ІНСАЙТИ | Лідерство 17 березня 2010 р.

Довіра та співробітництво на робочому місці

Енді Еткінс (Andy Atkins), директор Strategic Collaboration Consulting at Interaction Associates у Кембриджі, розповідає про довіру та співробітництво у компаніях.

Енді Еткінс (Andy Atkins)
Енді Еткінс
(Andy Atkins)
Один із найвідоміших гуру управління в світі Пітер Друкер (Peter Drucker) колись говорив, що довіра — це обов'язковий атрибут ефективного лідера. Без довіри, за словами Друкера, лідери не мають послідовників. А для того, щоб здобути довіру, лідерам потрібно вийти за рамки "я" і почати мислити в категорії "ми".

Ефективні лідери знають, що їхня основна мета — досягнути командного успіху. Вони беруть на себе відповідальність і готові самостійно відповідати за провал. Але вони знають, що саме команда відповідальна за успіх. Саме це є передумовою довіри і дає змогу завершувати розпочаті завдання.

Створення довіри у бізнесі

Останнє дослідження "Створення довіри в бізнесі" (Building Trust in Business), проведене Interaction Associates, охопило більше 200 лідерів у 150-ти компаніях. Воно сфокусувалося на стосунках між довірою, лідерством та співробітництвом. Основним відкриттям цього дослідження стало те, що компанії з високим рівнем довіри вважають це досягнення наслідком взаємопов'язаних цілей та розділеної відповідальності, а не оцінки індивідуальних ознак та здібностей кожного співробітника.

Іншими словами, довіра базується на переконанні, що всі ми працюємо разом і несемо спільну відповідальність за однакові цілі, а не на індивідуальній оцінці чиїхось навичок.

Розділена відповідальність

Розділена відповідальність лежить в основі будь-якої ефективної взаємодії. Коли команда працює разом, вона несе спільну відповідальність за результат своєї роботи і це ще більше підсилює зв'язок між її учасниками.

Довіра та співробітництво

То що ж лежить в основі: довіра чи співробітництво? На це запитання можна відповісти так: ефективне співробітництво виникає тоді, коли є довіра, і якщо його вдається підтримувати протягом тривалого часу, то довіра лише підсилюється. Довіра також значною мірою залежить від розуміння всіма учасниками команди цінностей компанії.

За матеріалами "Trust and collaboration: a virtuous circle", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Іди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієшІди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієш
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)