Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Бізнес-успіх 24 жовтня 2012 р.

Як запам'ятовуватися у бізнесі

Автор: Майк Міхаловіц (Mike Michalowicz)
Джерело: проект Innovations.com.ua

Майк Міхаловіц (Mike Michalowicz)
Майк Міхаловіц
(Mike Michalowicz)
Формула успіху? Запам'ятовуватися. Протягом життя ми постійно зустрічаємо людей з різних сфер діяльності. Проте запам'ятовуємо лише деяких з них.

Чому деякі люди краще запам'ятовуються, ніж інші? Чому вони були більш цікавими та, як здається, відрізнялися від незліченної кількості інших людей, з якими ви розмовляли протягом дня? Відповідь на це питання досить проста: вони посіяли насіння у вашій свідомості, яке вкоренилося у вашій пам'яті. Це потужна річ, адже, якщо ви можете змусити людей запам'ятати вас, — ви, за визначенням, будете виділятися. А це особливість, яка виокремить вас з-поміж інших бізнесів.

1. Бути кращим — не краще. Відрізнятись, ось що краще. Кращим бути складно. Навіть коли ви кращі за інших, всім начхати. Якщо ви трохи швидші (ви доставляєте замовлення на 30 хв. швидше), трохи модніше виглядаєте (ви носите сучасну вузьку краватку, коли ваші конкуренти носять минулорічні широкі), трохи професійніші (ви надсилаєте лист з подякою після відвідування перспективного для вас офісу) — ви очевидно кращі, але це залишиться непоміченим.

Помічають крайнощі. Якщо ви захочете перемогти у битві «хто кращий», ви повинні бути набагато кращими або набагато швидшими, або набагато професійнішими. Це не складно. Це дуже складно. Бути набагато кращим потребує надзвичайних зусиль та витрат, до яких ви можете бути неготовими.

Проте існує інший шлях. Замість того, щоб бути набагато кращим, спробуйте відрізнятися. Зазвичай це зробити набагато простіше. Якщо ваша сфера дуже серйозна, будьте простим хлопцем. Якщо сфера вашої діяльності «несерйозна», будьте непохитним професіоналом. Ваша мета — це виділятися з існуючого стану речей. Якщо ви хочете запам'ятовуватися, ви повинні відрізнятися від інших.

2. Будьте «тим хлопцем». Більшість людей говорять: «Я працюю» або «Я допомагаю людям з обліком та аудитом», або «Я встановлюю комп'ютерні системи». Прагніть бути «хлопцем» з нішевої категорії у вашій галузі. Тому замість того, щоб виробляти комп'ютери чи навіть бути «комп'ютерним хлопцем», будьте «незамінним хлопцем у комп'ютерах».

3. Слухайте уважно. Люди розумні. Вони можуть легко визначити, коли ви вдаєте, ніби зацікавлені в них. Будьте справжніми, коли говорите, і уважними, коли слухаєте. Показуйте, що ви дійсно захоплені тим, про що говорите, і дійсно зацікавлені в тому, про що говорить співрозмовник. Люди цінують щиру розмову. Коли вони знають, що їх насправді слухають, у свою чергу вони більш схильні слухати вас.

4. Будьте індивідуальними. Часто ми намагаємось «вимкнути» риси, які роблять нас унікальними. Зневага або насмішки у школі роблять нас впевненими у тому, що відхилятися від «норми» — це погано і краще зменшити нашу унікальність. Якщо ви хочете запам'ятовуватися, заново відкрийте та використовуйте риси, які роблять вас собою. Якщо ви креативні, знайдіть спосіб використовувати вашу креативність. Якщо ви веселі, використовуйте гумор, щоб "зламати лід" в або за межами робочого місця.

5. Будьте справжніми. Нікому не подобаються «ідеальні» люди з вдаваним життям. Люди зацікавлені в тих, з ким вони мають щось спільне. Покажіть, ким ви є насправді. Дозвольте людям побачити ваші недоліки, а також ваші переваги. Будьте відвертими, говорячи про те, скільки зусиль та важкої праці було докладено, щоб опинитися там, де ви знаходитесь зараз. Пропонуйте поради і приймайте їх. Не будьте всезнайкою. Будьте людиною, з якою іншим буде комфортно. Вони не повинні відчувати себе поруч з вами «недостатньо хорошими».

Хочете бути насправді класним? Так? Добре! Тоді запам'ятовуйтесь. Будьте цікавим. Будьте іншим. Ніхто не пам'ятає людей, які виглядають як намальовані. Запам'ятовують інших, диваків, крайнощі. Хочете бути успішним? Відрізняйтеся.

За матеріалами "How To Be Memorable In Business", The Toilet Paper Entrepreneur.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)