КОМЕНТАРІ | Зміни 30 червня 2017 р.

Бізнес-трансформація: системність як засіб мінімізації витрат

Як здійснити трансформацію бізнесу — раніше чи пізніше це питання постає перед кожною компанією. При цьому, як пише видання Chief Executive, хоча процес реалізації трансформаційних ініціатив може здійснюватись повільно, він не обов’язково мусить бути надмірно дорогим. Системно вчиняючи наведені нижче кроки, компанії (зокрема, середні й малі підприємства) можуть суттєво скоротити витрати на здійснення масштабних змін.

Бізнес-трансформація: системність як засіб мінімізації витрат 1. Впровадження дієвих процесів кадрового планування. У звіті National Center for the Middle Market (США)1 підкреслюється, що це зробили менш ніж половина середніх компаній, хоча, як всім відомо, жодна трансформація не може відбутися, якщо немає в наявності відповідних фахівців.

Автори звіту рекомендують середнім фірмам впровадити систему планування людських ресурсів, яку було б гармонізовано з бізнес-стратегією. При цьому важливо, щоб керівники усвідомлювали: найдієвішим способом прищеплювання бажаної поведінки є її моделювання на особистому прикладі. Крім усього, автори наголошують, що повноцінна система кадрового планування повинна охоплювати цілу організацію (а не обертатись навколо HR-структури). Серед завдань такої системи — планування наступності, найм, розвиток персоналу, управління продуктивністю праці (зокрема, через стимулювання залученості людей), аналіз потреб компанії у високопрофесійних фахівцях.

2. Використання аналітичних інструментів. Аналітика дає фірмам змогу визначити, які продукти чи процеси можуть потенційно стати рушієм трансформації бізнесу. Кріс Маззей (Chris Mazzei), директор з питань аналітики EY, навів приклад фірми, яка протягом десятиліть виробляла аграрну техніку та обладнання. Подивившись на себе через призму аналітики, вона переорієнтувала фокус своєї діяльності, перевтілившись у постачальника дорадчих послуг. Використовуючи свою базу знань, а також кліматичні й метеорологічні дані, ця компанія надає фермерам різнопланові рекомендації, наприклад, які методи іригації краще застосувати, коли чи як сіяти тощо.

3. Диджиталізація. Зараз цифрові стратегії торкаються кожного аспекту бізнесу: від маркетингу до управління результативністю персоналу; від процесів взаємодії з клієнтами до питань операційної ефективності, генерування інновацій та зростання. За словами Джея Скенлана (Jay Scanlan), керівника напряму «Цифрові стратегії» McKinsey, хвиля диджиталізації «захльостує земну кулю». Скенлан зауважив, що оскільки це докорінно змінює спосіб функціонування бізнесу, успішне майбутнє багатьох компаній (зокрема, середніх фірм) залежить від того, наскільки швидко вони освоюватимуть диджитал-сферу.

У свою чергу, Марк Макдональд (Mark McDonald), керуючий директор напряму «Диджитал-стратегія» Accenture, зазначив, що неспроможність впровадити цифрові стратегії ставить під сумнів майбутню конкурентоспроможність компаній. А як сказав Джеффрі Мур (Geoffrey Moore), відомий автор та бізнес-консультант, немає жодних підстав сподіватись на те, що компаніям будь-якого масштабу вдасться уникнути цифрової трансформації. При цьому він зауважив, що зараз дуже сприятливий момент для здійснення такого кроку (в першу чергу це стосується середніх компаній).

4. Використання знань та досвіду персоналу. Підказуючи, як зробити бізнес-процеси ефективнішими, працівники допоможуть компанії заощадити кошти, які можна буде скерувати в русло трансформації. На думку Мері Джозефс (Mary Josephs), засновника та CEO Verit Advisors, середні фірми мають суттєву перевагу перед великими компаніями, бо усвідомлюючи, що структура ще не досягла піку свого життєвого циклу, люди менше бояться втратити роботу, а тому більш схильні відкрито висловлювати свої думки та ідеї.

За матеріалами "How to Embrace Business Transformation Without Making a Huge Investment", Chief Executive.

Ілюстрація: Depositphotos.com


    1 Національний центр середнього бізнесу.


comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
14 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 главных секретов руководителя или как достичь лояльности и вовлеченности персонала (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)