КОМЕНТАРІ | Зміни 30 червня 2017 р.

Бізнес-трансформація: системність як засіб мінімізації витрат

Як здійснити трансформацію бізнесу — раніше чи пізніше це питання постає перед кожною компанією. При цьому, як пише видання Chief Executive, хоча процес реалізації трансформаційних ініціатив може здійснюватись повільно, він не обов’язково мусить бути надмірно дорогим. Системно вчиняючи наведені нижче кроки, компанії (зокрема, середні й малі підприємства) можуть суттєво скоротити витрати на здійснення масштабних змін.

Бізнес-трансформація: системність як засіб мінімізації витрат 1. Впровадження дієвих процесів кадрового планування. У звіті National Center for the Middle Market (США)1 підкреслюється, що це зробили менш ніж половина середніх компаній, хоча, як всім відомо, жодна трансформація не може відбутися, якщо немає в наявності відповідних фахівців.

Автори звіту рекомендують середнім фірмам впровадити систему планування людських ресурсів, яку було б гармонізовано з бізнес-стратегією. При цьому важливо, щоб керівники усвідомлювали: найдієвішим способом прищеплювання бажаної поведінки є її моделювання на особистому прикладі. Крім усього, автори наголошують, що повноцінна система кадрового планування повинна охоплювати цілу організацію (а не обертатись навколо HR-структури). Серед завдань такої системи — планування наступності, найм, розвиток персоналу, управління продуктивністю праці (зокрема, через стимулювання залученості людей), аналіз потреб компанії у високопрофесійних фахівцях.

2. Використання аналітичних інструментів. Аналітика дає фірмам змогу визначити, які продукти чи процеси можуть потенційно стати рушієм трансформації бізнесу. Кріс Маззей (Chris Mazzei), директор з питань аналітики EY, навів приклад фірми, яка протягом десятиліть виробляла аграрну техніку та обладнання. Подивившись на себе через призму аналітики, вона переорієнтувала фокус своєї діяльності, перевтілившись у постачальника дорадчих послуг. Використовуючи свою базу знань, а також кліматичні й метеорологічні дані, ця компанія надає фермерам різнопланові рекомендації, наприклад, які методи іригації краще застосувати, коли чи як сіяти тощо.

3. Диджиталізація. Зараз цифрові стратегії торкаються кожного аспекту бізнесу: від маркетингу до управління результативністю персоналу; від процесів взаємодії з клієнтами до питань операційної ефективності, генерування інновацій та зростання. За словами Джея Скенлана (Jay Scanlan), керівника напряму «Цифрові стратегії» McKinsey, хвиля диджиталізації «захльостує земну кулю». Скенлан зауважив, що оскільки це докорінно змінює спосіб функціонування бізнесу, успішне майбутнє багатьох компаній (зокрема, середніх фірм) залежить від того, наскільки швидко вони освоюватимуть диджитал-сферу.

У свою чергу, Марк Макдональд (Mark McDonald), керуючий директор напряму «Диджитал-стратегія» Accenture, зазначив, що неспроможність впровадити цифрові стратегії ставить під сумнів майбутню конкурентоспроможність компаній. А як сказав Джеффрі Мур (Geoffrey Moore), відомий автор та бізнес-консультант, немає жодних підстав сподіватись на те, що компаніям будь-якого масштабу вдасться уникнути цифрової трансформації. При цьому він зауважив, що зараз дуже сприятливий момент для здійснення такого кроку (в першу чергу це стосується середніх компаній).

4. Використання знань та досвіду персоналу. Підказуючи, як зробити бізнес-процеси ефективнішими, працівники допоможуть компанії заощадити кошти, які можна буде скерувати в русло трансформації. На думку Мері Джозефс (Mary Josephs), засновника та CEO Verit Advisors, середні фірми мають суттєву перевагу перед великими компаніями, бо усвідомлюючи, що структура ще не досягла піку свого життєвого циклу, люди менше бояться втратити роботу, а тому більш схильні відкрито висловлювати свої думки та ідеї.

За матеріалами "How to Embrace Business Transformation Without Making a Huge Investment", Chief Executive.

Ілюстрація: Depositphotos.com


    1 Національний центр середнього бізнесу.


comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)