КОМЕНТАРІ | Робочий процес 30 січня 2013 р.

Перестаньте дратувати своїх підлеглих

Джулі Вінкл Гуліоні (Julie Winkle Giulioni), консультант та експерт з питань розвитку персоналу, пояснює, яким чином лідери можуть вплинути на підвищення ефективності своїх підлеглих, а також розповідає про ті речі, які дратують співробітників.

Джулі Вінкл Гуліоні (Julie Winkle Giulioni)
Джулі Вінкл Гуліоні
(Julie Winkle Giulioni)
Мотивація співробітників та їх залученість у робочий процес часто є наслідком не стільки якихось особливих навичок лідера, скільки його здатності не втручатися у процес і не дратувати своїх підлеглих.

Нижче наведено перелік речей, які найбільше дратують співробітників:

  1. Нечіткі очікування. Більшість працівників щиро прагнуть зробити для компанії все, що у їхніх силах. Вони хочуть бути частиною спільноти і демонструвати високу ефективність. Але на перешкоді цьому стає той факт, що представники компанії просто не доносять до підлеглих, який результат від них очікується.

  2. Недовикористання. Для підлеглих дуже важливо, щоб їхні навички використовувалися максимально ефективно. Існує кілька десятків досліджень, які свідчать про прямий зв'язок між тим, наскільки застосовуються таланти співробітників, та їхньою залученістю у робочий процес. Якщо ви, як лідер, не даєте змоги працівнику проявитися, то ви просто дратуєте його.

  3. Зайві системи, правила та процеси. Деякі компанії занадто захоплюються процесом формалізації. Вони намагаються вигадати правила для всього, що відбувається у компанії. Це перетворює організації на монструозні структури, які не можуть ні розвиватися, ні нормально функціонувати. І звісно ж — це дратує співробітників.

  4. Непродуктивне використання часу. Ніщо так не виводить з себе працівників, ніж марнування їхнього часу. Численні зустрічі, наради та узгодження — все це аж ніяк не сприяє підвищенню ефективності роботи.

  5. Постійні зміни. З одного боку, компанії необхідно змінюватися для того, щоб зберігати свою ефективність в сучасному мінливому середовищі. Втім, деякі компанії, схоже, просто не розуміють, про які зміни йдеться і починають впроваджувати "зміни заради змін". Чи варто говорити, що такі зміни викликають у людях супротив?

Тому, складаючи плани щодо підвищення результативності компанії лідерам слід думати про те, що вони роблять неправильно так само, як і про те, що їм слід навчитися робити правильно. Замість впровадження нових практик, можливо, слід просто відмовитися від кількох типів поведінки, які просто дратують співробітників.

За матеріалами "Stop driving your employees nuts", SmartBlogs.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 главных секретов руководителя или как достичь лояльности и вовлеченности персонала (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силыБизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы
Один плюс один равно триОдин плюс один равно три
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)