КОМЕНТАРІ | Співбесіда 26 листопада 2007 р.

Зростання попиту на робочу силу підвищує рівень апатії серед кандидатів

Якщо ви прагнете успішно пройти співбесіду — то принаймні з'явіться на ній. І хоча це видається очевидним, далеко не всі кандидати на посаду виконують це правило. Емануель Конде (Emmanuel Conde), директор із рекрутингу в Alliant Technologies, ділиться своїм досвідом, розповідаючи про зростання кількості кандидатів, які ніколи не приходять на перше інтерв'ю в компанію.

"Останнім часом такі люди трапляються все частіше й частіше, — стверджує Емануель. — При цьому їх кількість серед ІТ-спеціалістів початкового рівня складає 50%, а серед кандидатів, які претендують на керівні посади, може досягати 20%".

Не варто думати, що вказана проблема стосується тільки Конде. Проблема відсутності на співбесідах перетворюється на справжню епідемію, яка вражає всі сфери бізнесу, починаючи від інформаційних технологій і закінчуючи охороною здоров'я.

Експерти з питань кар'єри причиною такої ситуації звикли називати перенасиченість вакансіями ринку праці. Проте не виключено й те, що причиною проблеми є ставлення до працівників як до масового продукту, підсилене розповсюдженням онлайн-інструментів рекрутингу.

"По суті, Інтернет стер різницю між пошуком роботи та пошуком партнера для побачення, — переконаний Сет Годін (Seth Godin), автор книги "Заглиблення" (The Dip). — Компанії отримують тисячі резюме, але ніхто не читає їх. Люди перетворюються на папірці — стають предметом ширвжитку. Генеральні директори не просять своїх рекрутерів найняти "дивовижних індивідів — професіоналів у тій чи іншій сфері", вони вимагають знайти найдешевших людей, які зможуть справитись із конкретними завданнями". З якого ж дива ці люди повинні виказувати таким керівникам повагу своєю появою на співбесіді? Їх знайшли як папірець. Нехай тепер і спілкуються із папірцем!"

Дослідження також вказують на те, що хоча звичка не з'являтися на заплановані співбесіди більш притаманна молодому поколінню кандидатів, все ж іноді нею грішать і старші працівники.

За матеріалами "Tight labor market seen creating more apathetic applicants", MCNBC.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.





БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Зачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем местеЗачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем месте
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)