КОМЕНТАРІ | Мотивація 9 червня 2015 р.

Як зруйнувати мотивацію персоналу

Підняти мотивацію людей непросто — зате зруйнувати простіше простого. Лоллі Дескал (Lolly Daskal), президент Lead From Within, консалтингової фірми, що займається питаннями лідерського розвитку, описує вісім найнадійніших способів знищити природне прагнення людини добре працювати.

Лоллі Дескал (Lolly Daskal)
Лоллі Дескал
(Lolly Daskal)

1. Зловредні люди поруч

Якщо вам доводилося коли-небудь проводити час з по-справжньому недоброзичливими людьми — ви напевно відчули на власній шкірі, якою виснажливою та неприємною може бути взаємодія з ними. Такі індивіди просто випромінюють із себе негатив, у якому нищиться все позитивне. Найкраще — це зробити так, аби вони підшукали собі інше місце праці. Якщо ж це неможливо — принаймні «нейтралізуйте» їх з допомогою правильного менеджменту та відповідних процедур.

2. Брак професійного зростання

Кожній людині потрібно знати, що вона просувається вперед. Робоче середовище, в якому немає можливостей для фахового розвитку, може стимулювати хиба що байдужість ваших підлеглих. Якщо ж кожний із них матиме індивідуальний план професійного зростання, ставлення до роботи буде цілком іншим. Люди не просто матимуть шанс вдосконалюватися — також вони усвідомлюватимуть, що ви особисто та організація в цілому зацікавлені в їхньому успіху.

3. Відсутність цілі

Чітко донесена ціль визначає напрям руху та показує, на яких ділянках слід сконцентрувати зусилля. Без цього навіть найкращі працівники стають менш ефективними. Адже, не розуміючи загальної картини бізнесу, дуже важко нормально виконувати свої обов’язки.

4. Марно витрачений час

Якщо у вашій фірмі наради скликаються без важливої причини, а електронні повідомлення не місять у собі значущої інформації, можна припустити: найімовірніше, люди сильно розчаровані своєю роботою. Якщо хочете показати підлеглим, що ви з ними рахуєтесь, продемонструйте, що цінуєте їхній час.

5. Погана комунікація

Якщо комунікація погана, то люди витрачають половину робочого часу на переробку того, над чим працюють. Критично важливі завдання не виконуються, а другорядні дублюються. Інформація не виходить за межі структурних підрозділів — замість цього поширюються деструктивні чутки. Натомість від добре налагодженого руху інформаційних потоків виграють усі.

6. Авторитарне управління

Якщо ви пам’ятаєте, як вам колись казали «мовчіть та виконуйте» — то напевно розумієте: за таких умов важко робити щось ще крім обов’язкового мінімуму. Що більше співпраці в колективі, що більше часу приділяє керівник обговоренню проблем з підлеглими, то вища їхня мотивація.

7. Немає визнання

Якщо важка праця та її результати залишаються непоміченими, в людей просто опускаються руки. Хоча відзначити зусилля працівника можна не витрачаючи на це ані копійки — достатньо йому подякувати.

8. Погане керівництво

Поганий керівник завдає шкоди як кожному членові команди, так і всій організації. Навіть найкращі працівники не зможуть досягти успіху без хорошого боса. Розпочніть із вдосконалення власних лідерських якостей, а потім наймайте або вирощуйте управлінців відповідного рівня. Це найкраще, що ви можете зробити для формування середовища, в якому люди працюватимуть із повною віддачею.

Чи спостерігається щось із викладеного вище у вашій компанії? Якщо так, то вам вирішувати — братися за усунення проблем чи дивитись, як вони розростатимуться. При цьому варто врахувати: хороші фахівці не затримуються надовго у поганих фірмах.

За матеріалами "8 Deadly Ways to Kill Employee Motivation", Inc..



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Обретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеруОбретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеру
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Можливо все!Можливо все!
Эмоциональный интеллект 2.0Эмоциональный интеллект 2.0


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)