КОМЕНТАРІ | Розвиток компанії 17 липня 2008 р.

Індикатори для генеральних директорів

Будучи підприємцем, автор статті Боб Донеллі (Bob Donnelly) провів значну частину свого життя займаючись стартапами, а також розвитком та продажем бізнесів. Він також спробував себе на управлінських посадах таких компаній, як IBM, Pfizer та Exxon. Сьогодні Боб розмірковує про індикатори, на які варто звертати увагу генеральним директорам для того, щоб максимально успішно розвивати свою компанію.

Роберт Донеллі (Robert M. Donnelly)

Боб Донеллі розповідає, що йому часто доводилося мати справу із керівниками, які завжди хочуть знати, на що їм звертати увагу при розвитку своєї компанії. Більшість топ-менеджерів беруть до уваги лише найбільш типові та звичні фінансові результати компанії. Ці індикатори стали звичними для більшості генеральних директорів, але на жаль вони не здатні жодним чином вказати на динаміку розвитку бізнесу та відкрити перспективи, які постають перед компанією у майбутньому.

Варто відзначити, що успішні компанії більше концентруються на ринковій динаміці, яка асоціюється із досягненням довгострокових стратегічних цілей, а не на короткострокових історичних фінансових результатах. Так, генеральні директори розуміють, що якщо вони зуміють успішно підвищувати цінність свого продукту для клієнта — тоді фінансова успішність стане закономірним результатом їхньої діяльності.

То на що ж потрібно орієнтуватися? Яким індикаторам віддавати перевагу?

У якому б бізнесі ви не працювали — основною метою вашої діяльності та навіть існування є саме споживачі. Адже тільки даючи їм те, заради чого вони і приходять у вашу компанію, ви забезпечите лояльність та бажання повертатися до вашої компанії знову і знову. А це, у свою чергу, означатиме зростання бізнесу.

Окрім того, генеральним директорам варто звертати увагу і на середню "цінність" кожного окремо взятого споживача для компанії. Слід невпинно стежити за цим показником для того, щоб при найменшому його скороченні ви могли визначити причину і виправити її. При цьому дії, які здійснюватимуть компанії на підтримку середньої "цінності" клієнтів, зовсім не обов'язково відразу відзначаться на результативності компанії. Але при цьому слід розуміти, що якби вони не були здійснені — то у недалекому майбутньому компанія могла б пережити крах.

Разом із розвитком ІТ-технологій сьогодні зростає і кількість способів збору інформації про ваших клієнтів, відкриваються нові можливості для аналізу. Тому було б просто нерозумно не використовувати ці можливості на користь компанії.

Перше питання, яке слід завжди собі задавати — які процеси у компанії мені хотілося б відстежувати? І тільки давши відповідь на це питання можна обрати ключові індикатори, які матимуть для вас найбільше значення.

За матеріалами "The CEO Scorecard", Сhief Executive.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Закупівельна логістика та управління запасами (Віктор Пузанов)
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Мой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себеМой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себе
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)