ІНСАЙТИ | Співбесіда 26 листопада 2007 р.

Зростання попиту на робочу силу підвищує рівень апатії серед кандидатів

Якщо ви прагнете успішно пройти співбесіду — то принаймні з'явіться на ній. І хоча це видається очевидним, далеко не всі кандидати на посаду виконують це правило. Емануель Конде (Emmanuel Conde), директор із рекрутингу в Alliant Technologies, ділиться своїм досвідом, розповідаючи про зростання кількості кандидатів, які ніколи не приходять на перше інтерв'ю в компанію.

"Останнім часом такі люди трапляються все частіше й частіше, — стверджує Емануель. — При цьому їх кількість серед ІТ-спеціалістів початкового рівня складає 50%, а серед кандидатів, які претендують на керівні посади, може досягати 20%".

Не варто думати, що вказана проблема стосується тільки Конде. Проблема відсутності на співбесідах перетворюється на справжню епідемію, яка вражає всі сфери бізнесу, починаючи від інформаційних технологій і закінчуючи охороною здоров'я.

Експерти з питань кар'єри причиною такої ситуації звикли називати перенасиченість вакансіями ринку праці. Проте не виключено й те, що причиною проблеми є ставлення до працівників як до масового продукту, підсилене розповсюдженням онлайн-інструментів рекрутингу.

"По суті, Інтернет стер різницю між пошуком роботи та пошуком партнера для побачення, — переконаний Сет Годін (Seth Godin), автор книги "Заглиблення" (The Dip). — Компанії отримують тисячі резюме, але ніхто не читає їх. Люди перетворюються на папірці — стають предметом ширвжитку. Генеральні директори не просять своїх рекрутерів найняти "дивовижних індивідів — професіоналів у тій чи іншій сфері", вони вимагають знайти найдешевших людей, які зможуть справитись із конкретними завданнями". З якого ж дива ці люди повинні виказувати таким керівникам повагу своєю появою на співбесіді? Їх знайшли як папірець. Нехай тепер і спілкуються із папірцем!"

Дослідження також вказують на те, що хоча звичка не з'являтися на заплановані співбесіди більш притаманна молодому поколінню кандидатів, все ж іноді нею грішать і старші працівники.

За матеріалами "Tight labor market seen creating more apathetic applicants", MCNBC.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Емоційний успіхЕмоційний успіх

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)