КОМЕНТАРІ | Нові бізнес-можливості 18 березня 2009 р.

Бійтесь втратити можливості, які відкриваються під час кризи

Автор статті, яка наведена нижче, Макс МакКеон (Max McKeown) працює стратегічним радником у провідних світових компаніях, а також читає семінари на теми інновацій. Перу Макса належить шість відомих бізнес-книг, серед яких "E-Customer, an insight into evolving customer behavior", "Why They Don't Buy", "Unshrink". Остання його книга — "Правда про інновації" (The Truth about Innovation). Сьогодні ж він ділиться своїми власними спостереженнями, які стосуються кризи та нових можливостей, що відкриваються перед людьми під час рецесії.

Макс МакКеон (Max McKeown) Кризи відбуваються постійно. Озирніться — і можливо ви зробите висновок, що у світі завжди десь відбувається криза. Новий американський президент Обама зумів зайняти свій пост завдяки багатьом причинам. Але однією з основних причин стала його кампанія змін, які просто необхідні суспільству в період кризи.

Криза не є синонімом катастрофи (хоча іноді катастрофа може передувати кризі). Це "ключова точка прийняття рішення" чи так званий "поворотний пункт". Такі поворотні пункти завжди вимагають від індивіда вибору між інерцією та інновацією. І коли ви стикаєтесь із кризою, завжди запитуйте себе: "А яким чином можна використати цю кризу, щоб створити щось нове?"

Правда полягає в тому, що багато людей дійсно потребують причину для того, щоб приймати складні рішення. Організації рідко коли змінюють "статус-кво", якщо не знають, навіщо їм це потрібно.

Втім, не варто чекати справжньої кризи, щоб підштовхнути інновацію у своїй компанії. Коли вона почнеться, у вас попросту може не вистачити часу та ресурсів, щоб справитися з нею. Та навіть якщо компанія виживе — реальна криза не трапляється достатньо часто, щоб мотивувати постійне покращення, прогрес та зростання в організації.

Спробуйте заглянути у майбутнє. Що може загрожувати вашій компанії? Які продукти можуть з'явитися у ваших конкурентів? Які нові закони можуть змінити ведення бізнесу вашої компанії? Яким чином будуть змінюватися бажання та потреби ваших клієнтів? Що у вас є для того, щоб краще почувати себе у майбутньому?

Ви також можете оглянутися назад. Що загрожувало вашій компанії у минулому році? Що знищувало компанії, схожі на вашу?

Ви можете оцінити сучасний стан компанії. Які події підвищують відчуття крайньої необхідності для розвитку? Яким чином вплинуть на вас політичні перипетії, що відбуваються у даний момент? Які виклики поставлять перед вашими ринками нові знахідки? Які уроки ви можете засвоїти з історій провалів та успіхів інших?

Втім, культура "параної" (коли ви намагаєтесь передбачити всі можливі проблемні моменти, які можуть зустріти вашу компанію в близькому або далекому майбутньому) має свої обмеження. Бути "параноїком", означає, що ви будете завжди помічати всі загрози для своєї компанії. Але це зовсім не означатиме, що ви будете знати, що з ними робити.

Будьте уважними — і ви помітите, що найбільш успішні люди та організації завжди вдаються до планування, щоб потім мати змогу досягнути успіху. Такі люди ніколи не витратять намарне благодійний кризовий час, який відкриває перед нами безліч нових можливостей.

За матеріалами "A crisis is a terrible thing to waste", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.





БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
28 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ділові переговори: технології вашої перемоги (Ірина Головньова)
31 січня — 28 березня 2017
Онлайн-курс
On-line Школа управління: системне навчання керівників (Наталія Павлова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Доктрина шокаДоктрина шока
Привычка к творчествуПривычка к творчеству
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)