Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Інновації 14 серпня 2012 р.

Чи не пора всім нам перестати «займатися інноваціями»?

Вільям Тейлор (William Taylor), співзасновник видання Fast Company, автор численних праць на бізнес-тематику, серед яких книга "Практична радикальність" (Practically Radical), розповідає про те, чому сучасні підходи до "інноваційності" часто не призводять до створення чогось нового і не допомагають компаніям рухатися вперед та розвиватися.

Вільям Тейлор (William Taylor)
Вільям Тейлор
(William Taylor)
Багато хто вважає, що сучасний бізнес нарешті відшукав дієві механізми управління ідеями. Незалежно від того, про яку ідею йдеться: реінжиніринг, шість сигма чи ощадливе виробництво — динаміка завжди залишається однаковою. Оригінальна стратегія завжди народжується в одній компанії чи сфері, після чого консультанти беруть її в "оборот", намагаються формалізувати і впровадити в інших компаніях. Не дивно, що дуже часто такі спроби закінчуються провалом і щирим подивом, чому ж стратегія не змогла допомогти досягнути таких високих результатів, які були досягнуті в компанії, де ця стратегія була вперше створена.

Нещодавно у журналі Wall Street Journal було опубліковано статтю про "інноваційність", в якій говориться, що сучасні компанії наймають директорів з інновацій, створюють інноваційні команди та відділи, формують інноваційні стратегії і навіть проводять спеціальні "дні інновацій". Але у більшості випадків це не означає, що ці компанії створюють щось нове. Гучним словом "інноваційність" вони називають цілком звичні події, які не можуть не відбуватися у кожній компанії.

Чи не означає це, що настав час перестати займатися "інноваціями" і звернути свою увагу на щось більш важливе та справжнє? Якщо придивитися до компаній, яким дійсно вдалося досягнути проривних результатів, то можна побачити, що вони практично ніколи не використовують мову "інновацій" для опису власних звершень. Вони змінюють те, що потрібно змінити, тому що це єдиний спосіб досягнути того, чого вони прагнуть досягнути.

Southwest Airlines ніколи не говорили: "Ми хочемо стати найбільш інноваційною авіакомпанією", натомість, лідери Southwest Airlines наголошували: "Ми хочемо зробити небо більш "демократичним" та подарувати американцям свободу польоту".

Тоні Шей (Tony Hsieh) та його колеги у Zappos ніколи не говорили: "Ми хочемо знайти більш інноваційний спосіб продажу взуття через Інтернет". Натомість, вони стверджували: "Ми хочемо побудувати найкращий клієнтоорієнтований сервіс у світі — компанію, чиєю місією буде не просто доставка продуктів, а доставка щастя".

Дивлячись на приклади цих та інших по-справжньому великих компаній, потрібно стежити за тим, щоб "інновації" не перетворилися на "ще одну управлінську програму", "ще один консалтинговий інструмент" чи "ще одне корпоративне слівце", яке гарно звучить, але не несе в собі жодного смислового навантаження.

За матеріалами "Please, Can We All Just Stop "Innovating"?", HBR Blog Network.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
Образование против талантаОбразование против таланта
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
МВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мираМВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мира

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)