати.

4. Намагається одразу все змінити

Всім відома приказка про «нову мітлу, що по-новому мете». Як, зрештою, і те, що користі від цього для бізнесу, м’яко кажучи, не занадто багато. Більшість нових керівників роблять одну й ту ж саму помилку: намагаються перебудувати цілу організацію впродовж перших місяців перебування на посаді. Але варто врахувати: ті чи інші порядки ствердилися в компанії в силу певних, можливо, і поганих причин. Тому представляйте ваші ініціативи людям поступово: роз’яснюйте зміст вашої ідеї, здобувайте для неї підтримку і тільки після цього переходьте до наступного кроку.

5. Вважає себе досконалим

Яким би стрімким не був ваш кар’єрний зліт, суперменом ви все одно не стали. Подеколи нові лідери полюбляють приховувати свої слабкі місці та удавати, що знають все. Таким чином вони гальмуюсь свій управлінський розвиток та, до того ж, наражають бізнес на чималу небезпеку.

6. Застрягає у деталях

Ваше завдання як керівника зрозуміти загальну картину та сфокусуватися на ній. Натомість, намагаючись контролювати хід виконання кожного проекту, ви лише перетворюєтеся у «живу перепону», яка нікому не дає нормально працювати. Тож, делегуйте підлеглим повноваження та довіряйте їм настільки, аби не контролювати кожний їхній крок.

7. Уникає конфліктів

Мало хто любить критикувати підлеглих. Утім, ви не можете заплющувати очі на чиюсь погану роботу або неетичну поведінку. Не відкладайте неприємні розмови. Бо інакше ви тільки поглибите проблему, з якою стикнулася команда.

8. Не бажає просити про допомогу

Навіть найкращі у світі наставники, у свою чергу, потребують наставників, особливо тоді, коли опиняються у новій для себе ролі. Не намагайтеся самотужки виплутуватися із складнощів, з якими стикаєтесь. Якщо вам щось не до кінця зрозуміло, звертайтесь за порадою до ваших колег. Тоді процес адаптації до нової управлінської ролі буде менш болісним.

За матеріалами "8 Mistakes That New Managers Make", Business Insider.


    1 Александра Левіт — автор кількох книжок, зокрема, «They Don't Teach Corporate in College» («У коледжі не навчають корпоративній мудрості») та «Blind Spots» («Білі плями»). Також — консультант з управління високопрофесійними фахівцями; серед клієнтів — Deloitte, PepsiCo та університет DeVry.

I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Обретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеруОбретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеру

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)