КОМЕНТАРІ | Переговори 6 липня 2006 р.

Нейтралізація статі під час переговорів

Питання статі не повинно бути ключовим під час проведення переговорів, але у складних ситуаціях саме воно спричиняє різну поведінку жінок та чоловіків. Нижче знайдемо чотири поради, які допоможуть нейтралізувати питання статі та мінімізувати стереотипи.

1. Позбавтеся всіх причин, які можуть призвести до статевих стереотипів під час переговорів.
Певні проблемні питання виникають під час кожних переговорів, тож необхідно слідкувати за тим, щоб гору над тверезими судженнями не взяли гендерні чи рольові стереотипи. Слід відкидати гендерні питання або ж змушувати їх працювати на подолання конфліктів під час переговорів. Наприклад, у ситуації надзвичайно конкурентного оточення чоловіки можуть брати на себе роль борця та переможця, долати конкурентів у змаганні. У той самий час позитивною функцією жінок може бути представлення компанії, колег, відділу і т. п.

2. Працюйте над собою.
Незалежно від того, чоловік ви чи жінка, намагайтеся бути професіоналом. Читайте спеціальну літературу, яка може стати в нагоді для успішного ведення переговорів. В особливо складних ситуаціях Вам слід просити про допомогу у колег. А коли Вам не вистачатиме певних речей для того, щоб залишатися мотивованим до роботи, слід прямо про це говорити керівництву.

3. Забезпечте прозорість начислення зарплатні та бонусів.
Щоб уникнути гендерних стереотипів щодо питань зарплатні та розподілу додаткових бонусів, чітко визначте та опублікуйте всі принципи, за якими здійснюється цей розподіл. Це не означає, що слід зрівняти зарплатню для всіх службовців, але принципи, за якими вона розраховується, повинні бути чітко визначені.

4. Визначте мету своєї діяльності.
Коли відправляєте своїх працівників на переговори, чітко визначте цілі, яких вони повинні досягнути. Озброєні актуальною і прозорою інформацією, знаючи про завдання, яке перед ними стоїть, і чоловіки і жінки матимуть змогу досягнути кращих результатів.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)