КОМЕНТАРІ | Управління змінами 6 липня 2007 р.

Шість ознак справжнього лідера змін

Життя лідерів ніколи не було простим. Управління ж змінами — одна із найскладніших лідерських функцій. Cправжні лідери завжди розуміють важливість стратегічного планування та встановлення цілей для досягнення нових вершин діяльності. Проте, більшість із них стикається із певними труднощами при впровадженні цих планів та досягненні цілей.

Найкращі лідери змін повинні мати так звану "схильність до впровадження". І хоча їхні стратегічні плани можуть бути нічим не кращі, ніж стратегічні плани конкурентів, вони досягають кращих результатів завдяки інтенсивності впровадження. Це дає змогу компаніям, на чолі яких стоять такі лідери, більш гнучко пристосовуватися до змін та потреб ринку. І як наслідок — здобуття значної конкурентної переваги.

Нижче наведено декілька ключових навичок лідерів змін та порад щодо їх застосування у Вашій компанії.

Запропонуйте надихаючу місію та чіткий напрямок

Справжні лідери змін завжди знають про цінність зрозумілих для кожного місії та напрямку. Вони також знають про потребу відкомунікувати місію та напрямок таким чином, щоб кожна людина у компанії (від топ-менеджера до рядового співробітника) могла перейнятися і дотримуватися їх.

Однією з технік створення такої місії є використання ключової фрази "Що В Цьому Для Них"? Які аспекти стратегії компанії знайдуть відгук у серцях співробітників? Що зробить їхнє життя простішим, роботу — продуктивнішою, майбутнє — захищеним, а існування — сповненим значення?

Як тільки ви визначите найбільш важливі для кожної групи критерії, переконайтеся, що саме їх ви намагаєтесь донести при комунікації стратегії. Ваше основне повідомлення може залишатися тим самим, але кожна група знайде у ньому щось для себе. А це, в свою чергу, сприятиме підвищенню загальної мотивації.

Наймайте найкращих людей

Справжні лідери змін чудово розуміють, що досягнути найкращих результатів можливо тільки з допомогою найталановитіших людей. Такі лідери завжди намагаються найняти найкращих співробітників. І якщо їм доводиться робити вибір між особистими якостями людини та її професійними навичками, вони завжди обирають перші. Професійні навички завжди можна набути, а характер змінити складніше.

Щоб наймати відповідних людей, які "впишуться" в організаційну структуру вашої компанії, вам слід визначити перелік найбільш критичних психологічних факторів, які узгоджуються із напрямком вашої організації. Як тільки перелік таких факторів буде вироблено, вам слід організувати процес найму таким чином, щоб із безлічі кандидатів він відбирав тих, які володіють необхідними психологічними рисами. Синхронізація психологічного портрету співробітників із потребами та цілями компанії призведе до підвищення мотивації працівників. У свою чергу, вам доведеться застосовувати набагато менше механізмів контролю.

Створіть потужну команду лідерів

Найкращі лідери змін розуміють важливість потужної команди лідерів. Вони чудово знають, що змінами неможливо керувати наодинці. Тому вони оточують себе командою сильних лідерів, кожен з яких переважає їх у певній сфері знань, але при цьому не бояться втратити владу чи авторитет.

Найкращі лідери не намагаються бути експертами у всіх сферах діяльності. Для них основне — сфокусуватися на розвитку своїх ключових талантів, а всі інші функції делегувати підлеглим, які справляться з ними краще. Єдиною навичкою, якою обов'язково повинен володіти хороший лідер, є вміння підбирати правильні таланти на відповідні посади. Якщо ви навчитесь використовувати цю навичку — тоді зумієте без проблем створити ефективну команду лідерів, чиї сильні сторони доповнюватимуть одна одну. А це, в свою чергу, призведе до загального підвищення конкурентоспроможності компанії.

Не заважайте своїм підлеглим працювати самостійно

Кожен хороший лідер знає, що справжнє делегування повноважень передбачає вміння вчасно "зійти з дороги". Ви повинні вказати підлеглим напрямок, відкомунікувати місію, а потім дозволити їм діяти самостійно. Тобто ви повинні свідомо відмовитися від частини контролю над людьми та компанією. Якщо це зробити правильно — організація лише виграє від цього.

Генеральні директори, які грішать мікро-менеджментом, ризикують зіткнутися із ситуацією, в яку потрапила одна велика технологічна компанія. Одного дня вона помітила, що втрачає ринок та клієнтів на користь дрібніших конкурентів. Провівши дослідження, виявила, що причиною відтоку клієнтів є тривалість прийняття фінансових рішень. Кожне рішення, яке стосувалось готівкових активів компанії і приймалося на рівні регіональних менеджерів повинно було затверджуватися на рівні топ-менеджменту, що дуже сповільнювало роботу і надзвичайно шкодило компанії.

Підтримуйте комунікацію з командою

Найкращі лідери змін завжди знаходяться на видноті. Вони помітні не лише тоді, коли компанія переживає період зростання, але й тоді, коли вона стикається з проблемами. Вони завжди намагаються донести до учасників своєї команди всю інформацію про діяльність та прогрес компанії, а також проблеми та перешкоди, з якими, ймовірно, доведеться зіткнутися на шляху до мети.

Адже люди йдуть за лідером не через його ораторські здібності чи професійні навички, чи будь-який інший об'єктивний критерій. Вони йдуть за лідером тоді, коли довіряють йому. А довіру можна здобути лише постійно спілкуючись із командою, дотримуючись своїх власних принципів та принципів компанії.

Винагороджуйте та схвалюйте діяльність своєї команди

Справжні лідери змін чудово знають, що винагорода та визнання дуже тісно пов'язані із візією та напрямком. Тому якщо ви хочете, щоб люди змінили свої звички, ви повинні визнавати і застосовувати силу психологічної мотивації винагороди та схвалення. Для цього спершу слід об'єктивно оцінити систему кар'єрного зростання та компенсації у вашій компанії. Винагорода та визнання повинні "рухати" ваших співробітників у вигідному для компанії напрямку.

За матеріалами "Six Habits of Great Change Leaders", The CEO Refresher.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил
Зачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем местеЗачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем месте
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)