ІНСАЙТИ | Ідеальний співробітник 27 березня 2012 р.

Вісім якостей виняткових співробітників

Ідеальні співробітники надійні, відповідальні, активні, на них завжди можна покластися і при цьому вони чудові лідери. Джефф Хейден (Jeff Haden) — відомий автор, який написав більше 30-ти книг, у тому числі на тему бізнесу та інвестицій, — розповідає про вісім якостей виняткових співробітників.

Джефф Хейден (Jeff Haden)
Джефф Хейден
(Jeff Haden)

1. Вони ігнорують опис робіт

Що менша компанія — то важливіше для неї мати працівників, які можуть вийти за рамки посадових інструкцій і швидко адаптуватися до мінливих пріоритетів.

2. Вони ексцентричні

Найкращі працівники часто бувають дивакуватими. Саме це дозволяє їм регулярно ставити під сумнів status quo, спонукаючи до змін оточення навколо себе.

3. Але вони знають, як справлятися зі своєю "дивакуватістю"

Коли перед командою постає складне завдання чи нестандартний виклик, ідеальні співробітники здатні контролювати свою ексцентричність, щоб вона не стала на заваді спільним діям команди. Вони знають, коли можна "грати", а коли — бути серйозними.

4. Вони публічно хвалять своїх колег

Похвала від керівника звучить приємно, але якщо ви отримуєте схвалення з вуст колеги — людини, яка знаходиться на одному рівні з вами — це набагато краще. Ідеальні співробітники здатні помітити і розпізнати внесок інших у спільну справу і вони вдячні їм за це.

5. Вони скаржаться лише приватно

Тобто поступають як справжні лідери. Якщо хтось із колег чи підлеглих ідеального співробітника зробить помилку — то можете бути впевненим, що про це знатиме тільки він, а не весь офіс.

6. Вони говорять, коли інші мовчать

Деякі працівники соромляться брати слово під час зустрічей. Але це жодним чином не стосується ідеальних співробітників. І вони не ховаються від складних чи "лоскотливих" питань — навпаки, намагаються вирішити все максимально чесно та прозоро.

7. Вони люблять доводити неправоту інших

Мотивація ідеального співробітника часто народжується із бажання довести, що люди, які сумнівалися у їхніх можливостях, були неправими. Юнак, який не отримав диплому чи жінка, якій всі говорять, що вона не має лідерського потенціалу. Драйв часто виявляється більш потужним рушієм, ніж освіта, інтелект, талант чи навички.

8. Вони надзвичайно прискіпливі та дріб'язкові (в хорошому сенсі)

Ідеальні співробітники дуже рідко задоволені результатами своєї роботи. Вони постійно намагаються щось покращити. Узгодити розклад, покращити процес, змінити поточний функціонал.

За матеріалами "8 Qualities of Remarkable Employees", Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Магічне мистецтво ігноруванняМагічне мистецтво ігнорування
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
МікромайстерністьМікромайстерність

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)