ІНСАЙТИ | Лідерство 16 жовтня 2014 р.

Лідерство: від хорошого до великого

Загалом, показник лідерської ефективності вимірюється відповіддю на одне просте запитання — чи прагнуть ваші підлеглі працювати з максимальною віддачею (саме так — прагнуть із власної волі, а не через побоювання щось втратити або в надії щось отримати). Як всім добре відомо, досягти цього не так вже й просто.

Пітер Економі (Peter Economy)
Пітер Економі
(Peter Economy)
Більшість керівників повертаються ввечері додому з усвідомленням того, що знов вони трохи не дотягнути до бажаної управлінської планки, а може навіть і дещо більше ніж “трохи”, — пише Пітер Економі (Peter Economy), автор відомих ділових бестселерів, зокрема, «Біблії менеджменту» (The Management Bible). — Втім, наберіться терпіння — адже при бажанні ви можете стати по-справжньому видатним лідером; для цього достатньо послідовно слідувати кільком простим засадам.

Праця

Стати видатним керівником можна лише докладаючи неабияких зусиль — якщо точніше, величезних зусиль. А левову їх частку слід сфокусувати на вивченні всього, що складає екосистему вашого бізнесу: підлеглих, операційної діяльності фірми, галузі, у якій дієте, і, нарешті, власних сильних та вразливих місць. Будьте невблаганні до себе у такому пошуку знань.

Візія

Сформулюйте візію бізнесу і ніколи не втрачайте віри в неї. Потрібна неухильна впевненість в тому, що вам під силу зробити те, що задумали, якщо ви працюватимете спільно з членами вашої команди та віритимете один в одного. Звісно будуть і невдачі, але не давайте їм себе зламати. Навчайтесь на провалах та зберігайте впевненість у своїх силах.

Комунікація

Видатні лідери знаходять час на спілкування з кожним членом своєї організації (і не важливо, яку посаду займає людина). Спілкуються щиро — інформують людей про те, що насправді відбувається в компанії, надають їм зворотній зв'язок; мотивують підлеглих (при цьому не вважають їх ідіотами, готовими купитися на дешеві або нереалістичні обіцянки).

Розвивайте комунікаційні канали для двонаправленого руху інформації. Почувши від підлеглих свої ж меседжи, або те, як вони, спілкуючись між собою, вашими словами описують візію та цілі, можете вважати, що маєте на людей реальний вплив.

Конструктивна взаємодія

Формуючи команди чи групи виходьте з того, що люди працюють найефективніше тоді, коли колеги та менеджери послідовно надають їм підтримку та допомогу в роботі. Створивши середовище такого типу, ви відразу побачите, як продуктивність праці піде вгору, а також, як зміцнюватиметься «бойовий дух» працівників.

Рішучість

По-справжньому ефективні лідери виявляють рішучість у ситуаціях, коли потрібно, не відкладаючи, зробити непростий вибір. Оцінить обставини, а потім спокійно розгляньте можливі варіанти ваших дій. Щойно у вас з’явиться інформація, потрібна для прийняття рішення, негайно його приймайте. Не дайте страху зробити помилку втримати вас від дій, які в глибині душі ви вважаєте правильними.

Цілісність

Численні дослідження послідовно вказують на одне: цілісність — це якість №1, яку підлеглі хочуть бачити у своєму керівникові. Отже, завжди будьте щирим, відвертим, чесним та справедливим. Ставтесь до людей так, як би ви хотіли, щоб вони ставилися до вас. Лише тоді ви здобудете непідробні авторитет та повагу.

Натхнення

Коли настають непрості часи, станьте людиною, до якої підлеглі звертатимуться за натхненням. Не просто говоріть — дійте. Допомагайте людям долати власні сумніви та побоювання. На власному прикладі демонструйте поведінкову лінію, яку хотіли б бачити в колективі.

За матеріалами "Leadership: How to Get From Good to Great", Inc.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)