КОМЕНТАРІ | Ваша робота 20 серпня 2008 р.

Що для вас означає робота: Обов'язок чи нові можливості?

Ден Бобінскі (Dan Bobinski), президент Leadership Development, Inc., відомий спеціаліст із тренінгів, автор кількох книг, блогер та бездоганний лектор, розповідає про підприємницький тип мислення, що допомагає переосмислити підхід до роботи як до обов'язку.

Ден Бобінскі (Dan Bobinski) На ваше ставлення до роботи впливає все, що вас оточує: особисте життя, співробітники, друзі та родичі. У більшості випадків людям притаманний один із двох підходів до роботи: для одних робота — це обов'язок, а для інших — нові можливості!

Середньостатистичний співробітник часто змушений ставитись до роботи як до обов'язку. За гроші він фактично продає свій час та енергію, при цьому погодившись протягом певного (зазвичай — доволі тривалого) періоду перебувати у певному місці та виконувати певні завдання.

Дехто взагалі вважає свою роботу своєрідною тортурою, яку йому доводиться переживати кожного дня. Не дивно, що така атмосфера часто призводить до стресу та швидкого вигорання працівників.

Ті ж люди, які насамперед вбачають у своїй роботі нові можливості, зазвичай виконують роль агентів змін. Робота дає їм шанс змінити цей світ, розвинутись самому, а також допомогти компанії зробити крок у напрямку до успішності. Більшість із цих співробітників мають підприємницьку жилку і якщо вони не відкриють власний бізнес поза межами компанії, то принаймні обов'язково зростатимуть по кар'єрній драбині.

Підприємницький тип мислення допомагає переосмислити підхід до роботи як до обов'язку і отримувати від неї задоволення, постійно відкриваючи перед собою нові можливості. Щоб досягнути такого підходу, потрібно насамперед навчитись ставитись до ресурсів компанії, як до своїх власних. Наприклад, якщо вам потрібно здійснити покупку для компанії (і за гроші компанії) — спробуйте знайти найбільш оптимальний варіант (не погоджуйтесь на відверто дешеві або ж невиправдано дорогі варіанти). Коли керівник дізнається, скільки зусиль ви докладаєте для того, щоб зекономити для компанії гроші, він, ймовірно, буде задоволений.

По-друге — вам слід навчитись фокусуватись на результат (і перестати постійно поглядати на годинник в очікуванні закінчення робочого дня). Підприємцям байдуже, скільки часу вони проведуть на роботі (чотири чи десять годин), головне, щоб за цей час вони зробили те, що заплановано. А ще, їм важко зрозуміти, як планують свій час ті люди, які стабільно з'являються на роботу о дев'ятій годині і покидають її о шостій. Щоправда останній підхід часто сповідується самими роботодавцями, які не хочуть дозволити своїм співробітникам самостійно планувати денний розпорядок.

По-третє, не залежно від того, яку посаду ви займаєте, намагайтесь приводити у компанію нових клієнтів. Вміння продавати — основна ознака "правильного" підприємця.

Окрім нових клієнтів, ви можете пропонувати роботодавцеві нові ідеї для зростання бізнесу. Це зовсім не складно, якщо ви по-справжньому переймаєтесь успішністю власної організації. Тим більше, що вирішуючи проблеми компанії, ви, ймовірно, вирішуєте і свої власні проблеми.

За матеріалами "Is your work an obligation or an opportunity?", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)
7-8 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Видатний керівник: Лідерство. Менеджмент. Управління людьми. Мотивація. Управління ключовими фінансовими показниками (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Капитализм по-китайски. Государство и бизнесКапитализм по-китайски. Государство и бизнес
Самое важноеСамое важное
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)