КОМЕНТАРІ | Інновації 14 серпня 2012 р.

Чи не пора всім нам перестати «займатися інноваціями»?

Вільям Тейлор (William Taylor), співзасновник видання Fast Company, автор численних праць на бізнес-тематику, серед яких книга "Практична радикальність" (Practically Radical), розповідає про те, чому сучасні підходи до "інноваційності" часто не призводять до створення чогось нового і не допомагають компаніям рухатися вперед та розвиватися.

Вільям Тейлор (William Taylor)
Вільям Тейлор
(William Taylor)
Багато хто вважає, що сучасний бізнес нарешті відшукав дієві механізми управління ідеями. Незалежно від того, про яку ідею йдеться: реінжиніринг, шість сигма чи ощадливе виробництво — динаміка завжди залишається однаковою. Оригінальна стратегія завжди народжується в одній компанії чи сфері, після чого консультанти беруть її в "оборот", намагаються формалізувати і впровадити в інших компаніях. Не дивно, що дуже часто такі спроби закінчуються провалом і щирим подивом, чому ж стратегія не змогла допомогти досягнути таких високих результатів, які були досягнуті в компанії, де ця стратегія була вперше створена.

Нещодавно у журналі Wall Street Journal було опубліковано статтю про "інноваційність", в якій говориться, що сучасні компанії наймають директорів з інновацій, створюють інноваційні команди та відділи, формують інноваційні стратегії і навіть проводять спеціальні "дні інновацій". Але у більшості випадків це не означає, що ці компанії створюють щось нове. Гучним словом "інноваційність" вони називають цілком звичні події, які не можуть не відбуватися у кожній компанії.

Чи не означає це, що настав час перестати займатися "інноваціями" і звернути свою увагу на щось більш важливе та справжнє? Якщо придивитися до компаній, яким дійсно вдалося досягнути проривних результатів, то можна побачити, що вони практично ніколи не використовують мову "інновацій" для опису власних звершень. Вони змінюють те, що потрібно змінити, тому що це єдиний спосіб досягнути того, чого вони прагнуть досягнути.

Southwest Airlines ніколи не говорили: "Ми хочемо стати найбільш інноваційною авіакомпанією", натомість, лідери Southwest Airlines наголошували: "Ми хочемо зробити небо більш "демократичним" та подарувати американцям свободу польоту".

Тоні Шей (Tony Hsieh) та його колеги у Zappos ніколи не говорили: "Ми хочемо знайти більш інноваційний спосіб продажу взуття через Інтернет". Натомість, вони стверджували: "Ми хочемо побудувати найкращий клієнтоорієнтований сервіс у світі — компанію, чиєю місією буде не просто доставка продуктів, а доставка щастя".

Дивлячись на приклади цих та інших по-справжньому великих компаній, потрібно стежити за тим, щоб "інновації" не перетворилися на "ще одну управлінську програму", "ще один консалтинговий інструмент" чи "ще одне корпоративне слівце", яке гарно звучить, але не несе в собі жодного смислового навантаження.

За матеріалами "Please, Can We All Just Stop "Innovating"?", HBR Blog Network.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
3-4 червня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)