КОМЕНТАРІ | Маркетинг 27 травня 2009 р.

Як підвищити ефективність маркетингу в часи кризи

Економічна криза змушує лідерів компаній займатися перерозподілом коштів. При цьому саме маркетинг часто стає першою сферою, у якої намагаються відібрати бюджет. Втім, керівникові компанії варто перш за все подумати про те, яким чином "урізати" бюджет, щоб при цьому не зашкодити організації у довгостроковому розрізі. Відповіді на п'ять запитань, які наведені нижче, повинні допомогти лідерові правильно перерозподілити бюджет у компанії.

  1. Чи знаєте ви, куди витрачається бюджет і чи можете ідентифікувати неефективні витрати? Перегляд інвестицій та оцінка потенційно неефективних витрат хоча б на 15% дозволяє суттєво зекономити та зберегти бюджет.

  2. Чи змінюють ваші інвестиції купівельну поведінку споживачів? Частка ринку та цілі щодо прибутку хоч — занадто загальні для того, щоб бути реальними "барометрами ефективності". Набагато більш важливо розуміти, якої поведінки ви прагнете досягнути серед певної групи споживачів. Якщо ваші маркетингові інвестиції здатні призвести до цієї поведінки — тоді їх можна вважати ефективними.

  3. Наскільки ваші інвестиції сфокусовані на подолання перешкод купівлі, які стоять перед споживачем. Серед найпотужніших і найбагатших компаній часто можна зустріти стратегію використання маркетингового та рекламного бюджету на збільшення "помітності бренду". Втім, набагато ефективнішим може бути інший підхід — орієнтація на "закриття продажу". Тобто фіналізація угоди зі споживачем та отримання від нього прибутку.

  4. Чи створюють ваші інвестиції необхідний набір маркетингових важелів? Будь-який маркетинговий інструмент виконує як мінімум одне із трьох завдань: змінює сприйняття клієнта, спонукаючи його більше купувати; пропонує тимчасові грошові стимули, спонукаючи купувати більше; або ж робить бренд більш доступним, спонукаючи купувати більше. Надмірний фокус на будь-який із цих важелів може зашкодити іншим. Як і у кожній справі тут важливо досягнути правильного балансу.

  5. Чи існує у вас система, яка б мотивувала "переможців" та відкидала найслабших? Коли ви намагаєтесь ідентифікувати "переможні" та "слабкі" рішення, дуже важливо пам'ятати про коротко- та довгострокові наслідки для компанії.

Скорочення бюджету в часи економічної кризи може суттєво допомогти компанії. Але тільки за умови правильного підходу. Активна оцінка своїх маркетингових практик, керуючись п'ятьма запитаннями, наведеними вище, допоможе досягнути кращої маркетингової звітності та ефективності, незалежно від того, наскільки жорсткою буде криза.

За матеріалами статті Fred Geyer, Chiaki Nishino "Making Marketing Smarter Amidst the Cuts", Prophet.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Как привести дела в порядок. Искусство продуктивности без стрессаКак привести дела в порядок. Искусство продуктивности без стресса
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Зарабатывайте столько, сколько вы стоитеЗарабатывайте столько, сколько вы стоите


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)