КОМЕНТАРІ | Успіх 12 липня 2012 р.

Дев'ять переконань успішних людей

Видатні керівники ефективні не лише на папері. Вони ефективні завдяки своїм діям, а не словам. Джефф Хейден (Jeff Haden) — відомий автор, який написав більше 30-ти книг, у тому числі на тему бізнесу та інвестицій, — розповідає про ключові переконання успішних людей.

Джефф Хейден (Jeff Haden)
Джефф Хейден
(Jeff Haden)
1. Час не заповнює мене. Це я заповнюю час! Середньостатистична людина, отримавши завдання виконати певну роботу за 2 тижні, розрахує свої зусилля так, щоб ця робота зайняла весь відведений час. Натомість, успішні люди намагаються завжди працювати з максимальною ефективністю і виконувати роботу якомога швидше. Вони не відкладають необхідні справи до останнього дедлайну.

2. Люди, які мене оточують, це люди — яких я обрав. Дехто із ваших співробітників вас дратує? Деякі клієнти "мотають" ваші нерви? Дехто з ваших друзів поводиться як покидьок? Пам'ятайте, що це ви обрали їх і тільки ви маєте владу позбавитися від них і залучити до свого життя людей, з якими вам дійсно буде комфортно.

3. Я ніколи не "виплачував свої борги" (paid my dues). Борги (тобто обов'язки), не можливо "виплатити". Їх можна тільки "сплачувати" день за днем. Єдиний критерій вашої цінності — це внесок, який ви робите в компанію кожного дня. Не має значення, що ви робили в минулому — ви ніколи не повинні ставати занадто гордими для того, щоб закатати рукави і взятися за брудну роботу. По-справжньому успішним людям гординя не притаманна.

4. Досвід не має значення. Важливі тільки досягнення. Мало кого цікавить, скільки часу ви працювали у тій чи іншій сфері. Значення має тільки те, чого ви встигли досягнути за цей час. Коли успішна людина розповідає про себе, вона не використовує абстрактних прикметників на зразок: чесний, цілеспрямований, інноваційний тощо. Натомість, вона говорить, в яких проектах їй довелося працювати і яких результатів вона досягнула.

5. Провал — це те, що ви здійснюєте, а не те, що просто трапляється з вами. Запитайте у людини, як їй вдалося досягнути успіху, і швидш за все ви почуєте повний перелік її заслуг. Але запитайте в неї, чому вона провалилася — і швидш за все винними виявляться обставини. По-справжньому успішні люди завжди визнають себе причиною власних провалів.

6. Волонтери завжди перемагають. Волонтерство — чудова нагода зробити більше, навчитися новому, отримати цінні навички та створити нові стосунки. Успішні люди не упускають можливостей, які відкриває перед ними волонтерство.

7. Я успішний до тих пір, поки моя діяльність генерує прибуток. Спеціалізація — це добре. Фокус — це добре. Вибір правильної ніші — це також добре. Але генерування прибутку — це найважливіше. Якщо ви будете робити тільки те, що хочеться — ви можете створити середній бізнес. Але якщо ви будете готові робити те, що хочуть ваші клієнти — ви зможете створити по-справжньому велику компанію.

8. Люди, які мені платять, завжди мають право говорити, що мені робити. Постарайтесь позбавитись від шкідливого почуття власної зверхньості. Люди, які вам платять (клієнти чи роботодавці) мають право вимагати, щоб їхні бажання задовольнялися, а вказівки — виконувалися. Замість того, щоб скаржитеся, постарайтесь узгодити те, що вам подобається з тим, чого люди від вас очікують.

9. Практично ніхто не хоче виконувати додаткову роботу. Практично кожен стверджує, що він робить більше, ніж від нього очікують. Але насправді майже ніхто не готовий виконувати додаткову роботу. Саме тому ті одиниці, що дійсно виконують її — досягають таких приголомшливих успіхів.

За матеріалами "9 Beliefs of Remarkably Successful People", Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Никогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкингаНикогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкинга
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Поднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать большеПоднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать больше


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)