КОМЕНТАРІ | Корпоративна культура 29 грудня 2014 р.

Штурвал для розмови

Джерело: Innovations.com.ua

Корпоративна культура — це розмова, тон якій задають або лідери, або конфліктні співробітники. Якщо цією розмовою не керує управлінець, то вона може "зійти з рейок" або зайти у глухий кут. Як цього уникнути? Відповідає бізнес-експерт і спікер Тім Сандерс (Tim Sanders).

Тім Сандерс (Tim Sanders)
Тім Сандерс
(Tim Sanders)
Значну кількість робочого часу ми проводимо у спілкуванні з оточуючими. Коли ці розмови продуктивні, то в результаті ми маємо прогрес. Коли вони йдуть у бік від основної теми, то починається плутанина. А коли розмова перетворюється на неконструктивну, то виникають конфлікти, з'являються негативні емоції.

Складність в управлінні спілкуванням полягає у тому, що кожен учасник розмови має свої мотиви та інтереси, свій план дій. Проте, незважаючи на усі труднощі, менеджеру потрібно головувати у будь-якому діалозі. Наприклад, дуже часто під час розмови співробітники піднімають застарілі питання, згадують свої давні проблеми. Результат — команда "буксує", не може вибратись з пастки колишніх образ та невдач.

Інші розмови — це обмін інформацією, яка скоріше нагадує плітки, аніж корисні відомості. Такі діалоги — як фаст-фуд для мозку, він заважає мислити чітко і знижує загальний рівень спілкування.

Але найбільш шкідливі розмови розпочинають люди, які продукують в оточуючих страх своїми заявами про негативні тенденції, майбутні проблеми. Усі такі діалоги лідеру потрібно скеровувати у кращому напрямку. Наприклад, задати такому співробітнику питання: чи бачить він різницю між конструктивною інформацією та залякуванням?

Ігнорувати неконструктивні тези членів своєї команди не варто. Якщо лідер не надає їм уваги, то вони будуть "заражати" інших людей. Найкращий підхід для "вирівнювання курсу" розмови — це рухати її далі, вперед. Скажімо, хтось із підлеглих поділився негативною інформацією. В такому випадку керівнику треба запропонувати співробітникам тут-таки влаштувати мозковий штурм і знайти декілька варіантів конструктивних дій у ситуації, якщо прогноз справдиться. Варто фокусуватись на рішенні, а не на проблемі.

За матеріалами "Great Leaders Can Change the Subject", Tim Sanders.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
50 великих книг об успехе50 великих книг об успехе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)