КОМЕНТАРІ | Лідерство 18 вересня 2015 р.

Як забезпечити безперервність лідерського розвитку

Як би не було складно заснувати свій бізнес, все найважче розпочинається після старту. «Вивести на ринок продукт, який би заволодів уявою споживачів, — дуже непросто, забезпечити ж його тривалий успіх — у сто разів важче», — пише Джефф Босс (Jeff Boss), публіцист, коуч та бізнес-консультант.

Джефф Босс (Jeff Boss)
Джефф Босс
(Jeff Boss)
Керівники фірми мусять вміти «ставити паруси» та дбати про те, щоб вони безперестанно наповнювались вітром, забезпечуючи рух у потрібному напрямку. Але чи є у вас лідери, спроможні це зробити?

Відповідь на це запитання залежить не лише від якості вашого відбірного процесу, але й від запитань, які ви постійно аналізуватимете для того, щоб забезпечити невпинність прогресу компанії. Ті хто служив у «морських котиках» знають, що перебуваючи на бойовому чергуванні ви мусите постійно задавати собі такі три запитання:

  • Чи напоготові моя зброя?
  • Що я робитиму, якщо стикнуся з ворогом?
  • Як допомагатиму товаришеві?

Хоча навряд чи щось таке спрацює у бізнесі, а тому потрібно знайти запитання якогось іншого типу, котрі б допомагали підтримувати зростання, при цьому не доводячи до запаморочення своєю монотонністю. Наприклад, ось запитання, які можуть допомогти стимулювати безперервність лідерського розвитку у вашій компанії.

1. Хто нам потрібен?

Здатність вписатись до організаційної культури — це все. Адже навичок можна набути, натомість бажання працювати в атмосфері конкретної компанії — ніколи. Готуючи людину для певної лідерської ролі, слід у першу чергу звернути увагу на її сильні сторони, а також на ділянки, котрі потребують вдосконалення.

Ще важливішим є прагнення індивіда до постійного зростання, а також — готовність вчиняти кроки, спрямовані на запровадження змін. Адже прагнення без дій — це все одно що ціль без плану, яка так і залишається мрією.

2. Як ми навчатимемо?

Є старий добрий спосіб проведення презентацій з використанням PowerPoint. Щоправда, при цьому доводиться спостерігати, як в присутніх мимоволі закриваються очі, та як вони куняють, позвішувавши голови. Навряд чи миготіння графіків, таблиць та переліків всіляких настанов надихатиме когось на здобуття нових знань, скоріше навпаки — це опускатиме людей до рівня рутини, яку ви пропонуєте під соусом «навчання». Найдієвішим є навчання в дії — воно дає змогу швидко закріплювати здобуті вміння та, до того ж, допомагає запобігти нікому не потрібних стресів.

3. Які звички нам потрібні?

У кожного з нас є як корисні, так і погані звички. Певна звична модель поведінки — це мовби внутрішній «компас», який дає нам відчуття безпеки та впевненості в собі.

Коли ж певна кількість людей в організації мають однакову звичку, варто проаналізувати її на предмет продуктивності. Врешті-решт, кожний глибоко вкорінений поведінковий прояв можна конвертувати як у прибутки, так і в збитки. Якщо ж виявиться, що певна звичка не сприяє просуванню компанії вперед, запитайте себе, як її позбутися.

4. Як утримувати людей?

У своєму бестселері «Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us» («Драйв. Що насправді нас мотивує») Деніель Пінк (Daniel Pink) пише про те, що метод батога та пряника вже давно не працює. А тому не варто кидати все більше грошей, намагаючись втримати цінного для вас фахівця, який, можливо, вже «нагострив лижі» до конкурентів. Замість цього Пінк пропонує створити середовище, що спонукало б людей залишатися у фірмі. Його основою є три засади — автономія, мета та значущість.

Це лише приклади запитань, які можуть допомогти вам спланувати шлях компанії до успіху. Якщо ж ви цього не зробите, хтось інший прийде до бажаної цілі першим.

За матеріалами "4 Questions That Help Build a Winning Leadership Team", Entrepreneur.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22 лютого 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)
23-24 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
23 лютого 2017
Київ, Клуб експортерів
Путівник з експорту солодощів і снеків у Китай (Чжан Пей-Ень, Геннадій Шепелєв)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
Обретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеруОбретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеру


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)