ІНСАЙТИ | Магія унікальності 8 жовтня 2019 р.

Чому не корпоративна культура визначає унікальність компанії?

Джерело: Baker Tilly

Корпоративна культура в компанії, звичайно, важлива, але далеко не вона виділяє вас з-поміж конкурентів і залучає кращі кадри. Якщо подумати, то корпоративна культура всіх компаній обертається навколо одного і того ж: людина на першому місці, ми — команда, ми — творчі, ми заохочуємо ініціативу і готові змінюватись. Насправді не це робить компанію унікальною. Відверніть свою увагу від культури та цінностей і погляньте на те, що є тільки у вас: ваші люди, ваш стиль роботи і ваші цілі, — радить Бев Еттфілд (Bev Attfield), яка керує напрямком бренду, клієнтського досвіду та досвіду співробітників у компанії Jostle.

Чому не корпоративна культура визначає унікальність компанії?

Унікальною компанію роблять люди, які в ній працюють

Це, безумовно, найцікавіший аргумент, який можна (і треба) висувати відносно того, що відрізняє одну компанію з-поміж інших. Таке поєднання людей і характерів, як у вашій організації, не існує більше ніде у світі.

Але міра, якою ви дозволяєте людям бути самими собою на робочому місці, визначає те, наскільки ви дійсно унікальні. Звіт Mercer продемонстрував, що не дивно, коли співробітники "хочуть, щоб їх «бачили» на роботі, поважали за їхню індивідуальність і особливості й винагороджували за унікальний вклад, який вони вносять у свої організації в цілому".

Чому це важливо? Створення організації на принципах автентичності, інтеграції і відкритості має величезне позитивне значення для всього, починаючи від задоволеності роботою, продуктивності, бажання працювати в компанії й далі, закінчуючи практичним результатом. Те, наскільки вільно людина проявляє себе на робочому місці, й створює ту магію унікальності, яку неможливо буде відтворити ні в якій іншій компанії.

Те, як ви працюєте разом, демонструє, хто ви

Особлива суть вашої компанії полягає не лише в людях. Йдеться про те, як кожна людина взаємодіє з іншими членами команди, щоб зробити роботу. Ключовим аспектом спільної роботи є те, як члени команди спілкуються одне з одним. Це часто стає хорошим показником якості робочого середовища: офіси, де є гнів або грубість, менш привабливі, ніж ті, де заохочують повагу і конструктивні дебати. Те, як ви розмовляєте одне з одним, показує, що означає бути частиною вашої організації.

Нарешті, для кращого розуміння того, наскільки добре ваша організація працює в команді, погляньте на свою практику лідерства. Згадайте вираз «Риба гниє з голови»: це означає, що проблеми починаються згори, все у вашій організації — та й у будь-якій компанії — розпочинається з керівної команди. Це також означає, що ефективність вашої командної роботи і спілкування залежить від лідерів. Подумайте, чи допомагає топ-менеджмент вашої компанії виділити її з-поміж конкурентів.

Ваша мета вирізняє вас

Як і люди, причина існування вашої компанії унікальна, наче відбитки пальців. Звичайно, є багато компаній, які роблять аналогічні продукти або пропонують однакові послуги. Але те, чому ви існуєте, відрізняється — і ось що має значення.

Наскільки відмітною є ваша мета, залежить від того, як ефективно ви спілкуєтеся і об’єднуєте своїх людей з цією метою. Вкрай важливо переконатися, що всі в організації розуміють ваше «чому» і активно впроваджують це в кожен закуток компанії.

Відстоюючи свої ключові відмінності, ви повинні зберігати гнучкість у своїх бізнес-операціях і підтримувати мислення зростання. За словами письменника і стратега управління Джима Коллінза (Jim Collins), "ваші основні цінності і цілі, якщо їх правильно зрозуміти, залишаються незмінними. Усе інше — ваші практики, стратегії, структури, системи, політики і процедури — має бути відкритим для змін".

За іронією долі, категорія «все інше» містить елементи, які традиційно розглядаються як рушійні сили культури робочого місця. Це ті аспекти вашого бізнесу, які менше за все відображають вашу культуру. Не використовуйте їх, щоб розповісти історію, чому ви унікальні. Шукайте натхнення у ваших цілях.

Коли хтось запитує, що є унікальним у вашій компанії, не відмовляйтеся від корпоративної культури і цінностей. Але краще розкажіть про своїх людей, адже кожна людина уникальна. Поговоріть про стиль роботи: спосіб спільної роботи так само унікальний, як і люди, що виконують цю роботу. Розкажіть про свою мету: те, що ви створюєте разом, і є відображенням того, чому ви тут.

За матеріалами "Sorry, your company culture doesn't make you unique", Jostle Blog.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)